Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaiettu fakta: kiusatuissa on lähes aina vikaa.

Vierailija
19.12.2013 |

Kiusatut itse aiheuttavat kiusaamisensa lähes aina. He ovat sosiaalisesti omituisia. Vastaavat kysymiksiin liian väärin, liian oikein, liian aikaisin tai liian myöhään. He ovat sosiaalisesti typeriä: eivät osaa ottaa oikeita sanontoja, eleitä, ilmauksia, merkkejä jne. itselleen tai sitten he ottavat ne liian kirjaimellisesti. Kiusatut ottavat lähes aina itse itsensä liian vakavasti. Itseironista ihmistä ei koskaan kiusata. Älkää olko friikkejä, olkaa nopeita, näppäriä, sosiaalisesti sulavia post-poststrukturalistisia ihmisiä.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:45"]

Kiusaajat kiusaavat sellaisia, joiden huomaa olevan herkkiä. Sitä saatetaan yrittää muihinkin, mutta kun sitä toivottua reaktiota ei tule, kiusaaminen loppuu. Mutta paha se on herkälle ihmiselle mennä sanomaan, että lakkaa olemasta herkkä ja lopeta tuo tosikkomainen aspergerius. Vai luuletko, että toimii?

[/quote]

Kai jonkin sortin asperger olen minäkin. Tulipa vain mieleen, että kun yläasteella pari luokkakaveria "vinoili" mulle täysin idiottimaisesta asiasta, niin otin sen huumorilla ja naureskelin mukana. Eräs kaverini sitten siihen, että olipas ne törkeitä.. Itse en edes tajunnut, että se läppä ihan typerän hölmöstä asiasta oli olevinaan ilkeilyä. Jotenkin se oli vain niin säälittävää, että ilman muuta otin sen huumorilla. Toisen kerran pari tyyppiä yritti vähän samaa, mutta katsoin niitä kuin idiootteja.. Toki kiusaajat itsekin ovat jotain moniongelmaisia, mutta joskus aspergerius auttaa. Kun kiusaajat ovat vähän tyhmiä itsekin eivätkä mitenkään teräviä sanoilla sivaltajia, sosiaalisesti vammainen ja kaiken kirjaimellisesti ottava asperger ei edes tajua joutuneensa kiusatuksi. :)

Vierailija
102/105 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuälykästä sisartani kiusattiin koulussa vuosikaudet, koska hän oli ujo, lyhyt ja käytti silmälaseja. Loistavia syitä kiusaamiseen, vai mitä?

Minä olin luokkani priimus, lyhyt ja käytin silmälaseja. Luonteeni esti kiusanteon, koska ilmoitin mielipiteeni kiusaajista erittäin painokkaasti.

Sisareni kiusaaminen oli ala-arvoista ja täysin tarpeetonta.

Ikävää, että joka luokalle syydettiin myös erittäin vaikeiden ja moniongelmaisten perheiden erittäin vaikeita ja tasapainottomia lapsia.

Kuten sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:24"]

Tee meille kaikille palvelus ja poistu tästä maailmasta ennenkuin ehdit levittää sairasta ideologiaasi yhtään enempää.

[/quote]En ole poistumassa mihinkään. Ja tämä on fakta, tarkkailun tulos, ei mikään ideologia. ap

[/quote]

Voisitko vielä kertoa kuinka suureen aineistoon tarkkailusi perustuu ja miten pitkään tarkkailit?

Vierailija
104/105 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:50"]

se taas on yleisesti tiedetty fakta, että kiusaajilla on usein ongelmia kotioloissa. Voi tulla näennäisti "hyvästä kodista", mutta ei saa mitään rakkautta vanhemmiltaan. Toinen puoli on sitten näitä sossutapauksia. Harvoin tavallisesta rakastavasta kodista kiusaajia tulee. 

[/quote]

Se johtuu siitä, ettei kukaan pysty rakastamaan niitä, edes oma äiti.

Vierailija
105/105 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamiseen ei koskaan eika missaan tapauksessa ole syyta. Me saadaan kaikki olla juuri sellaisia kuin ollan. Jos joku on introvertti, se on ihan jees. Kiusaaminen pitaisi tehda lain rikkomiseksi.Vihaan kiusaamista  enemman kuin melkein mitaan maailmassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä