No, mikäs olisi minun haluttavuuteni/tasoni sinkkumarkkinoilla?
Kiinnostaa, koska olen miettinyt eroa nykyisestä suhteesta mutta mietityttää, löydänkö uutta.
-ikää 26v, nainen
-korkea koulutus ja erittäin hyvä työllisyystilanne, niin paljon töitä on kun jaksaa tehdä
-en ole kovin kaunis, ehkä keskivertoa vähän rumempi
-kroppa ihan ok, 176cm/6okg ja rinnat E
- luonteeltani olen ujo alussa, sen vuoksi tutustuminen voi alussa olla vaikeaa
- koira löytyy
- viihdyn paljon kotona,mutta tykkään myös nähdä ystäviä ja käydä ulkona välillä
-kotona tykkään laittaa ruokaa ja katsella elokuvia ja vaan olla
- luonteeltani olen melko rauhallinen, mutta tietyissä asioissa vahvatahtoinen
-en välttämättä halua lapsia mutta jos oikea ihminen tulee eteen niin en sitä poissuljekaan
- mieheltä haluaisin hänen olevan kypsä, luotettava, ja tärkeintä toki että meillä synkkaisi hyvin?
Mitäs luulette "tasostani" parisuhdemarkkinoilla? Luulen että tinderistä käytännössä etsisin puolisoa koska en arkielämässä juurikaan miehiä ole tavannut :D
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Jos/kun olet lääkäri, naisellakin se lisää haluttavuutta. Kokemusta on.
Tämä on totta. Mulla oli tinderissä viritys lääkisnaisen ja eläinlääkisnaisen kanssa. Se oli törkeen eroottinen ajatus kuvitella itsensä suhteeseen sellaisen kanssa. Toki olivat kyllä aika naapurityttömäisen nättejäkin ja juuri mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sulla on kyllä ihan liian isot rinnat suurimman osan miesten mielestä - aina kun kysyn miehiltä, että A vai D niin aina valitsevat mielummin A:n. Älä huoli ap, en minäkään isorintaisuuteni takia saa miestä. Voidaan olla vertaistukea toisillemme.
N21
:DDDDDD
Joo onhan tää niin hirveän hauskaa!! Kuvittele miehenä että joutuisit elää 160-senttisenä tai pienikyrpäsenä, naurattaisiko sua enää sen jälkeen? :) empatiakyvytön paskakasa.
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sulla on kyllä ihan liian isot rinnat suurimman osan miesten mielestä - aina kun kysyn miehiltä, että A vai D niin aina valitsevat mielummin A:n. Älä huoli ap, en minäkään isorintaisuuteni takia saa miestä. Voidaan olla vertaistukea toisillemme.
N21
Älä jauha paskaa, kateellinen lauta.
En todellakaan ole mikään lauta. Aivan vastakohta siitä. Voi kun olisinkin, kun miehet vihaavat naisia, joilla sattuu olemaan naisille tyypillinen vartalo eli tissit.
N21
Kiitos paljon kommenteista, ihana saada asiallista pohdintaa!
Viestiin 31 täytyy kommentoida sen verran, että se osui pelottavan hyvin nappiin! Minulla tosiaan on mielestäni "mehukkaat ja kutsuvat" rinnat, ja luonteeltani olen varmaankin turvallisen tylsä. Mielestäni parisuhdemarkkinoilla ei voi ajatella ulkonäkökommentteja esineellistämisenä, koska toki puolison ulkonäkö kaiken muun ohella on itselleni tärkeää, niin ymmärrän myös että minun ulkonäköni on miehelle tärkeä.
Toivoisin myös, että puoliso olisi samaa ammattiryhmää kuin minä (niin kuin nykyinen on), mutta ymmärrän kyllä sen olevan jokseenkin epärealistinen vaatimus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on hyvä lähtökohta jo siinä, että on pitkä ja hoikka. Mulla on noin 40 hyvänpäiväntuttua miestä 25-45 v, jotka kaikki melko komeita miehiä, niin yksikään ei ottaisi puolisokseen lihavaa naista. Se on monelle miehelle valtavan tärkeä asia.
Tämä on varmaankin totta.
Mietin sitäkin, että onko tässä iässä kaikki hyvät miehet jo pariutuneet :(
Ap
26 v lisensiaatin luulisi tajuavan, ettei kaikki ole ehtineet pariutua siihen ikään. Seuraavaksi pitäisi tajuta, että kaikkien ei ole edes tarvis pariutua, ja että tärkeintä olisi nyt päättää, onko nykyinen parisuhde sellainen, jossa haluat olla, vai ei. Se ei riipu siitä, kuinka moni muu randomi huolisi sinut. Ei edes siitä, jos ei kukaan muu huolisi, jos sinä et halua huolia tätä kumppania, etkä ole hänen kanssa onnellinen.
