Unresolved sexual tension tv-sarjoissa
Missä sarjoissa on mielestäsi ollut paras jännite pääparin välillä? Tykkään tästä juonikuviosta telkkarisarjoissa, ja haluaisin löytää uutta katottavaa. Omat lemppariparit ovat varmaan Mulder & Scully (X-files) sekä Booth & Brennan (Bones). Laittakaa sarjoja jossa on tällainen haluan-sinua-mutta-en-voi-myöntää-sitä pari!
Kommentit (109)
Miksi sinkkuelämää ei kävisi carrie ja mr.big vatvoo suhdettaan kumminkin koko sarjan. Gossip girlim chuck ja blair ovat myös ihana pari
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:59"]
Mikäs se brittipoliisisarja oli 80-luvulla? Taistelupari?
[/quote]Suomeksi Taistelupari, britiksi Dempsey & Makepeace.
Jännite oli niin kova, että näyttelijät meni keskenään naimisiin <3
Kovassa laissa oli aikoinaan, McCoy ja Claire Kincaid. Aika piilotettu tosin ja loppujen lopuksi he olivatkin yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:10"]
Miksi sinkkuelämää ei kävisi carrie ja mr.big vatvoo suhdettaan kumminkin koko sarjan. Gossip girlim chuck ja blair ovat myös ihana pari
[/quote]
Mutta kun ovat ihan avoimesti pari, siinä ei ole mitään jännitettä edes alussa! Pointti on se, että ovat salaa ihastuneet toisiinsa eivätkä sitä myönnä.
Love Connection, Matt ja Enni.
Aidosti tensionia ilmassa.
Ajoittain NCISn Zivan ja Tonyn välillä on ollut ihan mukavaa jännitettä, mutta sarja on jatkunut niin pitkään että se on tainnut jo vesittyä. En enää edes jaksa katsoa sitä.
Booth ja Brennan on ollut kieltämättä oikein hyvä UST-keissi.
Hitsi, nyt tekisi mieli katsoa Life uudestaan. Sitä ei ole Suomi-Netflixissä, pitää tarkastaa josko olisi jenkkipuolella saatavilla..
Ylpeyden ja ennakkoluulon tv-sarjaversion Jennifer Ehlen Elizabeth Bennettin ja Colin Firthin mr Darcyn UST kantoi todella hyvin. Sen sijaan Keira Knightley yhden elokuvaversion Elizabethina oli täysin tylsä naapurintyttö vailla kipinää.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:25"]
Ylpeyden ja ennakkoluulon tv-sarjaversion Jennifer Ehlen Elizabeth Bennettin ja Colin Firthin mr Darcyn UST kantoi todella hyvin. Sen sijaan Keira Knightley yhden elokuvaversion Elizabethina oli täysin tylsä naapurintyttö vailla kipinää.
[/quote]
Ei ihme. Kuulemma seurustelivat jonkin aikaa silloin.
Mun täytyy ja kaivaa toi Life jostain ja katsoa. Colin Firth on ihana Darcy :)
Toi UST on vähän kaksiteräinen miekka, yleensä mulla menee useimmiten mielenkiinto seurata sarjaa, kun pari lopulta päätyy avoimesti yhteen, mutta liikaakaan ei saisi venyttää sitä, ettei mene uskottavuus.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:32"]
Luther ja Alice.
[/quote]
Mikä sarja?
Luther, brittiläinen. Tuli tässä vasta Yleltä. Ei tosin kovin montaa jaksoa, vaikka kolme kautta taitaa olla jo tehtynä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:48"]
Luther, brittiläinen. Tuli tässä vasta Yleltä. Ei tosin kovin montaa jaksoa, vaikka kolme kautta taitaa olla jo tehtynä.
[/quote]
Ok, kiitos vinkistä, täytyy tsekata tämä!
ap
Castle (tämän jo joku sanoikin) Sitten on paljon UST sisältäviä nuorille tai nuorilel aikuisille suunnattuja sarjoja, esim Greek
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:31"]
Mun täytyy ja kaivaa toi Life jostain ja katsoa. Colin Firth on ihana Darcy :)
Toi UST on vähän kaksiteräinen miekka, yleensä mulla menee useimmiten mielenkiinto seurata sarjaa, kun pari lopulta päätyy avoimesti yhteen, mutta liikaakaan ei saisi venyttää sitä, ettei mene uskottavuus.
Ap
[/quote] Olin nähnyt Damian Lewisin aikaisemmin ainoastaan Forsyten tarun (hyvin näyteltynä) ällö-Soamesina. Ihastuin totaalisesti hänen karismaansa Lifessä. Ihan Colin Firth -luokkaa..mutta eri tyyppinen hahmo kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:58"]
Mun elämässä :(
[/quote]
Tästäpä tulikin mieleeni: "My So Called Life". Itselläni oli juuri ehkä vuosi ennen sarjan esittämistä Suomessa ollut juuri sellainen Angela Chase/ Jordan Catalano/ Brian Krakow -kuvio. Teki niin mennä huutamaan Angelalle juuri se sama juttu, minkä henkilöhahmo sanoi siinä hääkomediassa, jossa esiintyivät Kristen Dunst ja Rebel Wilson (liian väsy tsekkaamaan nimen nyt): Jordan Catalano oli juuri niitä tyyppejä, jonka suuruudenpäivät sijoittuvat high schooliin. Brian Krakowiesta taas tulee hottiksia yliopistoaikana.
Mad Menissä Peggy ja se nuori Colin Hanksin esittämä pappi, joka yhtäkkiä vaan katosi kuvioista, vaikka olin ihan varma, että se ryhtyisi haureudentekoihin Peggyn kanssa!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:52"]
[/quote]
ap
[/quote]
Poliisi ja psykopaattimurhaaja on aina hyvä yhdistelmä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 02:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:52"]
[/quote]
ap
[/quote]
Poliisi ja psykopaattimurhaaja on aina hyvä yhdistelmä.
[/quote]
Ai tässä on tuo näyttelijä Jane Eyre-sarjasta, Ruth Wilson. Olipas se pelottava tossa klipissä!
Mikäs se brittipoliisisarja oli 80-luvulla? Taistelupari?