Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako tapailukundeille enää kertoa entisten kumppanien määrää?

Vierailija
04.10.2020 |

Yksikin oli sanonut, että ei joskus edes kehdannut suudella minua. Mikä on siis vikana? Olihan miehelläkin ollut useita kumppaneja, mutta miksi minä en ole saanut elää?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai uskaltaa. Sehän on erinomainen keino löytää typerykset mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, jotta säästyy tuhlaamasta heihin aikaa.

Vierailija
2/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata itsellesi pillu ja kanna vastuu omista valinnoistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on jo lapsi Kongolaisen, Irakin ja Marikkolaisen kanssa niin ehkei noita kannata mainita

Vierailija
4/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä arvosta miestä enkä naista, jolle eläminen on = haarojen levittäminen pitkin kyliä.

Vierailija
5/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti korkea kumppanien määrä laskee naisten parisuhdetyytyväisyyttä selvästi enemmän kuin miesten. Siksi.

Vierailija
6/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai uskaltaa. Sehän on erinomainen keino löytää typerykset mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, jotta säästyy tuhlaamasta heihin aikaa.

Sanasta "typerys" huomaa, että tämä on sinulle arka paikka.

Vierailija
7/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
8/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan koskaan edes kysellyt. Miksi pitäisi kertoa?

Vierailija
9/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on jo lapsi Kongolaisen, Irakin ja Marikkolaisen kanssa niin ehkei noita kannata mainita

Kansalaisuudet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Tuo opetaaan jo peruskoulussa, joten käy se ensin loppuun ja tule sitten neuvomaan.

Vierailija
10/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa, mutta riippuen miehen moraalin tasosta niin tasosi hänen silmissään voi laskea.

Jos olen rakastumassa naiseen ja saan tietää jotain tuollaista niin tunnen oloni petetyksi, kuin veitsen isku sydämmeen!

Vierailija
11/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansalaisuudet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Tuo opetaaan jo peruskoulussa, joten käy se ensin loppuun ja tule sitten neuvomaan.

Mitä muuta siellä opetaaan?

Vierailija
12/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

20-30v. Miksi kysyt?

Vierailija
13/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille vaan: "Kuuluu varmaan sulle."  Tai: "Teetkö jotain gallupia, vai ootko muuten vaan utelias?"

Naura reippaasti ja sano olevasi tietysti neitsyt, "ihan olen vaan sinua odotellut."

Vierailija
14/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

20-30v. Miksi kysyt?

Miksi et voi kertoa tarkkaa ikää?

Vierailija
15/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanasta "typerys" huomaa, että tämä on sinulle arka paikka.

Olen demiseksuaali ja todella tarkka sänkyseurastani, mistä syystä entisten kumppanien määrä lienee selvästi keskimääräistä pienempi. 

Silti en halua kumppania, jonka mielestä entisten kumppanien määrä on olennainen tieto. Eikä itseäni häiritse tapailla ihmistä, jolla on ollut enemmän kumppaneita kuin minulla. Olennaista on se, miten hän näistä ihmisistä puhuu - arvostavasti vai pelkkinä välineinä.

Vierailija
16/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaa, mutta riippuen miehen moraalin tasosta niin tasosi hänen silmissään voi laskea.

Jos olen rakastumassa naiseen ja saan tietää jotain tuollaista niin tunnen oloni petetyksi, kuin veitsen isku sydämmeen!

Tyhmä-Taavettiko se siellä oikein kahden ämmän voimalla kirjoittelee. Sydämen on oikein. Onko sinulla varaa oikein muilta vaatia, kun . . .

Vierailija
17/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestin kohdassa" saanut elää" se yksi ongelma piilee siitinsirkusnaisissa. Se alleviivaa sitä , että nyt minuun betaan se elämä päättyy ja alkaa pakollinen tylsyysvaihe.

Tämä tulkinta kertoo vain siitä, että omasta mielestäsi sinulla ei ole naiselle mitään kummempaa tarjottavaa. Minä en ikinä tulisi ajatelleeksi tuollaista, jos tapailukumppani hehkuttaisi eläneensä täyttä elämää. Ajattelisin, että hienoa, nyt voimme jatkaa täyden elämän elämistä yhdessä.

Vierailija
18/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti korkea kumppanien määrä laskee naisten parisuhdetyytyväisyyttä selvästi enemmän kuin miesten. Siksi.

Myös parisuhde ylikontrolloivan miehen kanssa laskee naisen parisuhdetyytyväisyyttä. Minä huolehdin omasta tyytyväisyydestäni itse - en tarvitse jonkun random deittimiehen määräilyä siinä onnistuakseni.

t. 1 & 16 & 18

Vierailija
19/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös parisuhde ylikontrolloivan miehen kanssa laskee naisen parisuhdetyytyväisyyttä. Minä huolehdin omasta tyytyväisyydestäni itse - en tarvitse jonkun random deittimiehen määräilyä siinä onnistuakseni.

t. 1 & 16 & 18

Kontrolloivat miehet eivät liity tähän keskusteluun. Pysy aiheessa.

Vierailija
20/22 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei uskaltaisi? Minulla 1, ellei lasketa kaksilla treffeillä käymistä, joilla ei edes halattu, pelkästään juteltiin ja käveltiin. N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi