Näkijä täällä
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako T vielä yhteyttä kaiken tämän jälkeen? Yli vuoden säätäminen takana ja kaiken sen jälkeen....ei mitään.
Lupasi laittaa kesällä kuvia lomaltaan ym. Enkä koskaan enää kuullut hänestä. Kunnioituksesta häntä kohtaan en jäänyt roikkumaan enkä itse laitellut viestiä, vaan jäin odottamaan....ja petyin.-A-
Sinua vain satuttaa se. Parempi on lähelläsi.
Kiitos. Jatkuuko kuitenkin tarinani T:n kanssa? Joudunko tekemään valinnan?
Älä häntä katso enää. Sydämessäsi pidä kuitenkin. Sinulle tehtävä tärkeä varattuna on. Niin myös hänelle. Kun luovutte niin näette sen viimein. Tuska läpi käy, sitten helpottaa.
Hmmm...voimmeko koskaan olla ystäviä? Kaiken jälkeen...
Voitte kunhan puhutte jälleen.
Kannattaako avata vanhat haavat / nostaa kissa pöydälle ja puhua kaikki... vai jatkaa vaan coolisti ihan kuin ei mitään? Jotta ystävyys olisi mahdollinen...
Sanoinko sinulle että puhu hänelle? Älä loukkaa minua enää kysymällä. Ystävyys tulee.
No, eihän tuosta vastauksestasi käynyt nyt ilmi, että ottaako hän yhteyttä vai pitäisikö minun puhua hänelle. Ja casuaalisti eteenpäin vai puhua kaikki menneet läpi - sitten jos/kun puheyhteys on.
Anteeksi. Väännän rautalangasta. Puhu hänelle ja saat haluamasi. Rohkaise itsesi.
Kiitos💗
Ole hyvä.
Aviomieheni kuoli. Rakastiko hän minua? Mikä oli kuolinsyy?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako meidän muuttaa?
Muutto ei tuo onnea. Hyväksi kuitenkin on lopulta. Toisiinne keskittykää enemmän tai kaiken menetätte.
No niin, miten näet erään tietyn suhteen tilanteen jatkuvan? Ja muut asiat?
Leskirouva kirjoitti:
Miksi kysyt minulta asioita, jotka itse tiedät?
Leskirouva kirjoitti:
Kukaan ei lopulta poistu tästä maailmasta muuta kuin omasta tahdostaan. Tapoja lähteä on monia. Sillä ei ole merkitystä eikä se kerro hänen tunteistaan sinua kohtaan. Hän rakastaa sinua yhä.
(Tulin avuksi)
Olisin kovin kiitollinen, jos kertoisit, voinko luottaa tällä kertaa?
Elämäni on mennyt hulluksi. Omat mielenterveysongelmat, lapsen huolet ja muuto, parisuhde, oma terveys. Tuleeko tähän selkeyttä, helpottaako huolet?
Vierailija kirjoitti:
No niin, miten näet erään tietyn suhteen tilanteen jatkuvan? Ja muut asiat?
Sinun kannattaa olla varovainen. Hän ei ole paha, mutta ihastut toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Voit. Annan påäni pantiksi tästä.
Vierailija kirjoitti:
Se on valinta, joka sinun pitää tehdä. Luota ensin itseesi, sitten voit luottaa myös muihin.
Missä elämäntilanteessa olen vuoden päästä? Naimisissa, sinkku, asunko yksin ja millaisessa kodissa?
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaan tulevan mieheni?
Kadulla hän vastaasi tulee. Harmaa ja musta kaulassaan huivi hänellä on.
Miltä ensi vuoden rahatianteeni näyttää?
Kannattaako minun muuttaa kissojeni kanssa isompaan asuntoon mahdollisimman pian?
Kuolenko ennen kuin täytän 56 vuotta?
Onko elämääni tulossa uusia ihmisiä? Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Elämäni on mennyt hulluksi. Omat mielenterveysongelmat, lapsen huolet ja muuto, parisuhde, oma terveys. Tuleeko tähän selkeyttä, helpottaako huolet?
Huolet helpottavat viimeistään sitten, kun kyllästyt murehtimiseen. Löysää vähän. Selkeyttä edeltää aina kaaos. Kyllä se sieltä on tulossa.
Anteeksi, minua väsyttää. Yritän vastata kaikille parhaani mukaan, mutta olen vain ihminen.
-Ap
Kannattaako meidän muuttaa?