Välillä fantasioin salaa siitä, että voisin vaan syrjäytyä ja ryhtyä juopoksi
Ei olisi mitään velvollisuuksia. Voisi juoda kaljaa puistossa hyvällä säällä aamusta iltaan.
Toisaalta en meinaa ryhtyä ainakaan niin kauan kun vanhemapani on elossa. Ehkä sit, kun joku päivä mulla ei ole enää ketään.
Kommentit (49)
En nyt tiedä. Ei se kalja enää sitten tunnu paljon miltään kun joka päivä juo. Menee vaan rahat. Ja ennen pitkää ei kehtaa juoda enää ulkona ja olla ihmisten ilmoilla
kun pissii housuunsa ym. Sit on kotilähiössä itkuviinaa juomassa kunnes menehtyy siihen.
Mutta onhan se pari ekaa kuukautta tai ehkä vuottakin ihan miellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Haluisitko miesseuraa, jonka kansa kaljoitella?
Ehkä sitten, kun minulla ei ole enää mitään menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo kivaa.
No ei tää harmaa páska-arkikaan oo kivaa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä. Ei se kalja enää sitten tunnu paljon miltään kun joka päivä juo. Menee vaan rahat. Ja ennen pitkää ei kehtaa juoda enää ulkona ja olla ihmisten ilmoilla
kun pissii housuunsa ym. Sit on kotilähiössä itkuviinaa juomassa kunnes menehtyy siihen.
Mutta onhan se pari ekaa kuukautta tai ehkä vuottakin ihan miellyttävää.
Pitää sit vaan välillä sen verran taukoa että tuntuu taas hyvältä.
Kerro vaan rohkeasti sun mies - tai naisystävälle tuo fantasia. Siinä voi tunnustella lähtiskö sitä sitten toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kulkurielämä ilman viinoja?
Ei saa matkustaa mihinkään ja tylsää olla samassa puistossa ilman viinoja :/ (ei ap)
Vierailija kirjoitti:
Kerro vaan rohkeasti sun mies - tai naisystävälle tuo fantasia. Siinä voi tunnustella lähtiskö sitä sitten toteuttamaan.
Ei mulla ole ketään eikä tule. Ehkä sekin vaikuttaa tähän mistä unelmoin.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kulkurielämä ilman viinoja?
Ei mitään viinoja vaan mukavaa kaljan tissuttelua.
Elämä on ihan oikeasti niin tylsää paskaa. Ihan samaa missä on töissä ja mitä tekee ja kenen kanssa. Suorittamiselämä on niin sáátanan tylsää.
Hyvä idea! Itsekin aina katselen kaihoisasti työajossa puistossa kaljottelevia ihmisiä..
Mä olen joskus salaryypännyt ja örveltänyt yksin kotona kun puoliso on työmatkalla. Ihan kivaa se on sen yhden illan, mutta ei sitä pitkään jaksaisi.
Alkaa monella kohta toteutua Ap:n unelma, kun koronarajoitukset vievät enemmän ja enemmän ihmisiä työttömiksi ja karanteeniin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joskus salaryypännyt ja örveltänyt yksin kotona kun puoliso on työmatkalla. Ihan kivaa se on sen yhden illan, mutta ei sitä pitkään jaksaisi.
Osaan minäkin juoda yksin kotona, mutta ei se ole sama asia kuin tehdä niin puistossa yhdessä saman henkisten minimalistien kanssa :( Ja niin kauan kun olen mukamas "kunnon kansalainen" niin en voi sinne puiston juopporinkiin oikein liittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan minäkin juoda yksin kotona, mutta ei se ole sama asia kuin tehdä niin puistossa yhdessä saman henkisten minimalistien kanssa :( Ja niin kauan kun olen mukamas "kunnon kansalainen" niin en voi sinne puiston juopporinkiin oikein liittyä.
Niin, siksi mä olenkin joutunut salaryyppäämään ettei mene maine.
Me ollaan kaappijuoppoja :( Olisi vapauttavaa jos saisi tulla kaapista ulos. Miksi juoppojen kaapista ulostuloa pidetään paheksuttavana? Miksei me saada olla omia itsejämme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo kivaa.
No ei tää harmaa páska-arkikaan oo kivaa.
Se on kuitenkin normaalia elämää, jossa on iloiset hetkensä. Ei vie terveyttä ja koko omaisuutta.
Olen raitis mutta ap:n tavoin mietin joskus ajatusleikkinä miltä kostea elämä tuntuisi. Vaaka kallistuu nykyiseen elämäntapaan. Olen nähnyt rappiota, ei houkuta.
Jos alkaisinkin juoda, kieltäisin itse aiheutettujen vaivojeni hoitamisen.
Mulla ihan sama. Joskus töissä ollessani katson niin kateellisena noita puistojuoppoja, ketkä iloisen näköisenä istuskelee aamusta auringonpaisteessa ja juo pussikaljaa.
Minkä ikäinen olet? Haluisitko miesseuraa, jonka kansa kaljoitella?