Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kahden naisen häissä toinen usein pukeutuu mieheksi?

Vierailija
03.10.2020 |

Olis jotenkin nätimpää, kun molemmilla olisi häämekko tai sitten päinvastoin tyylikkäämpää molemmilla joku housupuku. Miesten puku naisella on koominen, vaikka kuinka tykkäisi naisista.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbopareissa aina toinen on se "mies". En ole koskaan nähnyt lesboparia, joista ei heti huomaa kumpi on parin "mies".

Vierailija
2/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun on otettava se miehen paikka perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu mieheksi? Siis onhan se nyt aivan ennenkuulumatonta, että nainen käyttää housuja, eikä mekkoa.

Vierailija
4/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös TÄMÄ ole jonkinlaista omimista? ? ?

????

Vierailija
5/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbopareissa aina toinen on se "mies". En ole koskaan nähnyt lesboparia, joista ei heti huomaa kumpi on parin "mies".

Sama käsitys. Yhden lesboparin tiedän, joilla tämä oli jotenkin epäselvää. Lopulta erosivatkin koska molemmat halusivat olla suhteessa se maskuliinen osapuoli, itse kertoivat. Kyllä mietin että mitä helvettiä, että jos nainen naisista tykkää niin mihin he "miestä" siinä tarvii.. no, varmaan on kyllä älykkäämpiäkin lesboja, jotka ovat yhdessä rakkaudesta tai jostain eikä tarvitse tapella, kumpikaan ei hae jotain perinteistä asetelmaa, jossa joku sekopää nainen esittää olevansa enemmän mies kuin toinen.. mitä hiton järkeä siinä on?

Vierailija
6/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuu mieheksi? Siis onhan se nyt aivan ennenkuulumatonta, että nainen käyttää housuja, eikä mekkoa.

Ei naiselle housut kuulu. Vasta vähän aikaa ovat jotkut naiset pitäneet julkisesti housuja. Ei olisi 50-luvulla onnistunut.

Vierailija
7/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monissa kahden naisen häissä olet ollut, kun näin kokemuksen rintaäänellä tätä asiaa kysyt? Ja kuinka useassa näistä oli toinen mieheksi pukeutunut?

Mietin tässä vain, millainen prosenttiosuus olisi mainitsemasi ”usea”. Onko se enemmistö eli yli 50 %, vai riittääkö joka kolmas pari?

Vierailija
8/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kaksi 'prinsessaa' valmistautumassa häihin. 

Onko realistinen ajatus? Yksikin nainen saa tyypillisesti melkoisen henkisen verenvuodatuksen aikaiseksi. 

Vierailija
9/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Meri-rakkaalla miesten asu?

Vierailija
10/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se juuri sodi sitä ideologiaa vastaan. Jos toisen täytyy olla "kuin mies", sehän tarkoittaa samaa kuin tunnustaa että miehet olisi "parempaa sukupuolta", että se olisi jotenkin kunnioitettavaa. Ristiriitaista. "Minä olen lesbo, minun ei tarvitse vaikuttaa naiselta (koska se on huonomi rooli)".

Vierailija
11/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerrankin on vapaus olla lesbo, niin toinen valitsee olla se ”miehekkäämpi” puolisko. Siis häh?`

Vierailija
12/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se juuri sodi sitä ideologiaa vastaan. Jos toisen täytyy olla "kuin mies", sehän tarkoittaa samaa kuin tunnustaa että miehet olisi "parempaa sukupuolta", että se olisi jotenkin kunnioitettavaa. Ristiriitaista. "Minä olen lesbo, minun ei tarvitse vaikuttaa naiselta (koska se on huonomi rooli)".

Mitä sä oikein yrität sanoa? Ei seksuaaline suuntautuminen ole mikään ideologia.

Vierailija
13/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä varmaan miehen pukua olekaan, vaan naisen puku. Noita housupukuja nimittäin myydään ihan naisillekin.

Varmaan halutaan perinteistä, ja kun perinteisesti hääpukuina pidetään vaan valkoista mekkoa tai mustaa pukua, niin jos ei itse ole mekkoihmisiä, niin sitten se on puku. Joskin olen itse nähnyt lesbopareja hyvin monenlaisissa vaatteissa, joillain ei ole perinteisiä häävaatteita ollenkaan vaan muunlaiset juhla-asut. Ehkä sinä rekisteröit vaan nuo mekko+puku-parit, jos kerran mielikuvasi on, että "kaikki" tekevät niin.

Vierailija
14/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan iso osa heteronaisistakin vähän miesmäisiä ja ainakin epänaisellisia. 

Vierailija
15/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän niillä miehillä mitään tee, kunhan vaan olet hyvin miehinen nainen jotta tyydytät minun miehentarpeeni"

Vierailija
16/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan iso osa heteronaisistakin vähän miesmäisiä ja ainakin epänaisellisia. 

Etsivätkö he sitten naismaisia miehiä?

Vierailija
17/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää toisen esittää miestä, jos ei kerta miehistä tykkää? Miksei aito mies kelpaa? Ja miksi lesbot sanoo, että rakastuu ihmiseen eikä sukupuoleen ja kuitenkin haluaa vaan naisen? Tätä en lesboissa ymmärrä. Ja eihän miesten häissäkään toinen kai pukeudu prinsessaksi???

Vierailija
18/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbosuhteissa toinen joutuu leikkimään ja esittämään miestä.

Vierailija
19/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ihmettelen itsekin lesbona ja olen aina yllättynyt jos molemmilla on mekko.

Vierailija
20/46 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbosuhteissa toinen joutuu leikkimään ja esittämään miestä.

Ei ne esitä, vaan heillä on maskuliininen persoonallisuus. 

Ihan niin kuin homoista jotkut ovat hyvin naisellisia (mm. meikkaavat, käyttäytyvät naisellisesti jne.), osa taas ihan miehekkäitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän