Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pyri olemaan riippumaton miehestäsi

Vierailija
18.12.2013 |

Jos roikut miehessä ja hänen ajankäytössään, tulet pettymään- jos sen sijaan luot oman arjenhallinan mallin, selviät ilman burn outia. Olit äiti tai et...

t.Nainen, 2 lasta, naimissa yli 20 v

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös taloudellisesti!

Vierailija
2/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta kai se arjenhallinta malli on tehtävä yhdessä miehen kanssa. Kai se mieskin niitä nappuloita kuskaa, leikkii ja ruokkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta nro 2! t. ap

Vierailija
4/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin riippumaton miehestä. Tosin ei olle enää yhdessä. Myös tulevaisuudessa jos tulee mies elämään, oma koti, omat rahat.

Vierailija
5/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten arjenhallintamalli on usein naisen armeliaisuuden aikaansaamaa.

Vierailija
6/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa pitää kiinni omista harrastuksistanne ja ystävistänne. Ainakin heti sitten kun olette saaneet miehet ottamaan vastuuta vauvastaan.

Vierailija
7/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ovat erittäin tärkeitä! Tuppaavat monilla naisilla unohtumaan kun on se mies jota palvoa ja paapoa.

Vierailija
8/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu roikkua ei pidä, mutta ajankäytöstä on kuitenkin sovittava sen miehen kanssa, ellei nyt ihan lähde yksinhuoltajaa leikkimään.

Vierailija
9/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt hullu tutimaan. 

Vierailija
10/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se väkisinkin menee miehen työvuorojen mukaan meillä tämä elämä, ei mies niille mitään mahda, jos mies on töissä, pitää mun hoitaa lapset, eipä niitä voi heitteillekään jättää. Kun ei ollut pieniä lapsia, minä pystyin menemään mihin tahansa, koska tahansa. Kyllä tässä on ne lapset esteenä, ei mies.

Taloudellisesti olen riippuvainen miehestä, koska itse olen pitkäaikaistyötön ja mies käy töissä, sillekään ei voi mitään, sitten jos saisin hyväpalkkaisen työpaikan, mies jäisi kotiin, tosin lapset menevät jo parin vuoden päästä kouluun, mutta se on aina ollut miehen haaveena.

Vierailija
11/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea pitää kavereista kiinni kun suurin osa heistä on miespuolisia, joiden kanssa oon sinkkuaikoina sählännyt kaikkea. Nyt sitten "yksinäinen" parisuhteessa. Tosin onpa miehelläkin ollut samanlaiset kuviot, ja ne naiset on jääneet taka-alalle. 

Muutenkin hankalasti tutustun uusiin ihmisiin, etenkin naisiin. Joten eipä sitä muuta kun mies järjestää kaikenlaista yhteistä ohjelmaa tai muuten nökötän kotona. 

Vierailija
12/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein riippumaton miehestäni. Kesällä on kiva ottaa drinksua pihalla nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi