Voiko kattilaa käyttää ruuan laittoon maskin keiton jälkeen?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
En kylla keita maskeja! Pesukoneen 60 astetta saa riittaa. Sekin allottaa.
Mika siina allottaa?
Tietenkin voi. Virukset kuolevat kiehuvassa vedessä. Sitä paitsi muutenhan pitäisi joka päivä ostaa uusi kattila ja heittää edellinen saastuneena roskiin.
Olen itse tähän mennessä käyttänyt vain kirurgisia maskeja, mutta aion ostaa muutaman kangasmaskin lähiaikoina. Sitten pääsen keittelemään niitä kattilassa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Korona tarttuu, jos on ulkona ilman maskia.
Kattilaan voi irrota väriaineita ja kemikaaleja, en käyttäisi samaa kattilaa enää ruuanlaittoon...
Ei varaa vedenkeittimiin ja mikroon, jos liedellä keittelette? Keitetäänkö tutit ja tuttipullotkin vielä? Tulkaa 1960-luvulta tänne nykyaikaan.
Kuka on niin köyhä, että ei voi tilata Saksata asiallista Fisslerin kattilaa noinkin tärkeään tarkoitukseen?
Fisslerin Original Pro-kattila - sellainen kolmelitrainen maksaa tuskin edes kahtasataa euroa...
Vierailija kirjoitti:
Pöpöt sitten kuolee vasta yli 10 min. keittämisen jäljkeen. Muistappas tämä !
Zinc
Australia suosittelee ;)
How long should you boil water to ... - Department of Health
www1.health.gov.au › main › Content
The recent incidents of contamination of the Sydney water supply with ... 'Advice for travellers' recommended that water be boiled for at least 10 minutes
Zinc
Mutta kaippa mammat tietää paremmin, kuin Health Departmentti .. :D
Mulla on erikseen korona-kattila.
En ole keitelly enkä keittele,jos ei 60 asteen pesu noita puhdista niin ei sitten.
Melkoinen virus saa olla jos selviää pyykinpesuaineen,huuhteluaineen ja vielä kuivauksen läpi hengissä.
Tyttiksen kuukuppikattilassa keitettyyn maskiin jää sellainen kiva merellinen silakan aromi.
M 38
Vierailija kirjoitti:
Tyttiksen kuukuppikattilassa keitettyyn maskiin jää sellainen kiva merellinen silakan aromi.
M 38
Kuuluuko maskistasi myös lokkien kirjunta vai hoitaako tyttiksesi sen osapuolen?
Raa-asta maskista voi nimittäin saada salmonellan !
Zinc