No, mikäs olisi minun haluttavuuteni/tasoni sinkkumarkkinoilla?
Kiinnostaa, koska olen miettinyt eroa nykyisestä suhteesta mutta mietityttää, löydänkö uutta.
-ikää 26v, nainen
-korkea koulutus ja erittäin hyvä työllisyystilanne, niin paljon töitä on kun jaksaa tehdä
-en ole kovin kaunis, ehkä keskivertoa vähän rumempi
-kroppa ihan ok, 176cm/6okg ja rinnat E
- luonteeltani olen ujo alussa, sen vuoksi tutustuminen voi alussa olla vaikeaa
- koira löytyy
- viihdyn paljon kotona,mutta tykkään myös nähdä ystäviä ja käydä ulkona välillä
-kotona tykkään laittaa ruokaa ja katsella elokuvia ja vaan olla
- luonteeltani olen melko rauhallinen, mutta tietyissä asioissa vahvatahtoinen
-en välttämättä halua lapsia mutta jos oikea ihminen tulee eteen niin en sitä poissuljekaan
- mieheltä haluaisin hänen olevan kypsä, luotettava, ja tärkeintä toki että meillä synkkaisi hyvin?
Mitäs luulette "tasostani" parisuhdemarkkinoilla? Luulen että tinderistä käytännössä etsisin puolisoa koska en arkielämässä juurikaan miehiä ole tavannut :D
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen.
Keskitasoa, tai vähän yli keskitason (kroppa kunnossa, asiat kondiksessa, nykyisin tämä ei ole itsestäänselvää).
Vaikutat kuitenkin tylsältä, perus tossukkavaimolta perusmiehelle. Toisaalta taas yksi tuuliviiri joka ei osaa päättää haluaako lapsia = tod näk haluaa.
Tinderissä tulet saamaan valtavasti matcheja, viestejä ja treffejä. Kaikki naiset saavat. Haasteena on valita näistä ne jotka ovat kiinnostuneita muuustakin kuin kertapanosta. Luultavasti valkkaat komeimmat ja koulutetuimmat, ja jäät komeiden Tinder-pelimiesten pyöriteltäväksi.
Sulla taitaa olla pieni ja ohut muna?
Nyt aivan ensimmäisenä kyllä pisteitä rokottaa luonteenheikkous eli kyvyttömyys päättää suhdetta ja kertoa siitä toiselle vaikka on jo päätöksensä tehnyt. Se nyt ainakin pitäisi kertoa toiselle missä jamassa suhde on vaikkei sitten erottaisikaan. Jamassa, että ap suunnittelee jo Tinder-profiilia.
Toisekseen olen aika varma, että lapseton nainen joka jää tuollalailla suhteeseen roikkumaan on p.a. ja selkärangaton.
Korkea koulutus on varmasti sosionomi tai sh kun kerran niin supertyöllistävä. Sosiaalisen elämän haitta vaan siinäkin vuorotyö, siitä saattaa mennä piste.
Lopputuloksena olet tinderissä ehkä 3/10. Hoikka sentään vaikket hyvännäköinen etkä edes omillaan pärjäävä sinkku. Toivottavasti et pety jos kiireellä otettu uusi mies ei ole aivan kunnollinen
N26
Vierailija kirjoitti:
Nyt aivan ensimmäisenä kyllä pisteitä rokottaa luonteenheikkous eli kyvyttömyys päättää suhdetta ja kertoa siitä toiselle vaikka on jo päätöksensä tehnyt. Se nyt ainakin pitäisi kertoa toiselle missä jamassa suhde on vaikkei sitten erottaisikaan. Jamassa, että ap suunnittelee jo Tinder-profiilia.
Toisekseen olen aika varma, että lapseton nainen joka jää tuollalailla suhteeseen roikkumaan on p.a. ja selkärangaton.
Korkea koulutus on varmasti sosionomi tai sh kun kerran niin supertyöllistävä. Sosiaalisen elämän haitta vaan siinäkin vuorotyö, siitä saattaa mennä piste.
Lopputuloksena olet tinderissä ehkä 3/10. Hoikka sentään vaikket hyvännäköinen etkä edes omillaan pärjäävä sinkku. Toivottavasti et pety jos kiireellä otettu uusi mies ei ole aivan kunnollinen
N26
Onpa luuserimainen viesti. Vain idiootti pisteyttää muita ihmisiä. Tunnetko olevasi idiootti?
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Onpa luuserimainen viesti. Vain idiootti pisteyttää muita ihmisiä. Tunnetko olevasi idiootti?
N25
En, sinä varmaan tiedät olevasi :D
Otsikko: "No, mikäs olisi minun haluttavuuteni/tasoni sinkkumarkkinoilla?"
N26
Ja sinä olet keskiverto perverssi. Olet oksettava, pervo ja limainen. Tyypillinen pervo mies, joka näkee naiset vain esineenä.