Millainen olo teillä on nyt?
Pelottaako korona ja onko aamulla töihin lähtö?
Itse saan olla kotona, mutta ajattelen muita ihmisiä, jotka lähtevät töihin ja lapset kouluun. Toivon kaikille hyvää alkua viikkoon ja sitäkin toivon, että päästäisiin eroon tästä viruksesta.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat - pomo sanoi, ettemme tule koskaan pitämään maskeja, koska ne pelottaa lapsia, eivätkä he näe ilmeitä ja muutenkin lasten vieressä ollaan kokoajan välillä käsikädessä ja nukkarissa nukutetaan vierekkäin.
Kaippa me pian saadaan se korona ja kuollaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu. Lapset eivät ymmärrä tilannetta ja maskipäiset hoitajat ja opettajat voivat näyttää pelottavalta koska kenenkään ilmeitä ei nää. ei lapset myöskään opi käytöstapoja. Kaikkea hyvää työhösi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, sitä tarvitaan.
Tarkoitan siis, että kaikkea tsemppia tarvitaan, jotta jaksaa tehdä töitä näissä oloissa. =)
Olen taipuvainen alakuloisuuteen ja viihdyn yksin vaikka toisaalta haluaisin olla jonkun kanssa. Siksi kyselen teidänkin olotiloja. Viikko sitten jouduin pyytämään tänne kotiin eläinlääkärin antamaan vanhalle kissalleni eutanasian.
Sekin tuntuu kurjalta vaikka olikin ainoa oikea ratkaisu. Nyt ei sitten ole edes sitä kissaa nukkumassa vierellä.
Olen horoskoopiltani Rapu ja tää pitää niin paikkansa:
Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta tietokoneestaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Ravut haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eivätkä edes hoida niitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita. He tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, kuinka he ovat tilanteeseen joutuneet.
Motto: "Kukaan ei pidä minusta!"
Tuolta näätte omat horoskooppinne 😊
https://www.city.fi/ilmiot/vahan+erilainen+horoskooppi/5784
- ap -
Ahdistaa, koska mulle on ilmaantunut pientä yskän poikasta. Olin kipeänä ja mielestäni jo terve. Mutta nyt taas... Työpaikalle pitää hankkia sijainen, jos olen poissa, olen itse se, joka hankkii sijaiset..
Minkälaiset ihmiset uskovat horoskooppeihin?
Vierailija kirjoitti:
Olen taipuvainen alakuloisuuteen ja viihdyn yksin vaikka toisaalta haluaisin olla jonkun kanssa. Siksi kyselen teidänkin olotiloja. Viikko sitten jouduin pyytämään tänne kotiin eläinlääkärin antamaan vanhalle kissalleni eutanasian.
Sekin tuntuu kurjalta vaikka olikin ainoa oikea ratkaisu. Nyt ei sitten ole edes sitä kissaa nukkumassa vierellä.
Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta tietokoneestaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Ravut haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eivätkä edes hoida niitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita. He tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, kuinka he ovat tilanteeseen joutuneet.Motto: "Kukaan ei pidä minusta!"
- ap -
Voimia sinulle ap, kaikkea hyvää myös.
Väsynyt ja janottaa. Tuli kiskottua kaljaa pe ja la. Haeskelen tässä fiilistä lähteä salille Youtubesta Powerlifting Motivation -videoita katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset ihmiset uskovat horoskooppeihin?
Ei niihin moni uskokaan. Ihan vaan viihteen vuoksi niitä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta tietokoneestaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Ravut haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eivätkä edes hoida niitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita. He tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, kuinka he ovat tilanteeseen joutuneet.Motto: "Kukaan ei pidä minusta!"
- ap -Voimia sinulle ap, kaikkea hyvää myös.
Kiitos.
- ap -
Hyvä olo, mutta laiska.
Ei tarvitse mennä töihin, ei.
Silti sunnuntailaiskottelu maistuu erityisen namilta.
Otin itse loparit jatkuvien palkanalennusten vuoksi. Vaatii suunnittelua ja säästöjä! (karenssi 2x peräkkäin).
Säästäkäähän rahulia, että voitte tehdä saman jos onnistuvat tekemään teille saman! Paikallinen sopiminen taitaa olla kovaa tulossa...?
Palkanalea odotettavissa eli tehkää määräaikaiset sopparit.
Me ravuthan ollaan vähän kummallisia, mutta erittäin säästäväisiä ja talousjärkeä paljon.😛🍩
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt ja janottaa. Tuli kiskottua kaljaa pe ja la. Haeskelen tässä fiilistä lähteä salille Youtubesta Powerlifting Motivation -videoita katsellen.
Minäkin kiskoin eilen sidukkaa. En edes haeskele mitään fiiliksiä. Kunhan jaksaisin vaan olla.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Hyvä olo, mutta laiska.
Ei tarvitse mennä töihin, ei.Silti sunnuntailaiskottelu maistuu erityisen namilta.
Otin itse loparit jatkuvien palkanalennusten vuoksi. Vaatii suunnittelua ja säästöjä! (karenssi 2x peräkkäin).
Säästäkäähän rahulia, että voitte tehdä saman jos onnistuvat tekemään teille saman! Paikallinen sopiminen taitaa olla kovaa tulossa...?
Palkanalea odotettavissa eli tehkää määräaikaiset sopparit.*********
Me ravuthan ollaan vähän kummallisia, mutta erittäin säästäväisiä ja talousjärkeä paljon.😛🍩
Totta puhut. Varsinkin tuo boldattu osuus on naulan kantaan. Olen kyllä säästäväinen ja näin vanhemmiten jopa pihi.
Teit melko radikaalin ratkaisun, mutta varmasti oikean. Hyviä uusia tuulia sinne suuntaan 😊
- ap -
Minua korona ei pelota yhtään, lähinnä vain ärsyttää ja huolettaa, miten huono oma työtilanne tulee tulevaisuudessa olemaan (työskentelen kulttuurialalla, joka on ravintola-alan ohessa ottanut pahiten turpiinsa tästä koko hommasta). Olen onnekas, sillä minulla on kokoaikainen, kuukausipalkkainen työ, mutta se on – tietenkin – määräaikainen eli kohta joudun taas pohtimaan, mitäs seuraavaksi tekisin. Käytän joukkoliikenteessä maskia ja huolehdin perushygienista ja suunnilleen turvaväleistäkin, mutta muutoin elän aivan tavallista elämää. Tylsää, suurimmilta osin masentavaa perusarkea siis.
Rokotteen kehittämiseen voi mennä vielä vuosia, joten järkevintä varmaankin olisi vain avata yhteiskunta mahdollisimman normaaliksi. Se toki tarkoittaa sitä, että ihmisiä kuolee, mutta ainakin valtiot pysyisivät pystyssä ja ihmiset leivässä. Jos miljoonat ihmiset maailmanlaajuisesti ja vähintään sadat tuhannet ihmiset Suomessa menettävät duuninsa ja kaiken, siitä ei seuraa mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä olo, mutta laiska.
Ei tarvitse mennä töihin, ei.Silti sunnuntailaiskottelu maistuu erityisen namilta.
Palkanalea odotettavissa eli tehkää määräaikaiset sopparit.*********
Me ravuthan ollaan vähän kummallisia, mutta erittäin säästäväisiä ja talousjärkeä paljon.😛🍩Totta puhut. Varsinkin tuo boldattu osuus on naulan kantaan. Olen kyllä säästäväinen ja näin vanhemmiten jopa pihi.
Teit melko radikaalin ratkaisun, mutta varmasti oikean. Hyviä uusia tuulia sinne suuntaan 😊
- ap -
Kiitos.
Meiltä lähtikin suurinpiirtein jokainen joka sai taloudellisesti sen järjestettyä.
Raskas yötyö ja iso työnantaja...
Tehkää määräaikainen sopimus!
( Po*ti)
Vierailija kirjoitti:
Minua korona ei pelota yhtään, lähinnä vain ärsyttää ja huolettaa, miten huono oma työtilanne tulee tulevaisuudessa olemaan (työskentelen kulttuurialalla, joka on ravintola-alan ohessa ottanut pahiten turpiinsa tästä koko hommasta). Olen onnekas, sillä minulla on kokoaikainen, kuukausipalkkainen työ, mutta se on – tietenkin – määräaikainen eli kohta joudun taas pohtimaan, mitäs seuraavaksi tekisin. Käytän joukkoliikenteessä maskia ja huolehdin perushygienista ja suunnilleen turvaväleistäkin, mutta muutoin elän aivan tavallista elämää. Tylsää, suurimmilta osin masentavaa perusarkea siis.
Rokotteen kehittämiseen voi mennä vielä vuosia, joten järkevintä varmaankin olisi vain avata yhteiskunta mahdollisimman normaaliksi. Se toki tarkoittaa sitä, että ihmisiä kuolee, mutta ainakin valtiot pysyisivät pystyssä ja ihmiset leivässä. Jos miljoonat ihmiset maailmanlaajuisesti ja vähintään sadat tuhannet ihmiset Suomessa menettävät duuninsa ja kaiken, siitä ei seuraa mitään hyvää.
Joo kyllähän tämä on aika paska tilanne monelle. Sekin, kun ei ole mitään käsitystä, kauanko tämä kestää. Toivottavasti tilanteesi kohenee ja saat töitä. Oma tyttöni on hoitoalalla ja sitä sarkaahan riittää. Tosin sielläkin on raskasta, kun tahdo saada sijaisia ja tuplavuoroja tekevät.
- ap -
Aika rauhallinen nyt, mutta isken kyllä kun tilanne tulee.
Hirvittää vähän. 3.lk karanteenissa ja tauti räjähtänyt lähialueilla viikonlopun aikana. Päivistä kiinni, milloin oma työpaikka (korkeakoulu) siirretään etään. Turvavälien pitäminen mahdotonta, hengityssuojaimia ei käytä kukaan. Itse käytän.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittää vähän. 3.lk karanteenissa ja tauti räjähtänyt lähialueilla viikonlopun aikana. Päivistä kiinni, milloin oma työpaikka (korkeakoulu) siirretään etään. Turvavälien pitäminen mahdotonta, hengityssuojaimia ei käytä kukaan. Itse käytän.
Missä päin on tilanne paha? Täällä Keski-Suomessakin on aika paljon tartuntoja.
Samat sanat - pomo sanoi, ettemme tule koskaan pitämään maskeja, koska ne pelottaa lapsia, eivätkä he näe ilmeitä ja muutenkin lasten vieressä ollaan kokoajan välillä käsikädessä ja nukkarissa nukutetaan vierekkäin.
Kaippa me pian saadaan se korona ja kuollaan kaikki.