Kuinka olet varautunut toiseen korona aaltoon!? Itse olen tehnyt 20 kiloa tonnikala makaronilaatikkoa pakkaseen..
Tämän lisäksi löytyy noin 5 kiloa lihamakaronilaatikkoa.. Sekä kuivakaapit ovat täynnä säilykkeitä.. Lisäksi mulla on vielä yksipakastin olohuoneessa. Se on täynnä itse kalastettua kalaa, marjoja ja sieniä..
Kommentit (25)
Maskeja ostin. Pikkupullo käsidesiä taskussa. Saippuaa on kotona aina ja tiskiainetta. Ylläen iskevän karanteenin varalta ruokavaroja ja pesuaineita kotona 2 viikon tarve. Lääkkeet haen siten, että aina on tuo 2 viikon tarve varalla. Eikös näillä?
Aion käyttäytyä suositusten mukaan. Käytän työpaikalta saamiani ja itse ostamiani maskeja.
En halua meidän perheelle enää yhtään altistusta ja karanteenia ja teen kaiken voitavani että vältymme niiltä.
Ei ole eikä tule mitään toista aaltoa, ainakaan tämän herran mukaan:
Kannattaa kuunnella ja katsoa ajatuksella.
Hyi s.....a, teit sitten pahimman combon. Taktiikkahan tuokin on, ei kukaan tule varastamaan viimeisiä sapuskoja maailmanlopun kynnyksellä kun tekee tarpeeksi pahaa apetta.
Jos olisit joskus ollut jollain armeijan viikon-parin metsäkeikalla pitkään nälissäsi ja viimein kaiken ryynäämisen jälkeen sateiseen metsään ilmestyy se kauan odotettu soppatykki, niin et arvaakaan miten se tonnikala makaroonilaatikko maistuu maailman parhaalta gourmet-aterialta.