Auttakaa valitsemaan kirja, jonka mieheni tulisi lukea
Olemme sopineet mieheni kanssa, että kumpikin valitsee toiselle kirjan, jonka tämän tulee lukea. Nyt mietin pääni puhki, minkä kirjan valitsisin miehelleni. Hän on muutaman viimeisen vuoden aikana lukenut joitakin kirjoja, jotka käsittelevät enimmäkseen johtamista, vakoilua, sotaa ja taitaa joukossa olla muutama elämänkerta. Aikaisemmin ei lukenut mitään. Nyt minulla olisi ainutlaatuinen tilaisuus saada mies lukemaan jotain klassisempaa kirjallisuutta!
Minkä kirjan valitsisin? Olen miettinyt ainakin näitä: Sinuhe, Lasihelmipeli, Exodus, Tuulen nimi (parasta fantasiaa!!), Sodalla ei ole naisen kasvoja, Karamazovin veljekset, Linnunradan käsikirja liftareille, Kafka rannalla sekä Vihan hedelmät. Toisaalta houkuttelisi joku lasten kasvatukseen tai parisuhteeseen liittyvä kirja.
Kommentit (67)
Stephen Hawkings: Ajan lyhyt historia
Jukka Hankamäki - Totuus kiihottaa
Vierailija kirjoitti:
Joonas Konstig: Vuosi herrasmiehenä
Tämä on erinomainen ehdotus. Oikeastaan meidän kaikkien kannattaa luetuttaa tuo miehillämme. Eikä tee paha naisillekaan. Jäntevyyttä!
Vierailija kirjoitti:
Tämän hän on lukenut. Muuten hyvä ehdotus. Ap
Ääni Sinuhelle. Aivan saakelin hyvä kirja.
Tai... Juoppohullun päiväkirja - jos ei haittaa että ukko nauraa itsensä tärviölle monta kertaa illassa.
Maria Pettersson: Historian jännät naiset. Syksyn huippuhitti pimentoon jääneistä poikkeuksellisista ihmisistä historian saatossa.
kyllä kirja mikä pitää lukea on ''177013'' sen löytää nettis jos tietää minne laitaa numerot
Löytyisikö tästä listasta mitään kiinnostavaa:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/42cf5c52-55ce-49e6-854e-e07105…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on erinomainen ehdotus. Oikeastaan meidän kaikkien kannattaa luetuttaa tuo miehillämme. Eikä tee paha naisillekaan. Jäntevyyttä!
Titustun kirjaan. Kiitos molemmille tästä vinkistä!
Tuntematon sotilas, ehkä on jo lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän hän on lukenut. Muuten hyvä ehdotus. Ap
Saman tekijän "Mustat aukot" tai "Lyhyet Vastaukset Suuriin Kysymyksiin"
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö tästä listasta mitään kiinnostavaa:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/42cf5c52-55ce-49e6-854e-e07105…
Nopealla silmäyksellä en löytänyt oikein mitään sellaista, mitä haluaisin mieheni erityisesti lukevan. Sen sijaan löysin itselleni muutaman kirjan, jes!
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon sotilas, ehkä on jo lukenut.
On tainnut lukea joskus nuorena koulua varten :)
Mikä tahansa morgan kane tai vaikka ne kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Karl Marx: Das Kapital
Minä olen lukenut itse. On todennäköisesti miehelle liian raskaskielistä luettavaa.
Bret Easton Ellis: American Psycho.