Millainen olo teillä on nyt?
Pelottaako korona ja onko aamulla töihin lähtö?
Itse saan olla kotona, mutta ajattelen muita ihmisiä, jotka lähtevät töihin ja lapset kouluun. Toivon kaikille hyvää alkua viikkoon ja sitäkin toivon, että päästäisiin eroon tästä viruksesta.
Kommentit (52)
Rento olo joogan ja suihkun jälkeen. Koronapelko jäi jonnekin kevääseen kun hyväksyin miten vähän itse voin sen saamiseen vaikuttaa.
Ihmisten välinpitämättömyytenä näyttäytyvä käyttäytyminen ärsyttää ja ahdistaa. Somefeedissä kotoilu loistaa jo poissaolollaan, sen sijaan tunnutaan menevän ihan entiseen malliin. Itse pysyn kotona ihan mielelläni, vaikka välillä olo onkin kuin sijaiskärsijällä.
Ähky olo. Olen syönyt liikaa. Koronan suhteen niin ei tunnu missään. Omissa oloissani pysyn silti toisten takia.
Puhdas, rentoutunut ja melko kevyt. Kevyttä seksuaalista lämpöä. Makoilen kaikesta rauhassa hämärässä sängyllä ja nautin ihmisyydestä sen kaikkine puolineen.
M33
Nuhainen. Kävin tänään koronatestissä heti kun oireet alkoivat.
Krapulakaljojen jälkeen olo on... Ok.
Vähän kipeä. Kurkussa tuntuu ikävältä ja veto on poissa. Ei pelota korona, maanantaina vapaapäivä ja tiistaina taas töiden pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kipeä. Kurkussa tuntuu ikävältä ja veto on poissa. Ei pelota korona, maanantaina vapaapäivä ja tiistaina taas töiden pariin.
Testissä tulisi käydä vaikka olisi ”vain” kurkkukipua. Et voi mennä tiistaina töihin jos tänään olet kipeänä.
T. se aiemmin vastannut koronatestissä tänään käynyt
Väsyttää, ahdistaa, toisaalta ollut paljon hyvääkin tässä viikonlopussa mutta eniten ollut elämän pohtimista ja ahdistusta. Päiväkotiin suuntaan itsekin huomenna, olen ope. Kevät ollut tavallaan rankka ja nyt uudet kuviot jotka luovat painetta ja samalla pitäisi pitää pakka kasassa (suunnittelua, vasukeskusteluja ja osaamistanikin haluaisin kehittää itseopiskelulla, mutta kun nämä viikonloputkin rientää ja kun hieman ehtii hengähtää niin sitten saakin taas jo orientoitua uuteen viikkoon). Odotan minilomaani syyslomaviikolla kovasti jo. Paljon olisi tulevaisuudessakin odotettavaa, välillä mietin elänkö elämääni vain tulevaisuutta varten tai siis tarvitsisi enemmän elää hetkessä. Ja nytten kun tämä korona tuntuu kiihtyvän niin mietityttää, uskaltaako nähdä ystäviä vaikka sitä kovasti haluaisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvittää vähän. 3.lk karanteenissa ja tauti räjähtänyt lähialueilla viikonlopun aikana. Päivistä kiinni, milloin oma työpaikka (korkeakoulu) siirretään etään. Turvavälien pitäminen mahdotonta, hengityssuojaimia ei käytä kukaan. Itse käytän.
Missä päin on tilanne paha? Täällä Keski-Suomessakin on aika paljon tartuntoja.
Vaasan seudulla opiskelijoiden keskuudessa levinnyt
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää, ahdistaa, toisaalta ollut paljon hyvääkin tässä viikonlopussa mutta eniten ollut elämän pohtimista ja ahdistusta. Päiväkotiin suuntaan itsekin huomenna, olen ope. Kevät ollut tavallaan rankka ja nyt uudet kuviot jotka luovat painetta ja samalla pitäisi pitää pakka kasassa (suunnittelua, vasukeskusteluja ja osaamistanikin haluaisin kehittää itseopiskelulla, mutta kun nämä viikonloputkin rientää ja kun hieman ehtii hengähtää niin sitten saakin taas jo orientoitua uuteen viikkoon). Odotan minilomaani syyslomaviikolla kovasti jo. Paljon olisi tulevaisuudessakin odotettavaa, välillä mietin elänkö elämääni vain tulevaisuutta varten tai siis tarvitsisi enemmän elää hetkessä. Ja nytten kun tämä korona tuntuu kiihtyvän niin mietityttää, uskaltaako nähdä ystäviä vaikka sitä kovasti haluaisinkin.
Voimia sinulle ja paljon jaksamista. Itse hoidin viikonlopun lapsenlapsiani ja tänään kotiin päästyäni teki mieli heittäytyä lattialle äksäksi. Olen aivan uupunut.
- ap -
Krapulainen. Kalsarikännit vie veronsa
mies52v