Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroat tyypillisestä av-mammasta

Vierailija
06.01.2014 |

Hyvät välit anoppiin

Hyvät välit mieheen

Kavereita ei haittaa kuinka usein otan heihin yhteyttä ja minua ei haittaa kuinka usein he ottavat yhteyttä

Tapaani kasvattaa lastamme ei ole minulle kritisoitu enkä ole itse kritisoinut muiden tapaa kasvattaa

Terve itsetunto

Entäs sinä? Miten eroat tyypillisestä av-mammasta

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viettänyt päivääkään hoitovapaata vaan painelin suoraan takaisin töihin vanhempainvapaan jälkeen. 

Vierailija
2/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, en kadehdi koskaan, en välitä materiasta, en ajattele ikinä mitä joku on minusta mieltä enkä stressaa koskaan.

Vierailija
4/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 11:02"]

Hyvät välit anoppiin

Hyvät välit mieheen

Kavereita ei haittaa kuinka usein otan heihin yhteyttä ja minua ei haittaa kuinka usein he ottavat yhteyttä

Tapaani kasvattaa lastamme ei ole minulle kritisoitu enkä ole itse kritisoinut muiden tapaa kasvattaa

Terve itsetunto

Entäs sinä? Miten eroat tyypillisestä av-mammasta

[/quote]

En ihmettele jatkuvasti kun joku tekee jotain eri tavalla tai näyttää erilaiselta.

En kadehdi ketään.

En myöskään muistele kuka otti yhteyttä. 

Ei mitää valittamista lapsissa tai miehessä.

Ajattelen itse.

Vierailija
5/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole akateeminen, varakas, hoikka, urheilullinen, päivittäin seksiä harrastava, ei löydy upeaa urapolkua jonka keskellä loihtisin upeita päivällisiä luomutarvikkeista hyvin käyttäytyville lapsillemme, jotka olisin opettanut maistelemaan kaikkea mahdollista.. Paitsi vauvana ne kyllä maisteli lattialtaki eikä kuulunu koskaan, että yök.. :D

Vierailija
6/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole lapsia eikä ole suunnitteillakaan.

Vierailija
7/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aloittaja ei ole siitä av-maamaryhmästä joka toitottaa "Katso, olen parempi kuin muut"

Vierailija
8/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia eikä miestä.

Vierailija
9/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyhää pipoa kakkonen ;)

Vierailija
10/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä täällä usko olevan mitään tuollaista tyypillistä av-mammaa, mutta itse olen akateeminen neljän lapsen äiti ja luonteeltani ystävällinen.

Vierailija
11/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Olen tyyppiesimerkki: lihava, pienituloinen, eronnut, uusperheelinen, huono itsetunnolltani, hoitoalan koulutuksen saanut, anopin kanssa viileissä väleissä. Harrastan käsitöitä, lukemista, kirjoittamista. Mieskin on pullukka, lyhyt ja tavallinen.

Lapset menestyvät hyvin, ja sehän ei voi olla totta. En osaa mitään erityistä, sisustan kuin suomalainen ja pilkkaan turhia julkkiksia. Luen Seiskaa, katson uutiset TV:stä aamuin illoin ja haaveilen kylpylälomasta koko perheelle. Ulkomaille ei ole rahaa. Autot ovat vanhoja ja kotikin alle 200m2.

Vierailija
12/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta kritisoida ja haukkua muiden ( kavereiden, naapureiden, sukulaisten, bloggaajien) valintoja ja elämäntyyliä, eikä jakaa ihmisiä eri luokkiin.

Vierailija
13/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh, luulin että joku todella pahassa henkisessä tuskassa kituva aviomies teki aloituksen, kun ei tidä, miten pystyisi eroamaan kamalasta av-mammastaan

Vierailija
14/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto tyypillinen AV on akateeminen,asiantuntija tehtävissä työskentelevä,usean kauniin ja älykkään lapsen äiti,harastuksena kieliopilliset asiat, kiinnostunut toisten mielipiteistä, suuri tietämys oikeista mielipiteistä, asuu isossa asunnossa vähän väliä milloin missäkin maassa mutta ei koskaan Venäjällä eikä Itä-Euroopassa.

En ole mitään noista.

Vierailija
15/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en asu suomessa, käyn töissä vaikka olen äiti, olen varakas, olen vanha ja onnellinen, urheilen lähes päivittäin enkä ole lihava, juon alkoholia

Vierailija
16/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin  tarkoittamasi "tyypillinen av-mamma".

Vierailija
17/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en seuraa blogeja :)

Vierailija
18/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mukava anoppi.

Mies on sekä hyvä aviomies että isä lapsille, eikä mm. ryyppää, huuda ja hauku.

En ole "akateeminen 6k kuussa tienaava" edes nettipalstoilla.

En "sääli" tai arvostele muiden elämää. Esim tahattomasti lapsettomia/veloja/tyttöjen- tai poikien äitejä/maalla asuvia/kaupunkilaisia/suurperheellisiä jne.

Vierailija
19/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja "shredded", sekä korkeasu koulutettu

Vierailija
20/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen älykäs

- Kaunis

- Minulla on paljon ystäviä