Mieleenpainuvimmat lähestymiset
Kertokaa millaisia lähestymis/iskuyrityksiä olette kokeneet, siis sellaisi todella mieleenpainuvia joita on kiva muistella. Miehet mukaan myös, miten naiset ovat lähestyneet?
Kommentit (8)
Joskus iät ja ajat sitten koulutusmessuilla naapuriständillä päivystämässä ollut söpöhkö poika halusi pelata kanssani hirsipuuta. No, suostuin, kun oli aika tylsää. Kun sain selville hirsipuun, siinä luki "Lähtisitkö kanssani joskus leffaan?". En voinut mennä, kun olin varattu, mutta muuten olisin kyllä lähtenyt!
Tuntematon mies alkoi töniä minua kevyesti yökerhossa, alettiin leikkimielellä kinastella, suudeltiin sovinnoksi ja oltiin vitsillä koko ilta (ja seuraava päivä) kuin pariskunta. Vähän myöhemmin alettiin oikeasti seurustella ja ollaan oltu jo monta vuotta yhdessä.
Karkkihyllyllä notkuessani eräs mies tuli viereeni ja kysyi mikä on suosikkikarkkini. Ajattelin että vaimo on laittanut miehen ostoksille ja suosittelinkin suklaalevyä josta ajattelin monien pitävän. Mies nappasi levyn ja sanoi että hän ostaa sen minulle koska olen niin kaunis. Kassalla mies pyysi myyjältä kynän ja kirjoitti numeronsa kuitin kääntöpuolelle. Suklaan ja kuitin ojennettuaan mies esittäytyi ja ilmoitti että lähtee nyt kotiin odottamaan soittoani. :)
Minua on yritetty iskeä todella omituisissa paikoissa. Lasteni mukanaolo ei ole haitannut näitä yli-innokkaita sulhokandidaatteja. Näitä paikkoja ovat mm. liikennevalot, lähikauppa, HopLop, Ikea jne. Töissä on myös kosittu useampi kerta (olen kassatäti).
Mieleenpainuvin oli kuitenkin yksi herrasmies joka tuli baarissa (joo arvatkaa montako yritystä per ilta jos eksyn baariin? moooooonta!) viereeni seisomaan ja kaatoi yhtäkkiä täyden tuopin olutta päälleni!!!! Minä olin että eihän tämä ole todellista!! Kyseinen hiukan paksumpi herrasmies eikä todellakaan mikään hyvännäköinen alkoi vaan nauraa ja totesi "Ohhoh sää kaadoit mun oluen, nyt sun on tarjottava mulle uusi!"
Normaalisti varmaan nainen iskisi käsilaukulla kuonoon mutta valitettavasti minulla on melko erikoinen huumori, alkoi naurattaa ihan pirusti. Vastasin että ostaisin oluen mielelläni jos en olisi naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 20:22"]
Minua on yritetty iskeä todella omituisissa paikoissa. Lasteni mukanaolo ei ole haitannut näitä yli-innokkaita sulhokandidaatteja. Näitä paikkoja ovat mm. liikennevalot, lähikauppa, HopLop, Ikea jne. Töissä on myös kosittu useampi kerta (olen kassatäti).
Mieleenpainuvin oli kuitenkin yksi herrasmies joka tuli baarissa (joo arvatkaa montako yritystä per ilta jos eksyn baariin? moooooonta!) viereeni seisomaan ja kaatoi yhtäkkiä täyden tuopin olutta päälleni!!!! Minä olin että eihän tämä ole todellista!! Kyseinen hiukan paksumpi herrasmies eikä todellakaan mikään hyvännäköinen alkoi vaan nauraa ja totesi "Ohhoh sää kaadoit mun oluen, nyt sun on tarjottava mulle uusi!"
Normaalisti varmaan nainen iskisi käsilaukulla kuonoon mutta valitettavasti minulla on melko erikoinen huumori, alkoi naurattaa ihan pirusti. Vastasin että ostaisin oluen mielelläni jos en olisi naimisissa.
[/quote]
kuvailetko minkä näköinen olet? Mulla on kollega, jota kaikki lähestyvät, aina. Hän on elovenatyttö: vaalea, lapsenomaisen kaunis, isot silmät, ystävällinen ilme,..
Painelin kauhealla vauhdilla kaupungillla ja yhtäkkiä mies tulee pysäyttämään, sanoo että sitä olisi harmittanut, jos ei olisi tullut juttelemaan. Oli harvinaisen söpö mies ja tuli hyvä mieli, vaikka jouduinkin toteamaan olevani varattu. Sanoin kuitenkin että ihanan rohkeaa, ja toivottavasti ensi kerralla nappaisi! :)
Ensimmäisenä miehenä paljastan omat kaksi hienoa tapahtumaa. Nämä ovat olleet sellaiset muistiin kiinni liimatut tapahtumat jotka silloin tällöin tulee vieläkin mieleen vaikka aikaa on kulunut molemmista jo viitisentoista vuotta.
Ensimmäinen tapahtui kun olin ATK-koulutuksessa (aikuiskoulutus) eräässä oppilaitoksessa. Sain kotiini kirjeen eräältä oppilaitoksessa opiskelleelta tytöltä, osoitteeni hän oli selvittänyt autoni rekisterin perusteella, niin hän sen kirjeessään kertoi. Kirje oli hienosti kirjoitettu, sellainen "ihastuskirje" kaikkine kauneuksineen. Tyttö ei kertonut omaa osoitettaan, vain sen, että jos olisin kiinnostunut niin ottaisin yhteyttä jättämällä oppilaitoksen oppilaskunnan postilaatikkoon vastauksen etunimellään jonka kertoi.
Harmikseni olin tuolloin varattu ja jätin ottamatta yhteyttä. Yritin katsella aina kun tilaisuus oli, että missäköhän se tyttö on joka minua ihannoi? Siitä tuli hyvälle mielelle kaikesta huolimatta, lisää tuollaisia rohkeita tyttöjä kaivattaisiin.
Toinen tapahtui työskennellessäni vartijana. Yksi kohteistamme oli Porin BePopissa oleva Hesburger.
Söin työnteon yhteydessä silloin tällöin hampurilaisen ja juttelin tottakai työntekijöiden kanssa. Yhdellä kerralla kun olin saanut burgerin syötyä ja olin lähdössä seuraavaan kohteeseen, yksi myyjistä ojensi minulle lähtiessäni sellaisen paperin jota tavallisesti seuraa ruuan mukana arkkikaupalla, olin hieman hämilläni, onko naamassani mahdollisesti jotain maustetta vai mitä...? Otin kuitenkin paperin vastaan ja kävelin ovesta ulos ja ennen kuin heitin sen paperin roskiin huomasin siinä nimen ja puhelin-numeron. Se nosti mielialaa hienosti ja teki lopusta työpäivästä paljon mukavamman.
Harmikseni olin vielä tuolloinkin parisuhteessa ja en siksi ryhtynyt soittelemaan sille tytölle. Hän oli tavattoman söpö ja ääni kuin enkelin, kiitos sinulle ;)
Oon kertonut sen jenkkituristi-jutun täällä. Se oli ainakin yksi mieleenpainuvimmista :)