Laita tärkeysjärjestykseen: oma perhe, sukulaiset, ystävät ja työsi
Mikä on sinun tärkeysjärjestyksesi?
Minulla olisi
- oma perhe
- työ
- ystävät
- sukulaiset
Kommentit (18)
-oma perhe
-ystävät
-sukulaiset
-työ
Työ, oma perhe, ystävät, sukulaiset.
Työ on elämäntapani perusedellytys. Ilman sitä en voi elää haluamallani tavalla. Kaikki muu on ylellisyyttä ja bonusta, jota ilman on mahdollista elää, jos on pakko.
Tässä ei ollut mahdollista valita terveyttä ja sen vaalimista, joka menisi vielä työnkin edelle.
Oma perhe
Ystävät ja sukulaiset
Työ
Sama järjestys minulla. Mutta ymmärrän kyllä tuon että työ on ykkönen, koska se kuitenkin hyvin pitkälti mahdollistaa sen perheestä huolehtimisen. Pitää järjissään, mahdollistaa yhteisiä lomia ja muuta mukavaa tietenkin ihan sen asumisen ja ruoan ja vaatteiden päälle. Itse teen työtä panostaakseni perheeseeni. On konkretisoitunut tämä työttömyyden aikana...[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:08"]
Minulla olisi
- oma perhe
- työ
- ystävät
- sukulaiset
[/quote]
Ystävät, työ, sukulaiset, (oma perhe).
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:08"]
Minulla olisi
- oma perhe
- työ
- ystävät
- sukulaiset
[/quote]
Sama täällä.
En tee tuollaisia listoja. Se on tärkeintä, mitä sillä hetkellä olen tekemässä. Töissä on syytä keskittyä työhön, eikä perhehuoliin ja sama toisinpäin. Kun ollaan ystävien kanssa, nautitaan siitä. Ykkösenä on myös perheen koira, silloin kun on sen vuoro.
Oma perhe
Oma perhe
Oma perhe
Ystävät
Työpaikkaa ei ole, sukulaisia ei ole, ystäviä tai kavereita 2kpl.
Oma perhe
Työ
Ystävät
(sukulaiset)
Minulla
- oma perhe
- ystävät
- sukulaiset
Töitä en voisi edes listaan laittaa, vihaan sitä niin paljon. Mutta pakko tehdä jotain, kun ei kiinnosta kotonakaan maata tuella.
-oma perhe
-lemmikit
-treenaajani
-...sitten vasta kaikki muut
-oma perhe
-työ
-ystävät
-sukulaiset
Hetken kyllä arvoin että pitäisikö työ laittaa ekaksi. Nyt pitkän työttömyyden jälkeen kun on päässyt työn syrjään kiinni niin sitä kyllä arvostaa ihan eri tavalla kuin koskaan ennen.
Sama.
- oma perhe
- työ
- ystävät
-sukulaiset