voiko vatsatauti kestää tunnin?
Meillä 1,5v lapsi alkoi oksentaa ma-ti välisenä yönä aamuyöllä ja oksensi viitisen kertaa parin tunnin sisällä. Tiistai päivän oli vähän väsyneempi mut muuten hyvässä kunnossa ja leikki normaalisti. Pari kertaa päivässä tulee ripulia, mut muuten ei ole mitään enää. Mulla alkoi viime yönä niin, et tuli ihan hirveä vatsakipu ja oksettava olo, ja olin varma että on samaa mitä pojalla. Istuin vessassa ku suoli tyhjeni mutten oksentanut kertaakaan, vaikka olo oli ihan kamala. Se kaikki meni ohi tunnissa, eikä sen jälkeen ollut edes heikko tai väsy olo vaan ihan normaali ja söinkin heti. Voiko siis olla että pääsin noin helpolla, vai voisko kyseessä olla esim. suolen tyhjeneminen ennen synnytystä? Rv37..
Kommentit (5)
Voi. Muutama vuosi sitten mulle tuli ihan tyhjästä huono olo ja oksensin. Sen jälkeen ei ollut mitään oireita, paitsi pahanhajuisia röyhtäyksiä loppupäivän ajan :P
Tauti ei ole varmaan hävinnyt vielä tunnissa kokonaan, voit vielä tartuttaa muita, mutta sinulle ei välttämättä tule enää mitään oireita vaan ne ovat voineet loppua.
Tauti ei ole varmaan hävinnyt vielä tunnissa kokonaan, voit vielä tartuttaa muita, mutta sinulle ei välttämättä tule enää mitään oireita vaan ne ovat voineet loppua.
Mulla tuli molemmissa raskauksissa tuollaisia "kohtauksia" tasaisin välein raskauden läpi.
Mun lapsella vatsatauti on kestänyt kahden ripulin verran. Että voi se.