Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroan pian exän takia

Vierailija
29.07.2023 |

Alkaa olla voimat loppu.
Joitain vuosia nyt katsonut exän kiusantekoa, uhkailua, lasuilmoja, rikosilmoja, mustamaalaamista.
Nyt on alkanut nykyisessä terveessä ja rakastavassa suhteessa näkyä jo päivittäin mukana roikkuva exä ilmoituksinaan sekä kiusanteosta oireilevat lapset.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on konkreettista todistetta uhkailusta, kiusanteosta ja (toivottavasti perättömistä) lasuista, mustamaalaamisesta, niin mikset itse tee rikosilmoitusta? Tuollaisten ei pidä antaa hyppiä silmille.

Vierailija
2/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on konkreettista todistetta uhkailusta, kiusanteosta ja (toivottavasti perättömistä) lasuista, mustamaalaamisesta, niin mikset itse tee rikosilmoitusta? Tuollaisten ei pidä antaa hyppiä silmille.

Oon käynyt poliisilaitoksella, jutellut lasun kanssa ja soittanut useita puheluita erilaisiin tukilinjoihin. Tilanne on erittäin valitettava, kun ex vetoaa aina huoleen lapsista ja esim. uhkailut hoitanut puhelimitse jolloin näyttöä ei ollut. Siksi hoidan nykyään asiat vain tekstiviestitse.

Kaikki nää tulee aina ripotellen ja yksi asia kerrallaan, jolloin viranomaiset eivät tunnista kokonaiskuvaa ja yrittävät vain sanoa kyseessä olevan riitelyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla samankaltainen tilanne (mies), käynyt terapiassa asiaan liittyen ja hänellekin pääasiassa levitellään käsiä ja voivotellaan, että on valitettavan yleistä, mutta kukaan ei asioille tee mitään... Vaikka exän kusipäisyys on jo niin läpinäkyvää, että ulkopuolisetkin huomaavat.

Vierailija
4/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todisteita talteen, sitten rikosilmoituksen teko ja haaste oikeuteen. Psyko-exien ei tule antaa hyppiä silmille.

Vierailija
5/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse myös terapiassa ja olen hakenut psykiatriselta sairaanhoitajalta apua.

Kaikki ystävät esim. ihmettelevät, miten tämä voi vain jatkua.

Ap

Vierailija
6/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn itse myös terapiassa ja olen hakenut psykiatriselta sairaanhoitajalta apua.

Kaikki ystävät esim. ihmettelevät, miten tämä voi vain jatkua.

Ap

En tiedä mitä sanoa... Sitähän se exä toivoo, että saa kustua asiasi ja muserrut hänen paskan alle. Paras "fuck you" olisi jatkaa katse horisontissa, toki helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
7/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäänkin on varmasti saatavana puheen nauhoitus-ohjelmia. Kahden kesken livenä tallennat salaa kaiken juttelun nauhurilla tai puhelimella. Todisteita vaan talteen! Ei auta itkut.

Vierailija
8/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykkäänkin on varmasti saatavana puheen nauhoitus-ohjelmia. Kahden kesken livenä tallennat salaa kaiken juttelun nauhurilla tai puhelimella. Todisteita vaan talteen! Ei auta itkut.

Tämän kun olisin tajunnut aiemmin! Nyt en suostu edes yhteispalavereihin, kun niiden jälkeen tämä muutaman kerran riehui parkkipaikalla. Olen ollut sinisilmäinen, naiivi ja typerä kun en ole asioista nostanut isoa äläkkää ja tehnyt poliisiasiaa silloin. Ja kun minä en mene palavereihin yms. olen viranomaisten mielestä se hankala ja ex-reppana vain yrittää tulla toimeen kanssani.

Ap

Vierailija
9/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä käy aloituksesta ap:n sukupuoli selville mutta oletan että naisesta on kyse? Mulla samaa tehnyt naispuolinen ex.

Juu minä olen nainen, en tiedä onko yleisempää näin päin. Ja naiset useimmin kiusaavat lasten kautta, ehkä.

Ap

Vierailija
10/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kun olisin tajunnut aiemmin! Nyt en suostu edes yhteispalavereihin, kun niiden jälkeen tämä muutaman kerran riehui parkkipaikalla. Olen ollut sinisilmäinen, naiivi ja typerä kun en ole asioista nostanut isoa äläkkää ja tehnyt poliisiasiaa silloin. Ja kun minä en mene palavereihin yms. olen viranomaisten mielestä se hankala ja ex-reppana vain yrittää tulla toimeen kanssani.

Ap

Pitää olla viekas näiden psyko-exien kanssa. Pitää kovettaa itsensä ja laittaa kova kovaa vastaan. Raadollista, mutta totta. Vielä tulee varmasti tilaisuuksia saada hänet nalkkiin puheistaan, eivät sellaiset patologiset tapaukset varmaan luovuta vuosiin. Keräät vain tarpeeksi ja painavia todisteita. Oikeudessa sitten haet lähestymis- ja kontaktikieltoa (sekä rahallista korvausta kärsimyksestä, joka on plussaa). Pahimmassa tapauksessa, jos hänen kiusaamisensa ja uhkailunsa ja mustamaalaaminen jatkuu - joudut muuttamaan toiselle paikkakunnalle ja muuttamaan nimesikin ja salaamaan kaiken yhteystietosi - ja lapsesi myös samoin. Parempi sekin, kuin elää kärsien vuodesta toiseen ja kuluttaa elämäänsä ahdistuksessa, vain jonkun patologisen tapauksen takia.

Kestämistä sinulle, ap!

Vierailija
11/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitää olla viekas näiden psyko-exien kanssa. Pitää kovettaa itsensä ja laittaa kova kovaa vastaan. Raadollista, mutta totta. Vielä tulee varmasti tilaisuuksia saada hänet nalkkiin puheistaan, eivät sellaiset patologiset tapaukset varmaan luovuta vuosiin. Keräät vain tarpeeksi ja painavia todisteita. Oikeudessa sitten haet lähestymis- ja kontaktikieltoa (sekä rahallista korvausta kärsimyksestä, joka on plussaa). Pahimmassa tapauksessa, jos hänen kiusaamisensa ja uhkailunsa ja mustamaalaaminen jatkuu - joudut muuttamaan toiselle paikkakunnalle ja muuttamaan nimesikin ja salaamaan kaiken yhteystietosi - ja lapsesi myös samoin. Parempi sekin, kuin elää kärsien vuodesta toiseen ja kuluttaa elämäänsä ahdistuksessa, vain jonkun patologisen tapauksen takia.

Kestämistä sinulle, ap!

Mun tuurilla tämä psyko-ex vain näyttää puhtoiselta pulmuselta, hän on jo nyt saanut kaikki puolelleen.

Ap

Vierailija
12/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän niitä rikosilmoituksia siis tekee?

Käsittääkseni aiheettomien ilmoitusten tekeminen on rangaistava asia ja voit nostaa syytteen (tiedän, sun jaksaminen on erittäin kovilla).

Ja mitä hän uhkailee?

Voit myös sanoa, että jos tuo ei lopu niin haet lähestymiskieltoa.

Mustamaalaaminen muille on myös kunnianloukkaus, tuosta tulee useampikin aihe rikosilmoitukseen.

Koita pysyä kovana, se haluaa vaan hankaloittaa elämääsi ja että luovutat ja olet onneton.

Kaikenlainen kanssakäyminen vain viestintä, jotta sulla on todisteet.

Vierailija
13/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi ajattelee tuosta kaikesta. Eikös tämä ole myös hänen asiansa.

Vierailija
14/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt mitä exäsi haluaa saavuttaa noilla ilmoituksilla? Miksi et ole vienyt asiaa eteenpäin viranomaisille, kun täyttää jo vainoamisen merkit? Hän tekee sinusta rikosilmoituksia, mutta sinä et hänestä.

Vierailija
15/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla oli niin piinaava ex-aviomies, ettei kukaan uskoisi. No, terapeutti uskoi. Eivät juristit, ei oikeus, ei poliisit vaan minusta tehtiin syyllinen.

Tuohon, ettet mene palavereihin; se on sinulta iso moka. Kun mun ex teki ekat lasut, niin menin palaveriin ja ex ei tullutkaan. Siitä sos,vir.om tajusi ja suuttui. Jälkeen päin tuli paljon turhia lasuja, joita tää mies sai muutkin tekemään, mm oman psykologinsa. Itse sain terapeutin avulla juteltua sos.vir.omaisen kanssa ja saatiin purettua yhteishuoltajasopimus.

Mutta pahinta oli yhteen lapseen kohdistunut sairas kiusaaminen ja nyt se lapsi on tuhoutunut ja kuollut. Että piinaa voi riittää.

Vierailija
16/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kestämistä sinulle, ap!

Mun tuurilla tämä psyko-ex vain näyttää puhtoiselta pulmuselta, hän on jo nyt saanut kaikki puolelleen.

Ap

Se voi olla tilanne nyt. Se tilanne voi muuttuakin. Sinun pitää nousta kuopasta ylös - se on ainoa tie - vaikka kuinka pienet mahdollisuudet voittoon olisikin sinun mielestäsi nyt! Ajattele kuitenkin ensisijaisesti nyt lapsiasi: millainen elämä heillä tulee olemaan, jos luovutat? Muista, patologinen exäsi haluaa sinun ja lastesi kärsivän. On aika pistää stoppi sille nyt! Olet siis sodassa. Annatko siis jonkun patologisen henkilön voittaa? Lapsesi tarvitsevat sinua. Nyt on elämän ja kuoleman kysymys. Asenna nyt puhelunauhuri/phone call recorder puhelimeesi äppisovelluksesta, ja testaa sitä ensin vaikka jonkun ystäväsi kanssa, että toimiiko se - siltä varalta että exä soittaa. Ja HARKITSE uudestaan ilmaantumista palavereihin, puhdistaaksesi maineesi, ja sano siellä asiat niin kuin ne on. Ja ota nauhuri mukaan ensi kerralla, ja nauhoita salaa, kun olette palaverin jälkeen parkkipaikalla exän kanssa kahden kesken. Äläkä pelkää exääsi. Vaan pelkää sitä, ettet tehnyt kaikkesi lastesi tulevaisuuden eteen! Tärkeintä on ettet luovuta!