voiko vauvan äiti lähteä viihteelle?
Hei! Mitä mieltä asiasta olette? Olen perheellinen ja vauvani on nyt 6kk vanha. En ole kertaakaan käynyt juhlimassa vauvan syntymisen jälkeen. Imetän kyllä, mutta tuttipullot on olemassa vaikka käyttöä niille ei ole ollut. Tunnen huonoa omaa tuntoa edes jos käyn vaikka joskus harrastuksissani. Mieheni käy toisinaan baarissa. Tunnenko turhaan huonoa omaa tuntoa? Mieheni osaa hoitaa vauvaa. Rakastan vauvaani ja hän on lähes joka paikassa mukanani, mutta välillä tuntuu että tämä mamma kaipaisi myös tuulettumaan, varsinkin kun nyt vauva ei koko ajan enää tississä kiinni ja kiinteät ovat tulleet kuvioihin. Miten aikaisin vauvan synnyttyä muut ovat käyneet viihteellä?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Poika nyt reilun vuoden, kertaakaan en ole hoitoon antanut tai yönyli ollut poissa.
Baarireissut on reissattu ennen perheenperustamista.
Lähinnä kauhistuttaa ajatus että pitäisi meluisaan, pimeään, hienhajuiseen yökerhoon lähteä humalaisten keskelle heilumaan.
Miksei niitä lapsia tehdä sitten kun yöjuoksut on juostu?
Ja jos jonkun äidin pää tuuletusta kaipaa, niin miksi juurikin viinalla läträämään?
Miksei vaikka ystävien kanssa ulos syömään, elokuviin, kampaajalle, kauneushoitoihin, lenkille ym?
N25v[/Aamen!!!! Itsekkään en ymmärrä miten kukaan lapsen omaava edes jaksaa kännätä? Krapula vie pahimmillaan parikin päivää???
Ei vaan voi käsittää, kai me ollaan erilaisia.Jos itse saan vapaaillan tai pari lähden pikareissulle johonkin lähinaapuriin, risteilylle, kylpylään.
T: Ehkä 2 kertaa vuodessa "viihteellä" käyvä kahden lapsen äiti.
Minä olin tuossa vaiheessa ollut jo neljän päivän ulkomaanmatkalla, vauva jäi isän kanssa kotiin ja aivan hyvin olivat pärjänneet.
Mä luulin että olisin voinut, mutta mies soitti mut takaisin jo parin tunnin kuluttua kun ei pärjännyt vauvan kanssa, ts. ei saanut sitä syömään pullosta.
Niin wt!!! En ymmärrä miten kukaan alle 1 veen lapsen äiti on kiinnostunut noin kovasti viihteelle menossa :/