Kuka sinut on saanut noin huonoitsetuntoiseksi, kotoako tuo tulee, vai koulukiusaajat? Sinä olet arvokas ihan sellaisena kuin olet, ei sinun tarvitse todistella sitä kellekään ulospäin, parisuhteilla ja tutkinnoilla. Tee mikä susta tuntuu oikealta, ja jätä mikä ei tunnu.
Ap[/quote]
26 v lisensiaatin luulisi tajuavan, ettei kaikki ole ehtineet pariutua siihen ikään. Seuraavaksi pitäisi tajuta, että kaikkien ei ole edes tarvis pariutua, ja että tärkeintä olisi nyt päättää, onko nykyinen parisuhde sellainen, jossa haluat olla, vai ei. Se ei riipu siitä, kuinka moni muu randomi huolisi sinut. Ei edes siitä, jos ei kukaan muu huolisi, jos sinä et halua huolia tätä kumppania, etkä ole hänen kanssa onnellinen.
Kuka sinut on saanut noin huonoitsetuntoiseksi, kotoako tuo tulee, vai koulukiusaajat? Sinä olet arvokas ihan sellaisena kuin olet, ei sinun tarvitse todistella sitä kellekään ulospäin, parisuhteilla ja tutkinnoilla. Tee mikä susta tuntuu oikealta, ja jätä mikä ei tunnu.[/quote]
Kiitos. Kotoa se tulee, en siellä jotenkin oppinut arvostamaan itseäni. Sen vuoksi jään (huonoihin) parisuhteisiin, että saisin joltain edes näennäistä arvostusta,mutta en jotenkin arvosta itseäni siinä määrin että asettaisin ajoissa rajat epäkunnioittavalle käytökselle, jota vaikka nykyisessä suhteessa koen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää sovinistiset kommentit, joita tähän ketjuun satelee. Nainenko ei ole muuta kuin ulkonäkö? Haistakaa homehtunut lettu.
Ihan hölmöä provosoitua. Aloittaja varmasti haluaa totuudenmukaista tietoa. Ja tosiasia nettideiteissä on se, että siellä ulkonäkö on kaikista tärkein asia. Tinder ei edes ehdota sinulle tarjokkaita jos et ole muiden käyttäjien mieleen. Jos ulkonäkö on oikeasti todella huono, niin koko tinderiin ei kannata mennä. Tämän sanomisessa ei ole mitään sovinismia.
Haloo, läheskään kaikki ei ole tinderissä.
Uskotko tosissasi tasoihin? Tiedän että trolli, jolla on tylsä sunnuntai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
En todellakaan ole mikään lauta. Aivan vastakohta siitä. Voi kun olisinkin, kun miehet vihaavat naisia, joilla sattuu olemaan naisille tyypillinen vartalo eli tissit.
N21
Ymmärrän hyvin sinkkuutesi ja katkeruutesi. Elämä on rankkaa, jos itsevarmuutesi ja minuutesi perustuu rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuka sinut on saanut noin huonoitsetuntoiseksi, kotoako tuo tulee, vai koulukiusaajat? Sinä olet arvokas ihan sellaisena kuin olet, ei sinun tarvitse todistella sitä kellekään ulospäin, parisuhteilla ja tutkinnoilla. Tee mikä susta tuntuu oikealta, ja jätä mikä ei tunnu.
Kiitos. Kotoa se tulee, en siellä jotenkin oppinut arvostamaan itseäni. Sen vuoksi jään (huonoihin) parisuhteisiin, että saisin joltain edes näennäistä arvostusta,mutta en jotenkin arvosta itseäni siinä määrin että asettaisin ajoissa rajat epäkunnioittavalle käytökselle, jota vaikka nykyisessä suhteessa koen.
Ap
Tämä on nyt olennaisempaa tässä suhdepohdinnassasi, kun spekuloida, kelpaatko enää ikinä kellekään. Tottakai kelpaat, nuori fiksu ja normi näköinen ja kokoinen nainen. Kyllä se asia järjestyy ajallaan, kunhan ensin saat itsesi pois huonosta liitosta.
Olen pahoillani, ettei sinulle ole tätä kotona tarpeeksi painotettu, mutta huonoon suhteeseen ei pidä jäädä. Parempi ilman suhdetta, kuin sellainen, jossa sinua kohdellaan huonosti, laiminlyödään, ja jossa koet olevasi riittämätön tai huono.
Myös tarvitset ehkä terapia-apua saadaksesi itsetuntosi parempaan kuntoon. Jos haluat oikeasti hyvän, kunnioittavan ja tasapainoisen miehen, kannattaa tehdä töitä sen kanssa, kuka on ja millaiset mekanismit omassa käytöksessä vaikuttaa. Niin kauan kun takerrut ensimmäiseen, joka sinut ottaa, tulet olemaan riistaa huonoille ja huonosti kohteleville miehille. Koska he eivät hyväitsetuntoisille kelpaa, mutta sinulle kelpaavat.
Kannattaa mm lukea aiheesta läheisriippuvuus.
