Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen hoikille, jotka voivat koko ajan syödä jotain

Vierailija
04.10.2020 |

Esimerkiksi yksi hoikka ystäväni miltei joka päivä päivittää instagramin storyyn, kuinka on suklaata, kuinka on kakkua, milloin on pizzaa, milloin punaviiniä, milloin hampurilaisia, milloin ravintolaillallisia, milloin ISO juustolautanen leffaeväänä jne. Joka viikonloppu on vähintään se pizza tai sipsipussi ja punkkupullo...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se feikkaa? Itse en usko enää mitään mitä somessa näen. Ihmisten elämä ei ole yhtään sitä mitä ne esittävät.

Vierailija
2/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pizza, punkku ja sipsipussi ei ole kovin paljon koko viikonlopuksi.

Tajuat varmaan, että sinä et tiedä hänen todellisuudessa syömäänsä kalorimäärää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat t.hoikkuuttaan häpeävä

Vierailija
4/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuat varmaan, että sinä et tiedä hänen todellisuudessa syömäänsä kalorimäärää? 

Niin no onhan tuo nyt aika paljon... Jos se vielä toistuu joka viikonloppu.

Vierailija
5/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön mitä haluan, ja paljon, onneksi myös treenaan paljon, niin voi palkita itseään vähän isommin :)

Vierailija
6/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkupullo???? On jollain HERKUT 🤣🤣🤣🤣 Mikä siinä punaviinissä on niin ihmeellistä??

Vierailija
7/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon nämä hoikat liikkuvat? Minäkin tiedän hoikkia, jotka voivat syödä mitä vain, mutta liikkuvat 2h/päivä. Toisaalta tiedän myös laihoja 20-vuotiaita, jotka syövät eivätkä liiku. Se näkyy sitten vasta 30. jälkeen.

Vierailija
8/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että tämä kyseinen ystävä ei juurikaan liiku. Ei ole urheilullinen. Ehkä sitten vaan elää herkuilla, kun voi syödä niitä noin paljon ja usein. Pakkohan olisi lihoa, jos vetelee lounaan ja päivällisen jälkeen vielä noita!? Ap

Vierailija
9/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja herkuttelen ihan hitosti liikaa... Täytän vatsani yleensä herkuilla enkä syö ns. kunnon ruokaa. Terveellistä? Noup.

Vierailija
10/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteensä noin 2000 kcal. Eli 1000 kcal / vrk. Kuulostaa tosiaan hyvin hoikan ihmisen ruokavaliolta. 

Vierailija
11/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy välillä paskalla

Vierailija
12/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon nämä hoikat liikkuvat? Minäkin tiedän hoikkia, jotka voivat syödä mitä vain, mutta liikkuvat 2h/päivä. Toisaalta tiedän myös laihoja 20-vuotiaita, jotka syövät eivätkä liiku. Se näkyy sitten vasta 30. jälkeen.

Ei välttämättä silloinkaan. Ite oon jo 40 ja hoikka edelleen. En koskaan laske kaloreita. Viikonloppuisin syön aina pizzaa ja sipsiä. Liikun kyllä, mutta lähinnä hyötyliikuntaa ja sekin hitaasti.

Vierailija
13/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Ei näkynyt vielä kolmekymppisenä. Silloin vain lasten saanti laihdutti. Vasta vaihdevuodet muuttivat aineenvaihduntaa ja lihominen alkoi.

Vierailija
14/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan syö esim. pizzaa lounaan ja päivällisen LISÄKSI? Eiköhän se ole hoikan ihmisen päivän ruoka. Itse en jaksa syödä edes koko pizzaa samana päivänä. Jos siihen yrittäisin syödä lisäksi vielä kaksi lämmintä ruokaa niin huh,huh! Ei ihme, että kansa lihoo.

Vierailija
15/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteensä noin 2000 kcal. Eli 1000 kcal / vrk. Kuulostaa tosiaan hyvin hoikan ihmisen ruokavaliolta. 

Niin no, tuskin kukaan pelkkiä sipsejä syö päivän aikana... Pizza nyt menee ruuasta.

Vierailija
16/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka 164 cm / 48 kg. Syön joka viikonloppu yhden palan pitsaa tai muuta herkkua (esim pari lusikallista jädeä) iltapalaksi ja lasin viiniä. Karkkipussi kestää kuukauden, suklaalevy helposti 2kk. Syön pari karkkia silloin tällöin kun katson leffaa.

Lihavat ystäväni syövät kerralla koko pitsan (!) ja päälle vielä jäätelö! Yksi söi koko ben&jerry’s jätskipakkauksen kerralla ja sitten vielä mars-patukan päälle. Mut hän painaakin jotain 80-90 kg ja on mun pituinen.

Vierailija
17/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuollainen epäterveellisesti syövä hoikka. Mutta tietäisitpä kuinka paljon joudun liikkumaan päivän aikana... ei mitkään kalorit riitä, vaan aina jäää nälkä vaikka söisin kaikki herkut maailmasta! Se on se kulutus... ja olen yli nelkyt. Ihmiset ihmettelee miksi en kerää kiloja vaikka syön ja syön herkkuja ja pitsoja, se on se jatkuva liike. Ei ole mitään mystiikkaa siinä.

Vierailija
18/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, tuskin kukaan pelkkiä sipsejä syö päivän aikana... Pizza nyt menee ruuasta.

Ne oli ne, mitä ap näki instasta. Hänellä ei ole mitään käsitystä, mitä muuta tyyppi on mahdollisesti syönyt tai jättänyt syömättä. ja silti ihmetellään miksi kaveri ei liho. Olisko joku logiikkakoulutus paikallaan aapeelle? Eihän tämmöisessä aloituksessa ole mitään mieltä.

Vierailija
19/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä silloinkaan. Ite oon jo 40 ja hoikka edelleen. En koskaan laske kaloreita. Viikonloppuisin syön aina pizzaa ja sipsiä. Liikun kyllä, mutta lähinnä hyötyliikuntaa ja sekin hitaasti.

Joo, ei se välttämättä näy. Minulla alkoi näkymään vasta 50+ iässä. Siihen saakka bmi luokkaa 20 tai alle. 60 iässä havahduin kun oli tullut kiloja lisää, bmi 22. Aloin hiukan rajoittamaan rajatonta ja jatkuvaa pientä napostelua ja paino tipahti takaisin bmi 20-21 tasolle. Puntarin ostin 62 vuotiaana. Muuten punnitsin itseäni vain noin 10 vuoden välein, lääkärintarkastusten yhteydessä.

Vierailija
20/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän sitä tavallaan palveluksena, että on pakko syödä terveellisesti pysyäkseen hoikkana. Koska olen sen verran pinnallinen, että muuten en söisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi