No, mikäs olisi minun haluttavuuteni/tasoni sinkkumarkkinoilla?
Kiinnostaa, koska olen miettinyt eroa nykyisestä suhteesta mutta mietityttää, löydänkö uutta.
-ikää 26v, nainen
-korkea koulutus ja erittäin hyvä työllisyystilanne, niin paljon töitä on kun jaksaa tehdä
-en ole kovin kaunis, ehkä keskivertoa vähän rumempi
-kroppa ihan ok, 176cm/6okg ja rinnat E
- luonteeltani olen ujo alussa, sen vuoksi tutustuminen voi alussa olla vaikeaa
- koira löytyy
- viihdyn paljon kotona,mutta tykkään myös nähdä ystäviä ja käydä ulkona välillä
-kotona tykkään laittaa ruokaa ja katsella elokuvia ja vaan olla
- luonteeltani olen melko rauhallinen, mutta tietyissä asioissa vahvatahtoinen
-en välttämättä halua lapsia mutta jos oikea ihminen tulee eteen niin en sitä poissuljekaan
- mieheltä haluaisin hänen olevan kypsä, luotettava, ja tärkeintä toki että meillä synkkaisi hyvin?
Mitäs luulette "tasostani" parisuhdemarkkinoilla? Luulen että tinderistä käytännössä etsisin puolisoa koska en arkielämässä juurikaan miehiä ole tavannut :D
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on hyvä lähtökohta jo siinä, että on pitkä ja hoikka. Mulla on noin 40 hyvänpäiväntuttua miestä 25-45 v, jotka kaikki melko komeita miehiä, niin yksikään ei ottaisi puolisokseen lihavaa naista. Se on monelle miehelle valtavan tärkeä asia.
Tämä on varmaankin totta.
Mietin sitäkin, että onko tässä iässä kaikki hyvät miehet jo pariutuneet :(
Ap
Jos olisivatkin, niin eroja tapahtuu joka päivä. Jos olet hyvä kumppaniehdokas ja jaksat nähdä vaivaa kumppanin etsinnässä, niin varmasti löydät miehen. Sitten tietysti jos miehen pitää näyttää filmitähdeltä ja olla täysin hullaantunut juuri sinuun, niin kannattaa unohtaa koko juttu.
Alat olla parhaassa kumppanin etsintäiässä. Ihminen alkaa olla aikuinen vasta 25 v joten ei todellakaan ole myöhäistä. Nythän vasta alat hahmottamaan mitä haluat mieheltä ja elämältä.
Palstan tasojankkaaja (mies) yrittää jälleen kerran, tällä kertaa tällaisella variaatiolla. 176/60/E ja hieman ruma - just.
Mua ällöttää sovinistiset kommentit, joita tähän ketjuun satelee. Nainenko ei ole muuta kuin ulkonäkö? Haistakaa homehtunut lettu.
Vierailija kirjoitti:
Mietin sitäkin, että onko tässä iässä kaikki hyvät miehet jo pariutuneet :(
Ap
Liekö missään ikäluokassa kaikki hyvät miehet pariutuneet. Toisaalta ratkaisee myös törmäätkö hyvän miehen kanssa ja kokeeko kyseinen hyvä mies sinut kiinnostavana. Tuo hyvä mies saattaa olla esimerkiksi allerginen koirille ja siksi hän ei sinusta kiinnostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Palstan tasojankkaaja (mies) yrittää jälleen kerran, tällä kertaa tällaisella variaatiolla. 176/60/E ja hieman ruma - just.
No ei . Olen vaan nuoresta asti ollut parisuhteesta ja en juurikaan ole deittaillut (oikeastaan ollenkaan) jonka vuoksi ei ole näistä asioista hirveästi kokemusta, sillä mietin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää sovinistiset kommentit, joita tähän ketjuun satelee. Nainenko ei ole muuta kuin ulkonäkö? Haistakaa homehtunut lettu.
Ulkonäkö ei ole ainoa juttu, mutta ellei toista koe viehettävänä, niin paha siitä päästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hölmöä provosoitua. Aloittaja varmasti haluaa totuudenmukaista tietoa. Ja tosiasia nettideiteissä on se, että siellä ulkonäkö on kaikista tärkein asia. Tinder ei edes ehdota sinulle tarjokkaita jos et ole muiden käyttäjien mieleen. Jos ulkonäkö on oikeasti todella huono, niin koko tinderiin ei kannata mennä. Tämän sanomisessa ei ole mitään sovinismia.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on hyvä lähtökohta jo siinä, että on pitkä ja hoikka. Mulla on noin 40 hyvänpäiväntuttua miestä 25-45 v, jotka kaikki melko komeita miehiä, niin yksikään ei ottaisi puolisokseen lihavaa naista. Se on monelle miehelle valtavan tärkeä asia.
No, tuntuu olevan :). Ap:n omia sanoja lainatakseni hän keskimääräistä epäviehättävämmän näköinen, silti "ylempää keskitasoa" palstalaisten mielestä. Kasvoiltani sievänä pullukkana tätä on vaikeaa ymmärtää, ja voihan pullukkakin olla vartaloltaan tiimalasi, ja hoikka taas vääräsäärinen tai rinnaton, silti hoikka parempi? Mutta ei mitään, it is what it is. En siis etsi ketään, enkä ole asiasta kitkerä, hämmästelen tätä aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hölmöä provosoitua. Aloittaja varmasti haluaa totuudenmukaista tietoa. Ja tosiasia nettideiteissä on se, että siellä ulkonäkö on kaikista tärkein asia. Tinder ei edes ehdota sinulle tarjokkaita jos et ole muiden käyttäjien mieleen. Jos ulkonäkö on oikeasti todella huono, niin koko tinderiin ei kannata mennä. Tämän sanomisessa ei ole mitään sovinismia.
