No, mikäs olisi minun haluttavuuteni/tasoni sinkkumarkkinoilla?
Kiinnostaa, koska olen miettinyt eroa nykyisestä suhteesta mutta mietityttää, löydänkö uutta.
-ikää 26v, nainen
-korkea koulutus ja erittäin hyvä työllisyystilanne, niin paljon töitä on kun jaksaa tehdä
-en ole kovin kaunis, ehkä keskivertoa vähän rumempi
-kroppa ihan ok, 176cm/6okg ja rinnat E
- luonteeltani olen ujo alussa, sen vuoksi tutustuminen voi alussa olla vaikeaa
- koira löytyy
- viihdyn paljon kotona,mutta tykkään myös nähdä ystäviä ja käydä ulkona välillä
-kotona tykkään laittaa ruokaa ja katsella elokuvia ja vaan olla
- luonteeltani olen melko rauhallinen, mutta tietyissä asioissa vahvatahtoinen
-en välttämättä halua lapsia mutta jos oikea ihminen tulee eteen niin en sitä poissuljekaan
- mieheltä haluaisin hänen olevan kypsä, luotettava, ja tärkeintä toki että meillä synkkaisi hyvin?
Mitäs luulette "tasostani" parisuhdemarkkinoilla? Luulen että tinderistä käytännössä etsisin puolisoa koska en arkielämässä juurikaan miehiä ole tavannut :D
Kommentit (65)
Olen 185-senttinen ja harrastan sulkapalloa, etsin naista jonka g-faktori on vähintään kaksi keskijakaumaa keskitason yläpuolella. Otathan yhteyttä, Markku.
Toisin sanoen ihmiset eivät ole autoja, eikä voida ennustaa menestystäsi esim. Tinderissä annetuilla tiedoilla - se selviää vain koettamalla
Mikä sua vaivaa? Jätä se kumppani jos et rakasta häntä. Tajuatko että tuo on hyväksikäyttöä, jos roikut hänessä vain koska jäät yksin kuin joku nössö?
Äkkiseltään sanosiin, että oikein hyvät mahdollisuudet saada löytää kumppani. Mutta on iso este, joka ainakin itseäni estää toistaiseksi kiinnostumasta sinusta parisuhde mielessä enempää - Arvaatko Ap mikä se voisi olla? - Aivan. Se on se, että sinä Ap olet niin sanotusti varattu. Ja vaikka tiedän, että joskus parisuhde voi olla käytännössä jo "kuollut" e. mahd. kumppani on enää ilmaa, jos sitäkään, ennenkuin mahd. "virallinen ero" koittaa, niin toivoisin, tai mieluummin sanoisin, että vaadin, että mahd- kumppanini on ensin eronnut aiemmasta (ai aiemmista) parisuhteistaan ennen kuin itse olen valmis harkisemaankaan eloa hänen kanssaan parisuhteessa. - Ero ei tarkoita, etteikö saisi olla tekemisissä ex-kumppani(e)nsa kanssa, mutta pitää tiedostaa, että parisuhde elo on ohi aiemman (ai aeimpien) kumppani(e)n kanssa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Taso on lähtökohtaisesti ylempi keskitaso. Jota voit parantaa tai heikentää omalla käytökselläsi. Toki jos tavoittelet huippukomeita miehiä niin silloin oma ulkonäkösi on jonkinlainen haitta.
Täh? Mikä vika ulkonäössä?
Hei ap, miksi et jätä kumppaniasi jos et rakasta häntä? Tuo on törkeää kumppaniasi kohtaan. Miksi teet tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taso on lähtökohtaisesti ylempi keskitaso. Jota voit parantaa tai heikentää omalla käytökselläsi. Toki jos tavoittelet huippukomeita miehiä niin silloin oma ulkonäkösi on jonkinlainen haitta.
Täh? Mikä vika ulkonäössä?
No ap ei ole kovin kaunis.
Tässä taas huomataan, että nainen jättää miehen vain silloin, kun tulevasta on jo varmuus. Tämän takia naiset pääsevät eroista paremmin yli kuin miehet. He ovat käsitelleet eron jo parisuhteen aikana.
Suoraan sanottuna arvosi tipahti saman tien kun kerroit suunnittelevasi suhteen vaihtoa.
Ensin pitää tulla ero ja sen jälkeen uuden nälkä.
Tässä tapauksessa kaiken a ja o on siinä, että oletko vastenmielisen näköinen vai vaan vähemmän viehättävä, mutta kuitenkin tavallisen naisen näköinen. Luultavasti itse tiedät oletko vastenmielisen näköinen.
Myös vähemmän viehättäville on kysyntää. Toki vastenmielisenkin näköisille on kysyntää, mutta sitten ei pidä ihmetellä miksi mies on sellainen ja tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai "korkea koulutus" ole amk?
Lisensiaatti.
Ja aloitukseen tuli vahingossa 60 kg; piti tulla 68 kg, niin hoikka en ole :) en kyllä lihavakaan (ainakaan omasta mielestäni).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, miksi et jätä kumppaniasi jos et rakasta häntä? Tuo on törkeää kumppaniasi kohtaan. Miksi teet tällaista?
Ja siis tähän tarkennus; kumppani tietää myös että suhteemme on kriisissä, ei olla vaan saatu mitään päätöstä tehtyä vielä. Eli en salaa suunnittele eroa toisen tietämättä.
Nro 12:lle, en omasta mielestäni ole vastenmielisen näköinen, mutta mistä sitä sitten tietää :D
Aloittajalla on hyvä lähtökohta jo siinä, että on pitkä ja hoikka. Mulla on noin 40 hyvänpäiväntuttua miestä 25-45 v, jotka kaikki melko komeita miehiä, niin yksikään ei ottaisi puolisokseen lihavaa naista. Se on monelle miehelle valtavan tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on hyvä lähtökohta jo siinä, että on pitkä ja hoikka. Mulla on noin 40 hyvänpäiväntuttua miestä 25-45 v, jotka kaikki melko komeita miehiä, niin yksikään ei ottaisi puolisokseen lihavaa naista. Se on monelle miehelle valtavan tärkeä asia.
Tämä on varmaankin totta.
Mietin sitäkin, että onko tässä iässä kaikki hyvät miehet jo pariutuneet :(
Ap
Suomi on pullollaan vaatimattoman näköisiä naisia, jotka eivät näytä erityisen huonolta koska ovat niin sinut itsensä ja ulkonäkönsä kanssa. Jos ap taas saat jatkuvasti negatiivisia kommentteja ulkonäöstäsi, se luultavasti on heikko ja nuo kommentit musertavat sinua sisältäpäin jonka myötä kannat itseäsi entistäkin vähemmän viehättävästi.
Kumpaan ryhmään kuulut?
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pullollaan vaatimattoman näköisiä naisia, jotka eivät näytä erityisen huonolta koska ovat niin sinut itsensä ja ulkonäkönsä kanssa. Jos ap taas saat jatkuvasti negatiivisia kommentteja ulkonäöstäsi, se luultavasti on heikko ja nuo kommentit musertavat sinua sisältäpäin jonka myötä kannat itseäsi entistäkin vähemmän viehättävästi.
Kumpaan ryhmään kuulut?
En saa negatiivisia kommentteja ulkonäöstä, joskin en myöskään positiivisia :D eli uskon kuuluvani ekaan ryhmään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa kaiken a ja o on siinä, että oletko vastenmielisen näköinen vai vaan vähemmän viehättävä, mutta kuitenkin tavallisen naisen näköinen. Luultavasti itse tiedät oletko vastenmielisen näköinen.
Myös vähemmän viehättäville on kysyntää. Toki vastenmielisenkin näköisille on kysyntää, mutta sitten ei pidä ihmetellä miksi mies on sellainen ja tällainen.
Mikä helvetti sua vaivaa? Sovinisti.
Miksi olet noin törkeä kumppaniasi kohtaan? Mikset ole hänelle rehellinen? Voisitko vastata? :)