Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako tapailukundeille enää kertoa entisten kumppanien määrää?

Vierailija
04.10.2020 |

Yksikin oli sanonut, että ei joskus edes kehdannut suudella minua. Mikä on siis vikana? Olihan miehelläkin ollut useita kumppaneja, mutta miksi minä en ole saanut elää?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei uskaltaisi? Minulla 1, ellei lasketa kaksilla treffeillä käymistä, joilla ei edes halattu, pelkästään juteltiin ja käveltiin. N24

Onneksi olkoon, olet puhdas nainen. Sellainen nainen jonka edessä voi polvistua ja kämmeniä suudella.

Vierailija
22/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestin kohdassa" saanut elää" se yksi ongelma piilee siitinsirkusnaisissa. Se alleviivaa sitä , että nyt minuun betaan se elämä päättyy ja alkaa pakollinen tylsyysvaihe.

Tämä tulkinta kertoo vain siitä, että omasta mielestäsi sinulla ei ole naiselle mitään kummempaa tarjottavaa. Minä en ikinä tulisi ajatelleeksi tuollaista, jos tapailukumppani hehkuttaisi eläneensä täyttä elämää. Ajattelisin, että hienoa, nyt voimme jatkaa täyden elämän elämistä yhdessä.

Ei vaan se oli tuossa avauksessa ilmeinen synonyymi vapaamuotoiselle seksikäyttäytymiselle. Ja jos et sinä ajattelisi niin, vaikka sitä suorastaan alleviivataan , et ymmärrä kunnolla puhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan