Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen hoikille, jotka voivat koko ajan syödä jotain

Vierailija
04.10.2020 |

Esimerkiksi yksi hoikka ystäväni miltei joka päivä päivittää instagramin storyyn, kuinka on suklaata, kuinka on kakkua, milloin on pizzaa, milloin punaviiniä, milloin hampurilaisia, milloin ravintolaillallisia, milloin ISO juustolautanen leffaeväänä jne. Joka viikonloppu on vähintään se pizza tai sipsipussi ja punkkupullo...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustolautanen leffaeväänä! Yök! Leffassa mässyttävät mussuttavat ihmiset ovat raivostuttavia!

On totta että jotkut lihoavat paljon helpommin kuin toiset. Johtuu hormoneista ja geeneistä.

Vierailija
22/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on ne määrät. Ainakin minulla. Saatan syödä herkkuja, pizzaa ym, mutta en jaksa paljon kerralla. Pizza riittää 2 päiväksi, sipsipussi viikoksi. Ja nämä herkut sitten korvaa sen aterian, vaikka iltapalan. Ei siis ole sen lisänä. Joo, ei ole terveellistä, tiedän kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minäkin syön. Mutta jos illalla on pizzaa, en syö koko päivänä juuri muuta. Ja sitä pizzaakin kaksi tai kolme palaa, ei koko pizzaa. Ei tee mieli enempää.

Ravintolassa käynti taas ei lihota enempää luin kotiruoka.

Vierailija
24/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun miehet on sanoneet että he ei ole ikinä nähnyt naista, joka on niin hoikka ja vetää niin äijämäisiä annoksia.

Ne ei näe sitä, että arkisin urheilen ja vedän aika tiukalla ruokavaliolla. Päivisin ei oikeen ruoka maistu, niin saatan syödä kerran illalla jonkun 2000 kcal parin tunnin sisään.

Harvemmille se hoikkuus tulee täysin mitään tekemättä.

Vierailija
25/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön mitä haluan, ja paljon, onneksi myös treenaan paljon, niin voi palkita itseään vähän isommin :)

Sullahan on syömishäiriö, koska palkitset itsesi syömällä.

Vierailija
26/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 32v, 163 cm ja 47kg työskentelen porrassiivoojana eli n.7 h rappuja ylös alas plus muu kävely kohteesta toiseen siirtyessä (10 taloa kävelyetäisyydellä toisistaan) saunan pesua 2x vk,en laske kaloreita enkä annoskokoja ja syön normia ruokaa lihakeittoja,makaronilaatikkoa,kaalilaatikkoa yms. siihen vielä herkut kakkuja,jäätelöä,pullaa sms ja 2 olutta vkl eli ei kyllä vaikuta ikä eikä syömiset vaan energiankulutus

Vierailija
27/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän alle nelikymppisenä 72 kg (pituus 181 cm). Olin hoikka joo, silti verensokeri, kolesteroli ja verenpaine selvästi koholla. Nyt 47-vuotiaana kaikki nuo kolme hyvissä lukemissa, painoa 64 kg. Eli ei tuo näennäinen hoikkuus välttämättä tarkoita terveyden kannalta mitään. 

Vierailija
28/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan todellinen ilmiö. Ainakin osaltaan selittyy esim. eroilla aineenvaihdunnassa. Toisilla se on luontaisesti nopeampi, toisilla hitaampi. 

Vierailija
29/29 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ällötä/hävetä että elämänne pyörii vain syömisen ympärillä? Pahemman luokan addiktio tuollainenkin.

m39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän