Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kahden naisen häissä toinen usein pukeutuu mieheksi?

Vierailija
03.10.2020 |

Olis jotenkin nätimpää, kun molemmilla olisi häämekko tai sitten päinvastoin tyylikkäämpää molemmilla joku housupuku. Miesten puku naisella on koominen, vaikka kuinka tykkäisi naisista.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä myös. Olen hetero, mutta minusta naiselliset naiset on ihania, ja tuntuu, että lesbona haluaisin nauttia kumppanini naisellisuudesta. Mutta en just varmasti tajua, siksi kun olen hetero :D Mutta joku juttu vaikuttaa olevan se, että lesbopareissa toinen on selvästi maskuliinisempi ja toinen feminiinisempi, niin harvassa ovat toisenlaiset yhdistelmät.

Vierailija
22/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen nähnyt häät, joissa molemmilla ns. Prinsessa mekko. Toinen muistaakseni valkoinen ja toinen oli vihertävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ollut todistajana kahden naisen vihkimisessä  ja kerran toisen parin hääjuhlassa.

Kummallakaan kertaaa kumpikaan vihittävistä ei ollut pukeutunut mieheksi, eikä kumpikaan hääjuhlien parista.

Joten ei tuo ap sanoma ole yhtään yleistä.

Ap voi siis puhua ja väittää asiota vain omasta puolestaan, ei kenenkään muun.

Vierailija
24/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on aina lihavampi kuin toinen.

Vierailija
25/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolinen ei voi tietää noiden parien keskinäistä juttua.

Sitä on aivan turha edes alkaa arvailemaan.

Vain ihmiset itse tietää miten haluavat olla ja elää ja toteuttaa omaa elämäänsä.

Sitä ei kannata alkaa ulkpuolisten edes arvailemaan.

Vierailija
26/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää toisen esittää miestä, jos ei kerta miehistä tykkää? Miksei aito mies kelpaa? Ja miksi lesbot sanoo, että rakastuu ihmiseen eikä sukupuoleen ja kuitenkin haluaa vaan naisen? Tätä en lesboissa ymmärrä. Ja eihän miesten häissäkään toinen kai pukeudu prinsessaksi???

Erittäin hyvä pointti tuo etteihän homomiehissäkään toinen pukeudu naiseksi, vaikka feminiinisempi osapuoli olisikin :D Kyl tää vähän joltain penis-envyltä vaikuttaisi naisten puolella....

Vierailija
27/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää toisen esittää miestä, jos ei kerta miehistä tykkää? Miksei aito mies kelpaa? Ja miksi lesbot sanoo, että rakastuu ihmiseen eikä sukupuoleen ja kuitenkin haluaa vaan naisen? Tätä en lesboissa ymmärrä. Ja eihän miesten häissäkään toinen kai pukeudu prinsessaksi???

No kyllähän heterotkin ihastuvat ihmiseen eikä sukupuoleen. Ja sitten kysymykseen miksi lesbo ei halua miestä - no kun ei ole kiinnostunut miehiestä eikä halua miestä tai heterosuhdetta. Onhan se nyt ihan eri asia harrastaa seksiäkin naisen kuin miehen kanssa.

Vierailija
28/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä pointti tuo etteihän homomiehissäkään toinen pukeudu naiseksi, vaikka feminiinisempi osapuoli olisikin :D Kyl tää vähän joltain penis-envyltä vaikuttaisi naisten puolella....

Eihän kaikki heteronaisetkaan pukeudu mekkoihin. Moni käyttää housuja ja housupukuja, juhlissakin. Ei siinä sen kummempaa ole, kuin että naisille on enemmän ja erilaista valinnanvaraa.

Vierailija
29/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko ulkopuoliselle heteroparin erilaiset dominointi tai alistumis ja alistamisjutut vuodeasioissa.

Eivät kuulu milloinkaan eivätkä missään olosuhteissa.

Miksi helvetissä  siiten muiden parien samat jutut kuuluisivat sivulliselle?

Kertokaa juoruämmät ja uteliaat skitost se  tännekin?

Nuo asiat ovat täysin henkilökohtaisia, inteemäjä ja jokaisen ihmisen yksilösuojaan kuuluvia juttuja.

Onko tuo ap totaalinen hullu vaiko vain keskeneräinen sellainen?

Vierailija
30/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuu mieheksi? Siis onhan se nyt aivan ennenkuulumatonta, että nainen käyttää housuja, eikä mekkoa.

Elämme Lopun Aikojen kuten uskovaiset väittää.

Vierailija
31/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuon näki, että ap on täyspäinen kaheli kokonaisuudessaan.

Kukaan normaali ihminen ei tuollaisia aloituksia ja erityisesti väitteitä, ei koskaan postaisi minnekään.

Ja ap:n suruksi on sanottava että itse olen heteronainen.

Vierailija
32/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska toisen pitää olla nyrkin ja hellan välissä.

Vierailija
33/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka monissa naisparin vihkimisissä ja / tai  häissä ap on ollut?

Täytyy olla kovat faktat ja todisteet tuollaisen väitteen todisteeksi.

Vierailija
34/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ap on noin pösilö?

Vierailija
35/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbopareissa aina toinen on se "mies". En ole koskaan nähnyt lesboparia, joista ei heti huomaa kumpi on parin "mies".

Oon pistäny tän saman merkille. Eli tämä toinen haluaa olla mies jolloin identifoituu mieheksi ja tekee mieli pi*psaa. Kun taas toinen haluaa "miehen" elämään mutta silti pi*psaa

Vierailija
36/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli mieleen Meri-rakas.

Vierailija
37/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun ajat ovat olleet tulossa jo lähes kaksituhatta vuotta.

Ja niitä saadaan odottaa myös seuraavat kaksituhatta vuotta.

Silloin kaikki tämänkin palstat ovat haihtuneet jo pölynä ilmaan joko tuhkana tai muuten muuten maan uumenista.

Mitään ei meistä kenestäkään ei ole parin tuhannen vuoden jäljellä ei edes sukumme geenjä, eikä koko maailmaa tässä muodossa.

Vierailija
38/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat nyt lesbot ja biseksuaalit. Itse olen siis bi, ja pystyn rakastumaan sekä miehiin että naisiin ("sukupuolella ei ole väliä"). Tosin olen sen verran ahdasmielinen, että haluan partnerillani olevan normaalit sukupuolielimet (ei siis esim. mikropenistä, koska siitä tulee mieleen pikkulapsi, mikä on tietysti seksuaalisesti vastenmielistä).

Vierailija
39/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun vegaanit haluavat sen tofutöhnänsä muovailla nakkien muotoiseksi.

Vierailija
40/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tuli mieleen Meri-rakas.

Meri-rakas on sen näköinen että en minä ainakaan uskaltaisi haastaa sitä täysperävaunurekan peruutuskisaan vaikka olenkin ajanut rekkaa pitkälti toistakymmentä vuotta.

m42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi