Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneltä nelikymppiset naiset saatte tukea?

Vierailija
04.10.2020 |

Pitkä avioliitto on kulahtanut ja vapaiden miesten ihailevat katseet on siirtyneet nuorempiin. Teini-ikäiset lapset löytää äidistä viat ja kapinoi. Töissä juuri 40 v naisen harteille kasataan vastuita koska et ole enää liian nuori etkä kokematon etkä vielä liian vanha työhön. Ystävät on kyynistyneet ja muuttuneet myrkyllisiksi omien etujen tavoittelijoiksi. Omat vanhemmat alkaa olla huolehdittavia ja tuki on kääntynyt lapselta vanhemmille päin. Netissä nykyään jos avautuu hetkistä asioistaan, haukutaan asioitaan avannut lyttyyn. En ihmettele että terapiasta on tullut niin yleistä, sieltäkö vain saa tukea?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatillinen kuntoutusselvitys, mene sellaiseen. Haje lekurilta b  -lähete.

Tai sitte mieti onko sulla joku nepsy-juttu, adhd tms

Vierailija
42/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista itseäni kuvauksesta.

Elämäni on ihan samaa kuin kolmekymppisenäkin, paremmin palkattua ja paremmassa asemassa vain. No mulla tosin ei ole parisuhdetta eikä lapsia, eikä vanhempiakaan, joten huolehdittavana olen tasan itse itseni kanssa. Oikein mietin tätä, kun siis ei mulla oikeastaan ole mitään huolia tai erityistä tarvetta millekään tuelle... mutta jos sellainen tilanne tulisi, että olisi, niin muutama läheinen ystävä auttaa ja kuuntelee kyllä.

Elämä on äärimmäisen hyvää just nyt. Ei ole ikinä ollut näin huoletonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois 30v kolli käytettäväksi. Juttelu ja kahvi seuraa. Makuhuoneessa voidaan tuottaa nautintoa toisillemme.

Vierailija
44/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joku olisi aidosti kiinnostunut minusta. Kyselisi, piirittäisi, kuuntelisi, välittäisi. Olisi kiinnostunut historiastani ja tulevaisuudestani. Vähän niinkuin olisi rakastunut minuun.

Vierailija
45/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10v vältellyt "tuttavuuden" tekemiseen naisiin, koska olen ollut ja haluan pysyä lapsettomana.

Pari suhdetta oli jo 2kk jälkeen pisteessä, jossa nainen käytännössä kiristi lapsentekoon.

Se tappoi innon edes kokeilla seurustelua.

Sit ku 40v naiset on mulle sopivan ikäisiä (ja niiden aiemmat lapset yli 13v), niin palaan deittailuun.

Josko lapsenteolla kiristäminen olis sillon jo loppu...

M45

Vierailija
46/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä, ystäviltä, vanhemmilta ja sisaruksilta. Lapsetkaan ei ole vielä teini-iässä, niin pääosin positiivista vastakaikua tulee heiltäkin.

Vierailija
47/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuolisolta jollain tasolla mutta muuten en keneltäkään. Ei ole työkavereita, ystäviä, eikä sukulaisia.

Vierailija
48/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ois 30v kolli käytettäväksi. Juttelu ja kahvi seuraa. Makuhuoneessa voidaan tuottaa nautintoa toisillemme.

Kiva! Minua vituttaa, ettei ole ystäviä, että miehet eivät ole ikinä olleet kiinnostuneita minusta, ulkonäkö on entisestään rupsahtanut, ei ole töitä eikä koulutusta eikä rahaa eikä lapsia.

Vierailija
49/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keltään

Ikävä kyllä itselläkin tämä tilanne.

Vierailija
50/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva! Minua vituttaa, ettei ole ystäviä, että miehet eivät ole ikinä olleet kiinnostuneita minusta, ulkonäkö on entisestään rupsahtanut, ei ole töitä eikä koulutusta eikä rahaa eikä lapsia.

Ei haittaa. Rehellisyydellä ja nöyryydellä pääsee pitkälle. Tule luokseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän