Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riisutteko lääkärin vastaanotolla?

Vierailija
04.10.2020 |

Vaikka lääkäri ei pyytäisi

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä riisun. Otan kaikki vaatteet pois ja olen ihan alasti, jotta tohtori voi tutkia :DD

Vierailija
2/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä riisun. Otan kaikki vaatteet pois ja olen ihan alasti, jotta tohtori voi tutkia :DD

:D Olin just tulossa kirjoittamaan, että kaikki pois vaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin espanjassa järkyttävän komean lääkärin vastaanotolla. Petyin , kun ei pyytänyt lainkaan riisumaan.

Vierailija
4/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joutunut riisuutumaan munasilleen 3 eri naislääkärille...ilo oli minun puolella :) ne oli kaikki panett...tosi hyvän näköisiä

Vierailija
5/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina heti ekaksi riisun lääkärin!

Vierailija
6/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Jos minulla on alapäävaivaa, jota lääkäri pyytää näyttämään, vaadin kaukoparannusta.

Vierailija
7/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khyllä. Viimeksikin oikein viekoitellen strippasin vaatteet päältäni. Havahduin kun hammaslääkäri kysyi, miksi olen perse paljaana tuolissa.

Vierailija
8/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khyllä. Viimeksikin oikein viekoitellen strippasin vaatteet päältäni. Havahduin kun hammaslääkäri kysyi, miksi olen perse paljaana tuolissa.

😂

Vierailija
9/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pyydän lääkäreitä riisumaan minut

Vierailija
10/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin siksi, että halusit hammashoidon alakautta. On niin inhottavaa, kun suuhun työnnetään niitä hoitovärkkejä.

Vierailija
11/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ammatiltani laboratoriohoitaja. Otan työkseni mm. sydänfilmejä sairaalan laboratoriossa. Kerran oli nuori nainen, oli tulossa johonkin päiväkirurgiseen toimenpiteeseen, jota varten otettiin verikokeet ja sydänfilmi. Sydänfilmissä pitää riisua ylävartalo paljaaksi, liivitkin pois. Tämä ei suostunut riisumaan paitaansa, ei vaikka asiasta keskusteltiin. Sydänfilmiä ei voinut siis ottaa. Ilmoitin asiasta päiväkirurgialle jolloin hänen toimenpideaikansa peruttiin.

Vierailija
12/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun on kerätty "parhaat" viesit vanhasta ketjusta?

Vierailija
13/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta otettiin sydänfilmi ja mennessäni pukemaan hoitajapoika iski silmää.

Vierailija
14/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella menen turkki päällä vastaanotolle ja ei tarvi ottaa kun turkki pois. Kätevää. Oli lunssa tai jalkakipee.

Vierailija
15/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi lääkärissä riisuuduin ilkialasti. Lääkäri totesi vain, että "oikeassa paikassa olet" ja "psykiatri Lahtinen, päivää".

Vierailija
16/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi lääkärissä riisuuduin ilkialasti. Lääkäri totesi vain, että "oikeassa paikassa olet" ja "psykiatri Lahtinen, päivää".

No pöh. Täällä puhutaan oikeista lääkäreistä, eikä jostain pilipali-puoskareista.

Vierailija
17/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran ja nyt minulla on lähestymiskielto. Lääkäri kysyi, että uskonko muiden pystyvän lähettämään ajatuksiaan minulle. Vastasin myöntävästi, ja riisuuduin. En ymmärrä miksi lääkäri haki lähestymiskieltoa, vaikka hän itse lähetti minulle ajatuksia, että meidän molempien täytyy olla täysin alasti?

Vierailija
18/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin nauroin ihan ääneen!😍

Vierailija
19/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan huomista vastaanottoa... riisunko pois kaikki saman tien vai vasta sitten jos lääkäri sattuu sitä pyytämään.

Vierailija
20/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaporukan illanvietossa (kaikki hoitoalalla) oli kaks miestä mukana, gynekologeja kumpainenkin. Ja niiden keskustelun taso, siis huh! Voin kertoa teille, rakkaat mammat, että voi kyllä ne miesgynet arvostelee meidän naisten alapäitä.. :)) Kun heidän juttujaan kuuntelin, päätin, etten ikinä aio mennä miesgynekologille. Jotenkin sitä on ajatellut, että kyllä heillä on siihen työhön ammatillinen ote, mutta se taisi olla toiveajattelua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä