kotisataman deitti, näinkö huono on miestarjonta?
Huoh, ompa masentava paikka kristitylle sinkkunaiselle. Mistä kristitty voi löytää sopivan kumppanin tänä päivänä?
Kommentit (111)
Itse uskovana sinkkuna on vähän toivonsa menettänyt olo, että löytäis kumppania.. uskovat on laaja kirjo ihan "sekoporukkaa" seipäännielleistä lakihenkisistä höyrypää hihhuleihin. Toki niitä poikkeuksiakin varmaanon, muttei jaksa etsiä ja pettyä.
Vooou, enpä ollut tuollaisesta sivusta ennen kuullutkaan. Kävin katsomassa.
Löysin tällaisen. Immediate hard on:
olet USKOLLINEN, RAITIS, NAISTA ARVOSTAVA ihminen, jolle käy perinteinen työnjako. Minä kyllä pesen pyykit, siivoan ja teen ruoat, jos sinä huollat autot, teet lumityöt ja olet muutenkin kätevä tekemään "miestentöitä"
Aion hankkia naisen tuolta!!!!11 Thaimaa peruttu
Aika erikoinen arvio. Ihmiseen tutustuminen vie jonkin verran aikaa, ei vain pari kirjettä. Uskovainen mies tai nainen on aina hyvä vaihtoehto
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:40"]
Huoh, ompa masentava paikka kristitylle sinkkunaiselle. Mistä kristitty voi löytää sopivan kumppanin tänä päivänä?
[/quote] Varmaan ihan samoista paikoista kuin ei kristittykin. Ja jos se baari on kielletty paikka, niin sen vaan tiputtaa pois.
Tunnen 3 onnellista avioparia, jotka ovat löytäneet toisensa tuon deitin kautta.
"Kotisataman deitin Kultajäsenyyden ostajalle annetaan takuu Taivaaseen pääsystä, mutta ei parisuhteen löytymisestä."
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:40"]Huoh, ompa masentava paikka kristitylle sinkkunaiselle. Mistä kristitty voi löytää sopivan kumppanin tänä päivänä?
[/quote]
No teillä on niitä hihhuli-iltoja, hihhulimessuja, hihhuliseuroja, hihhulileirejä jne. Sieltä toinen hihhuli?
Mä olen kans yrittänyt päästä tonne kotisataman deittiin, mut en välittäis kirjautua... Inhoan tota kun jokapaikkaan pitää liittyä. En liity. Rukoilen miluummin, että oikea löytyy. Ja löytyykin: Ilman kirjautumista.
ei kaikenlaiset horot varmaan tunne oloaan hyväksi uudestisyntyneiden kristittyjen seurassa .Suullaan moni sanoo oujee uskon ,mutta kun hedelmistään ne puut tunnetaan .
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:15"]
Itse uskovana sinkkuna on vähän toivonsa menettänyt olo, että löytäis kumppania.. uskovat on laaja kirjo ihan "sekoporukkaa" seipäännielleistä lakihenkisistä höyrypää hihhuleihin. Toki niitä poikkeuksiakin varmaanon, muttei jaksa etsiä ja pettyä.
[/quote]Salli mun kysyä;jos jaat uskovat kahteen sabloonaan,kumpaan itsesi luokittelet?
Anyway,kyllä kaveripiiriini ainakin mahtuu aivan asiallista sakkia uudestisyntyneitä tasapainoisia hyviä tyyppejä.
Noiin...ottasin normaalin vapahtajaan uskovan naisen ittelleni....normaaliälysen ei ns.tuunatun,vaan oman ittens...sitte näitä paskan jauhajia on kaikilla sivuilla!Varokaa näitä nettituttuja ja ottakaa treffeille kavereita mukaan!Muhun saa sitte yhteyden jos haluaa ihan vaan juttelumielessäkin...quumies...näppärimmät bonjaa!
Tämä netti agitoi jotenkin ihmisistä huonoja puolia esiin...kattokaa ja varokaa..Sunattua joulun odotusta kaikille!!!!
No ei se nyt teille naisille luulusi kauheen vaikeeta olevan, senkun vaan valitset mieleisesi, meille äijille toi ns."normaalin tasapainoisen naisen löytäminen, ainakin uskovaisten markkinoilta onkin jo sitten hiukan haastavaa. Ja tiedän kyllä et nais enemmistöhän nois piireis on, mut noi vaatimuslistat onkin jo sitten sellasta tasoo ettei niihin yllä kyllä itse jeesuskaan :) huoh! suosiolla taidan katella itelleni ihan vaan tavallisen sekulaarin naisen ni pääsee edes joskus tässä vakiintumaankin! Kertoo jotain kyllä et uskispiireissä ei juurikaan oo vientiä mutta tuol maailman puolel kyl kysyntää löytyy, taitaa nois uskispiireis vaan olla paljon pinnallisempaa ku muualla....
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:40"]Huoh, ompa masentava paikka kristitylle sinkkunaiselle. Mistä kristitty voi löytää sopivan kumppanin tänä päivänä? [/quote] No teillä on niitä hihhuli-iltoja, hihhulimessuja, hihhuliseuroja, hihhulileirejä jne. Sieltä toinen hihhuli?
[/quote]
Tuo on oikeasti hyvä neuvo. Hihhuli-iltaan tai hihhulimessuun mukaan vaan. Kannattaa valita sellainen messu, jonka jälkeen on kirkkokahvit, niin voi mennä ehkä samaan pöytään istumaan jonkun uuden ihmisen kanssa. "Leirejäkin" on ihan aikuisille. Esim. nyt tammikuussa on teologiset opintopäivät Kauniaisissa: http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/5198/teologiset_opintopaivat_kanadalaisprofessori_vastaa_raamatun_haastajille
Äitini, joka oli leski, löysi uuden miehen paikallisseurakunnan sinkkuillasta.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:10"]
Tämä viesti kaikille teille;niin naisille kuin miehille jotka mollaatte kotisataman deittiä ja Luojan luomia lähimmäisiä joita siellä näette.Itse en uskaltaisi moiseen parjaamiseen ryhtyä.
Oma kokemukseni ko.deitistä:Laitoin kuvallisen ilmoituksen eikä kulunut viikkoakaan kun minuun otti yhteyttä nainen jonka kanssa"kolahti"heti.Ensikohtaaminen oli ikimuistoinen, oikea nainen,oikeassa paikassa,oikeaan aikaanTää unelmanainen ylitti kaikki odotukseni ja nyt olemme syvääluotaavan rakastuneita!!!
[/quote]
Ihanaa!! Onnea ja paljon rakkautta teille!
Miehenä samanlaiset kokemukset naisten suhteen!