Voi että näitä espoolaisressukoita.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1387177167087?jako=59e6dc0421fcc76bc306415335a1eb63&ref=fb-share
Tsemppiä tulevaisuuden autoveroratkaisuihin - voimia..!
Kommentit (100)
Onko tuon linkin kuvan naisen takki se Parajumpersin melkein 800 euron parka, sama mikä Ruotsin prinsessa Madeleinella on?
Miten minä olen vielä hengissä kun on pitänyt kävellä kouluun yli 4 kilsaa aina yhteen suuntaan eli 8 km päivässä, ja kantaa repun lisäksi urheiluvälineitä kuten luistimia tai jääpallomailaa?
t: kohta nelikymppinen nainen
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:05"]
Miten minä olen vielä hengissä kun on pitänyt kävellä kouluun yli 4 kilsaa aina yhteen suuntaan eli 8 km päivässä, ja kantaa repun lisäksi urheiluvälineitä kuten luistimia tai jääpallomailaa?
t: kohta nelikymppinen nainen
[/quote]
sama mulla, 4 km ala-asteella, ja yläasteella 7 km, jonka senkin kuljin pääasiassa pyörällä, koska bussia joutui odottamaan 1,5 h koulun jälkeen.
Tämä nyt ei liity autoiluun, mutta "tarttuuko" äännepuutteet helposti? Filippiiniläiset eivät kaiketi äännä ärrää?
http://www.tori.fi/uusimaa/R_kirjaimen_opettajalle_keikkaa_perheessa_Espoo_9146743.htm
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 09:47"]
Onko tuon linkin kuvan naisen takki se Parajumpersin melkein 800 euron parka, sama mikä Ruotsin prinsessa Madeleinella on?
[/quote]
Onko tämä sama takki? Näyttää siltä
Eikö tuollainen arktisiin oloihin tarkoitettu takki päällä tarkene saattaa lapset pysäkille??
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 09:47"]
[/quote]
Onko tämä sama takki? Näyttää siltä
Eikö tuollainen arktisiin oloihin tarkoitettu takki päällä tarkene saattaa lapset pysäkille??
[/quote]
Miten ne säätää auton ilmastoinnin kun lapsella on vaan ohkanen takki ja äidillä naparetkivarustus?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 08:36"]
Jestas, että noi Makkoset on pihalla! Tämä juttu sai minut toivomaan, että toi seurantalaite tulis ja pian!
[/quote]
Se luullakseni oli artikkelin tarkoituskin.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:26"]
Tämä nyt ei liity autoiluun, mutta "tarttuuko" äännepuutteet helposti? Filippiiniläiset eivät kaiketi äännä ärrää?
http://www.tori.fi/uusimaa/R_kirjaimen_opettajalle_keikkaa_perheessa_Espoo_9146743.htm
[/quote]
Eikää???! :DDD Tää AV on kyllä oikeasti maailman paras mesta, kun täällä saadaan selville ihan kaikki! :D Kenenkään lapsiperheiden ei enää kannata mennä lehtiin valittamaan "kohtaloistaan" kun kaikki tulee tietoon!
Voimia heille, oikeasti harmittaa kun vähäosaisia sorretaan vaan enemmän ja enemmän.
Lapsia käy sääli, kun eivät muuta tte kuin ravaa siellä ja täällä.
Mihin enää tarvitaan toimittajia ja lehtiä, kun AV:lta saa parhaat informaatiot? Loistavaa salapoliisityötä. Kiitos!!
Ei voi kuin nauraa. Ei se kilometri ole edes pitkä matka!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 11:59"]
Ei voi kuin nauraa. Ei se kilometri ole edes pitkä matka!
[/quote]
Eikä ole! Yritäpä itse kävellä se kilometri Louboutinin, Saint Laurentin tai Manolon korkkareissa!!!
;))) ;DDD
No.. asutaan Espoossa ja meiltä on:
700m lähimmälle bussipysäkille, josta kulkee bussi (yhteen suuntaa eli Helsingin keskustaan Länsiväylää pitkin) kaksi kertaa tunnissa.
1,5km lähikoululle, ei bussiyhteyttä
3,2km terveyskeskukseen ja pikkukauppaan, tästä suht ohi yllättäen kulkee jopa toi meidän dösä
5,6km esikoisen treenipaikkaan, bussi ohittaa paikan 1,5km päästä.. ja joo, pelaa lätkää, en laita kantamaan kamojaan.
10km kahden muun lapsen treenipaikkaan, bussi ohittaa alueen 2,5km päästä, en laita 6 vuotiasta kulkemaan tuota yksin.
Että metroa Kivenlahteen odotellessa joutuu valitettavasti pitämään omaa autoa ja ajamaan sitä pahimmillaan 2h illassa.
Ai niin ja töissä oon Vantaalla, matkaa n 30km. Autolla siihen menee 20 min, busseilla n. 2h.. mmm. kummankohan ottaisin?
Mutta reppanoitahan me, ei siitä mihinkään pääse.
Hyvin oli jo perheen 5v. omaksunut perheen arvot: äiti menee töihin saadakseen LISÄÄ rahaa.
Mä jotenkin veikkaan ettei tuossa perheessä lätkää pelata, kyllä se on taitoluistelu joka paremmin sopii kuvaan.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 11:52"]
Lapsia käy sääli, kun eivät muuta tte kuin ravaa siellä ja täällä.
[/quote]
Ja kaikilla vielä r-kirjain nimessään :(
Aiaiai kun on taas av parhaimmillaan. Ensin vaan hymyilytti, sitten jo nauratti, ton jaksuhalin kohdalla repesin, yritin lukea viestit ja nyt yritän silmät kyynelissä (nauran) kirjoitella tässä. :DDDD
Kyllä on kateellisia mammoja täällä :D Itse ette taida edes omistaa autoa.
Huonot julkiset yhteydet syntyvät siitä, että ihmiset ajavat omilla autoillaan eivätkä käytä bussia. Minäkin katselin kuinka vuosien saatossa mummot yksi toisensa jälkeen katosivat ja minä jäin ainoaki bussimatkustajaksi tänne syrjäkylille. Kaikki muut menivät autolla. Ei ihme, että linja lopetettiin.