Sen sijaan että kysyt täällä, kelpaako kuppikokosi, voisit kertoa, miten miehesi sinua kohtelee, ja kysyä, onko se ok vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on hyvä lähtökohta jo siinä, että on pitkä ja hoikka. Mulla on noin 40 hyvänpäiväntuttua miestä 25-45 v, jotka kaikki melko komeita miehiä, niin yksikään ei ottaisi puolisokseen lihavaa naista. Se on monelle miehelle valtavan tärkeä asia.
No, tuntuu olevan :). Ap:n omia sanoja lainatakseni hän keskimääräistä epäviehättävämmän näköinen, silti "ylempää keskitasoa" palstalaisten mielestä. Kasvoiltani sievänä pullukkana tätä on vaikeaa ymmärtää, ja voihan pullukkakin olla vartaloltaan tiimalasi, ja hoikka taas vääräsäärinen tai rinnaton, silti hoikka parempi? Mutta ei mitään, it is what it is. En siis etsi ketään, enkä ole asiasta kitkerä, hämmästelen tätä aina vaan.
Mua oikeasti ahdistaa tällainen esineellistäminen. Eikö sun pitäisi olla naisten puolella? Jäätävän törkeää analysoida vartaloita NOIN tarkkaan, varsinkin muiden.
Katsotko kaupungillakin ihmisiä silleen "onpa ruma vartalo, vääränlaiset sääret, liian pienet hauikset, huonot rinnat..."? Hyi helvetti, anteeks nyt vaan.
En katso muita naisia arvostelevasti, edellä mainitsemani asiat vaan ovat yhtä paljon tosiasioita joita jokainen näkee kuin ylikilot, jotka myös ovat yhdellä vilkaisulla nähtävissä. Minusta jokainen on arvokas itsenään, kommenttini koski miesten mieltymyksiä, joista ilmeisesti koko ketjussa kysymys? Ja yllämainittua edelleen vilpittömästi ihmettelen.
Vähän turhan pitkä mutta se varsinainen ongelma on koira. Meni mun listalla hylkyyn, sori siitä.
Onpa outoa miettiä eroa siitä lähtökohdasta, että löytääkö uutta kumppania (pian?).
Pöljä, ei sillä pitäisi olla mitään tekemistä sen kanssa haluatko olla nykyisen kumppanisi kanssa, rakastatko häntä...
Ihmiset ei sitte osaa olla yksin. Heti pitäis olla jo uus kulta kainalossa kun vielä edellisen pölyt pyörii nurkissa.
Niin siis Ammattikorkeakouluhan lukeutuu korkeakoulutukseen. Ilmeisesti sinun mielestäsi asia ei taida olla näin. Jotakin vikaa ammattkorkeakoulututkinossa? Erittäin epämiellyttävä piirre ihmisessä tuollainen vähättely ja "alaspäin katsominen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
N21
Luulenpa että ongelma kohdallasi on jossain aivan muualla kuin isoissa rinnoissa.
Itselläni on luonnostaan erittäin isot rinnat eikä se ole koskaan miehiä karkoittanut. Aina on miehiä riittänyt enemmän kuin tarpeeksi eikä kukaan koskaan ole valittanut. En tiedä mihin ihmeeseen perustat väitteesi mutta onneksi asia ei ole noin.
Tavallinen nainen.
Keskitasoa, tai vähän yli keskitason (kroppa kunnossa, asiat kondiksessa, nykyisin tämä ei ole itsestäänselvää).
Vaikutat kuitenkin tylsältä, perus tossukkavaimolta perusmiehelle. Toisaalta taas yksi tuuliviiri joka ei osaa päättää haluaako lapsia = tod näk haluaa.
Tinderissä tulet saamaan valtavasti matcheja, viestejä ja treffejä. Kaikki naiset saavat. Haasteena on valita näistä ne jotka ovat kiinnostuneita muuustakin kuin kertapanosta. Luultavasti valkkaat komeimmat ja koulutetuimmat, ja jäät komeiden Tinder-pelimiesten pyöriteltäväksi.
ps. miettikääpä tätä.
isorintainen nainen menee Tinderiin siinä toivossa että kelpaavathan hänen rintansa miehelle, koska tokihan ulkonäkö on tärkeää ja se on ymmärrettävää.
Haussa parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Jos/kun olet lääkäri, naisellakin se lisää haluttavuutta. Kokemusta on.
24-vuotiaana valmistunut ei ole lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, miksi et jätä kumppaniasi jos et rakasta häntä? Tuo on törkeää kumppaniasi kohtaan. Miksi teet tällaista?
Ja siis tähän tarkennus; kumppani tietää myös että suhteemme on kriisissä, ei olla vaan saatu mitään päätöstä tehtyä vielä. Eli en salaa suunnittele eroa toisen tietämättä.
Nro 12:lle, en omasta mielestäni ole vastenmielisen näköinen, mutta mistä sitä sitten tietää :D
oletko kuullut sellaisesta ihmelevystä kuin peili. katsot siihen ja laitat rastin oikeaan kohtaan: sieltä kurkkii takaisin susiruma ampäriruma vai suohirviö.