Mikä sua vaivaa? Pinnallisuus on sun elämänfilosofia, mutta älä jankkaa sitä muille.
Kyllä tuo ihan hyvää tasoa on, jos rinnat kerran ovat mehukkaat sekä kutsuvat. Toki jos on tavallinen tai tavallinen (-) naamasta, eikä ole luontaista seksikarismaa, niin taso on aika lailla tavallinen. Lisensiaatin papruista jonkinlainen plussa muiden nörttien ja elämää pelkäävien silmissä. Luonteeltasi vaikutat turvallisen tylsältä.
Ei noilla spekseillä prinssejä hurmata, mutta joku miljoonaisesta insinööripopulaatiosta varmasti huolii, eikä tarvitse edes tyytyä aivan valjuihin tapauksiin. Alat tosin iän puolesta olemaan riskiryhmää äkkinäiselle arvon romahdukselle, joten tämä kannattaa huomioida kun vielä vilkuilet, mahdollisesti viimeisiä kertoja, nykyistä miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuntuu olevan :). Ap:n omia sanoja lainatakseni hän keskimääräistä epäviehättävämmän näköinen, silti "ylempää keskitasoa" palstalaisten mielestä. Kasvoiltani sievänä pullukkana tätä on vaikeaa ymmärtää, ja voihan pullukkakin olla vartaloltaan tiimalasi, ja hoikka taas vääräsäärinen tai rinnaton, silti hoikka parempi? Mutta ei mitään, it is what it is. En siis etsi ketään, enkä ole asiasta kitkerä, hämmästelen tätä aina vaan.
Mua oikeasti ahdistaa tällainen esineellistäminen. Eikö sun pitäisi olla naisten puolella? Jäätävän törkeää analysoida vartaloita NOIN tarkkaan, varsinkin muiden.
Katsotko kaupungillakin ihmisiä silleen "onpa ruma vartalo, vääränlaiset sääret, liian pienet hauikset, huonot rinnat..."? Hyi helvetti, anteeks nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo ihan hyvää tasoa on, jos rinnat kerran ovat mehukkaat sekä kutsuvat. Toki jos on tavallinen tai tavallinen (-) naamasta, eikä ole luontaista seksikarismaa, niin taso on aika lailla tavallinen. Lisensiaatin papruista jonkinlainen plussa muiden nörttien ja elämää pelkäävien silmissä. Luonteeltasi vaikutat turvallisen tylsältä.
Ei noilla spekseillä prinssejä hurmata, mutta joku miljoonaisesta insinööripopulaatiosta varmasti huolii, eikä tarvitse edes tyytyä aivan valjuihin tapauksiin. Alat tosin iän puolesta olemaan riskiryhmää äkkinäiselle arvon romahdukselle, joten tämä kannattaa huomioida kun vielä vilkuilet, mahdollisesti viimeisiä kertoja, nykyistä miestäsi.
Ootko joku pervo? Mene muualle.
No sulla on kyllä ihan liian isot rinnat suurimman osan miesten mielestä - aina kun kysyn miehiltä, että A vai D niin aina valitsevat mielummin A:n. Älä huoli ap, en minäkään isorintaisuuteni takia saa miestä. Voidaan olla vertaistukea toisillemme.
N21
En ota kantaa tasoosi, mutta ystävällisenä vinkkinä neuvoisin sinua: tuothan Tinder-profiilissasi heti esille, että omistat koiran. Koira todella monelle miehelle dealbreaker, toisille (koiraihmisille) taas iso plussa. Löydät näin nopeammin mahdollisimman potentiaalisen kumppanin.
En itse ole mikään koiravihaaja, mutta niin alkerginen ettei koirallisten naisten tapailu tule missään tapauksessa kysynykseenkään!
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa tasoosi, mutta ystävällisenä vinkkinä neuvoisin sinua: tuothan Tinder-profiilissasi heti esille, että omistat koiran. Koira todella monelle miehelle dealbreaker, toisille (koiraihmisille) taas iso plussa. Löydät näin nopeammin mahdollisimman potentiaalisen kumppanin.
En itse ole mikään koiravihaaja, mutta niin alkerginen ettei koirallisten naisten tapailu tule missään tapauksessa kysynykseenkään!
Just näin, kaikista elukoista on kiva ilmoittaa asap. Itte vihaan (pelkään) koiria, mutra valehtelen kaikille olevani allerginen :D ärsyttävää kun useasti on käynyt niin, että vasta kolmansilla treffeillä selviää, että tapailukumppanilla on koira...
N31
Jos/kun olet lääkäri, naisellakin se lisää haluttavuutta. Kokemusta on.
Ainoastaan tuo ensimmäinen kohta ratkaisee: ikää 26 vuotta, nainen. Muulla ei ole mitään väliä. Menestyksesi tulee olemaan loistava.
Kaikki hevoset ja koirat on tosi hankalia juttuja, koska mies tietää heti kättelyssä että et ole hänelle prioriteetti numero yksi. Latistaahan se fiiliksiä. Tuskin kukaan haluaisi aloittaa deittailua siitä lähtökohdasta ettei olisi toiselle se ykkösjuttu.
Vierailija kirjoitti:
No sulla on kyllä ihan liian isot rinnat suurimman osan miesten mielestä - aina kun kysyn miehiltä, että A vai D niin aina valitsevat mielummin A:n. Älä huoli ap, en minäkään isorintaisuuteni takia saa miestä. Voidaan olla vertaistukea toisillemme.
N21
:DDDDDD
Kuten viestissä 14 totesin, puoliso tietää tilanteemme yhtä lailla ja yhdessä sitä mietimme.
Ap