Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko minun lähivanhempana antaa minun ostamat vaatteet mukaan

Vierailija
04.10.2020 |

Etäisälle ja uudelle naiselle? Olen ehdottanut että ostavat omat vaatteet heidän luokse, koska ärsyttää ostaa heille vaatteita jotka sitten kuluvat enemmän siellä. Pitääkö elareista siis maksaa ihan kaikki yksin? Lapset kuitenkin 50% siellä niin luulisi, että voisi käyttää ihan omia vaatteita siellä, kun niin paljon haluaa heitä pitääkin? Onko jokin velvollisuus ostaa heille ulkovaatteet, sisävaatteita, kenkiä ja kaikki mahdollinen vain sen takia, että etä maksaa alle 300 kuukaudessa per lapsi?! Mitä olette velvoittaneet isät ostamaan itse? Ehdotin myös, että jos vaatteita haluavat käyttää, voi maksaa niistä puolet. Siinä tapauksessa saavat kuluttaa puolet ajasta minun ostamia vaatteita, tämä ei kuitenkaan käynyt mitenkään vaan minun pitäisi kustantaa nyt vaatteet heillekin, vain omat sisävaatteet löytyy lapsille sieltä, mutta ei kalliit ulkovaatteet. Meneekö ihan oikein?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 300e.kk,saa jo aika paljon vaatteita.Mun tuleva ex.ei tule maksamaan mitään elareita,vaan lapseni saa kelan tukea 160e/kk.per.lapsi.Sekin on 160e.enemmän mitä tällä hetkellä saa....

Vierailija
62/65 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota elareita, vaan isä ostaa niillä rahoilla toiset vaatteet luokseen ja kaiken muunkin mitä tarvitsee. Helpompaakin, kun ei tarvitse aina pakata. Lapsi vain matkaan ja samoissa vaatteissa takaisin.

Ongelma ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi nyt apn hahmotella päähänsä, että et sinä niitä vaatteita osta isälle ja nyxälle. Vaan sille LAPSELLE. Ja sitä varten isä maksaa sulle 300€ kuussa ja saat lapsilisän lisäksi. Normaalistihan 50/50-mallissa rahaa ei juuri liiku.

Ne vaatteet on sun lapsen. Hänen käyttöönsä. Ei isän käyttöön. Ei nyxän käyttöön.

Vierailija
64/65 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääköhän ap, että jos lapsi on isän luona 50% ajasta, hänen ei tarvitsisi maksaa sinulle elareita, mutta nyt kuitenkin maksaa. Sovi isän kanssa ettei hän maksa elareita van ostaa lapselle omat vaatteet tuolle omalle ajalleen jos niin risoo. Enkä oikein nyt ymmärrä millä tavalla ajattelet kustantavasi exäsi ja hänen naisen elämää, koska osta lapselle vaatteita vai? Saat kuitenkin lapsesta jo n. 400€/kk lapsilisien kanssa, vaikka hän on isällään 50% ajasta.

Vierailija
65/65 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos keskittyisit lapsesi hyvinvointiin ja ostaisit hänelle vaatteet, vaikka isänsä ei osta. Että lapsesi tietää aina, että äiti huolehtii, jos isä ei.