Paras krapulamättöruoka?
Kommentit (31)
Pizza, mielellään joku salami tai kinkku joita en normisti juurikaan syö pizzatäytteenä.
Pyttipannu. Tai joku makaroni-chilikastike-jauhelihamössö.
Suolasta ja lämmintä kuitenkin pitää olla että jaksaa sitte taas juoda. Mulle ei mikään salaatti tai hedelmä uppoa.
Tulinen intialainen ruoka, mausteteetä ja vettä sekä banoffee pie:tä jälkiruoaksi.
Aamiaiseksi pekonia ja häränsilmä munia, ehkä myös nakkeja. Myös uunimunakas menee. Niin ja kurkkua, paljon.
Päivällä sitten jotain thai-, kiinalais-, japani-akselilta.
Ja illalla voi sitten syödä hedelmiä. =)
Mä en voi syödä mitään rasvaista vaikka joskus mieli tekeekin. Mulle tulee entistä kamalampi olo heti sitä syötyä.
Herättyä eka asia on suihku, hampaiden pesu ja sen jälkeen kiireellä vähintään 2 litraa kylmää vettä. Joskus tekis mieli syödä vaan hammastahnaa... :DOlo on vähän puhtaampi ja raikkaampi ja usein tällä saa sen darrankin liukenemaan.
Parin tunnin päästä paras vaihtoehto on jotain raikasta/kirpeää/tulista = hedelmiä/salaattia/intilaista/kiinalaista
Oikein jäätävä olo vaatii ehdottomasti cokista ja särkylääkettä sekä karkkia.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:08"]
Miten paljon te oikeen ryyppäätte jos tulee kauhea kankkunen?
[/quote]
Ymh...
Eihän tässä nyt mistään kauheasta kankkusesta puhuttu, en usko että silloin kukaan pystyy syömään mitään. Krapulaa se loputon nälkä, jano, väsymys ja panetuskin on. Mulle tulee tuo olo ihan muutamasta siideristä.
Jos mulla on kauhea kankkunen, vapisen horkassa ja migreenissä vessan lattialla ja oksennan koko päivän. Yksi kerta riitti, nykyään tiedän rajani. =D
Mulle ei uppoa krapula-aamuna muuta kuin kylmä, tuore kurkku ja vesi. Tukevampaa pystyy syömään vasta sitten kun on varma siitä ettei mitään tule takaisinpäin, eli vasta pitkällä iltapäivästä.
Työkaveri söi kokonaisen marjakääretortun krapularuokana.
Minä en kestä alkoholia, joten en osaa neuvoa krapulaisia. Harmillinen tilanne suomalaisessa krapulahetteikössä, jossa kaikki ryyppäävät minkä ehtivät.
Kyllä se on joku rasvainen pasta jossa on pekonia. Tai pizza jossa on kaikkea. Myös sipsit, ja ainakin kahta eri dippiä. Pitää myös olla jotain kirpsakkaa, esim. sitruunakiisseliä vähintään pari litraa, lisukkeeksi kermavaahtoa. Ja kun itku meinaa tulla, voi turvautua johonkin suklaavanukkaaseen. Jos oikeen kunnon kankkunen puskee päälle, ei auta syömiset ei juomiset paitsi jaffa.
Varaudun krapulaan aina etukäteen. Jääkaappi täyteen tavaraa, niin ei tarvii lähteä ihmisten ilmoille pelkäämään. Hyi!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:08"]Miten paljon te oikeen ryyppäätte jos tulee kauhea kankkunen?
[/quote]
Sitä ei tässä kysytty mene takaisin raittiusseura topikkiin!
Parasta on tietty pizza tuplajuustolla, tuoppi maitoa ja siksari kylmää keppanaa.
Salaatti mihin kastikkeeksi jokin maistuva dippi. Ei tule huonoa omatuntoa ja ei jää ällöttävä sen jälkeen.
Miten paljon te oikeen ryyppäätte jos tulee kauhea kankkunen?