Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kai te julkkisten haukkujat sen huomioitte että julkkisten ystävät käy täällä kanssa.

Vierailija
02.08.2008 |

.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä on kuule ihan todellinen huoli, että eivät vaan pääse unohtumaan.

Vierailija
2/3 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kuulu niihin ihmisiin, joilla jaksaisi jonkun ex-missin tekemiset niin paljon kiinnostaa, että niitä täällä jaksaisin ruotia.

Mutta oletko ajatellut, että moni niin sanotusti turha julkkis tyrkyttää itseään julkkikseksi keinolla millä hyvänsä ja on mielestäni täysin vastuussa siitä itse, mitä hänestä puhutaan.

Musta noi kunnianloukkausjutut on naurettavia. Siis jos on niin tyhmä, että ruotii avioeroaan julkisesti lehdissä, niin on valmis kyllä siihen että netissä sua haukutaan sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kuulu niihin ihmisiin, joilla jaksaisi jonkun ex-missin tekemiset niin paljon kiinnostaa, että niitä täällä jaksaisin ruotia.

Mutta oletko ajatellut, että moni niin sanotusti turha julkkis tyrkyttää itseään julkkikseksi keinolla millä hyvänsä ja on mielestäni täysin vastuussa siitä itse, mitä hänestä puhutaan.

Musta noi kunnianloukkausjutut on naurettavia. Siis jos on niin tyhmä, että ruotii avioeroaan julkisesti lehdissä, niin on valmis kyllä siihen että netissä sua haukutaan sen takia.