Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kokemattoman miehen pitää tinkiä vaatimuksistaan". Onko näin?

Vierailija
03.10.2020 |

Tämä liittyy toiseen ketjuun jossa useampikin nainen oli sitä mielti että lähes täyskokemattoman 39v miehen tulisi tinkiä vaatimuksistaan.

Ap:lla siis oli yksi ulkonäkötoivomus (ainakin jollain tapaa naisellinen kroppa peffa-reidet-vyötärö osastolla, ei roimasti ylipainoa) ja hän toivoi naisen olevan vela, kuten itsekin on.

Naisten mielestä mm. koska mies oli kokematon, pitäisi tinkiä vaatimuksista. Nainen ei halua miestä jolla ei ole seurustelukokemusta ja avioeroa todisteena siitä ettei mies laista kotitöissä, petä, valehtele, kaljoittele, tms. Eikä nainen ala ketään opettamaan, miehen pitää osata seksihommat valmiiksi.

Ok. Mutta jos mies tinkii kokematomuuden vuoksi muista asioista (naisen kokemattomuus ei ole vastaava turn-off), niin entä sitten kun on seurusteltu vähän aikaa eikä mies ole enää kokematon? Nyt miehellä onkin nainen joka ei sytytä oikein seksuaalisesti, on vähän eri tavoitteet kun naista kiinnostaa se uusperheen koti johon on nyt kahden tuloilla varaa ja sohvalla loikoilu telkkarin ja suklaan parissa, kun taas mies haluaisi kahden kesken Lappiin vaeltamaan.

Harjoittelutyttöystävän hankkiminen on väärin, mutta vasta seurustelukokemuksen jälkeen miehen kiinnostavuus on tasolla joka mahdollistaa kiinnostavan ja samanhenkisen naisen saamisen.

Miten siis naisten mielestä tulisi toimia?

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvi. Vai pitäisikö miestenkin vaatia naiselle vähintään 100 miehen kokemus, ennen parisuhdetta. Typerää...

mies52v

Sata seurustelusuhdetta on paljon, siihen mennessä ehtii itse eläkeikäiseksi.

Ei paljoa, jos seurustelusuhde kestää yhden illan kuten muslimeilla (joku suuntaus) avioliitto.

mies52v

Minä puhun oikeasta seurustelusta, hölmö. Sellaisesta, josta oppii itsestäänkin uusia asioita.

Nätti. Tuo on teidän naisten ongelma. Ei naisen tarvitse miehiä tulla opettamaan ja sitäpaitsi en halua kuulla, mitä olet oppinut noilta kerroilta

mies52v

Minä puhun koko ajan yläpään asioista, mutta sinulla on koko ajan mielessä alapään jutut.

Eipä. Jos alapää olisi mielessä, niin lähtisin baariin. Tulin just salilta ja söin.

Mitä yläpään asioita opit miehiltä..ihan yksinkertaisia selvennyksiä

mies52v

Vierailija
62/152 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin absurdeja keskustelunavauksia. Jankuti jankuti jankuti jaa. 

Jokainen saa etsiä juuri sellaista kumppania kuin parhaaksi kokee. Mutta jos sopivaa ei löydy, sitten jää yksin. Jos vuosi toisensa jälkeen huomaa olevansa yksin vastoin tahtoaan, eikö silloin ole kenen tahansa rationaalisen yksilön syytä alkaa katsella eri tyyppisiä ihmisiä kuin siihen asti? Kutsuu tätä sitten tinkimiseksi, uudeksi näkökulmaksi tai ihan miksi tahansa.

Tai sitten voi hyväksyä sen, että todellakin on yksin ja jää odottamaan, josko jossain vaiheessa kumppani löytyisi siihen asti käytössä olleilla spekseillä. Ihan miten vaan, jokainen saa vapaasti valita. Mutta niin tai näin, ketään ei voi pakottaa kumppanikseen eikä tuhat ketjua samasta aiheesta muuta tuota tosiasiaa.  Parisuhdetta ei hankita kuin autoa jonkun vaatimuslistan kanssa, koska se on vastavuoroinen ihmissuhde. 

Kokemattomuus yksittäisenä tekijänä ei kuitenkaan ole koskaan pariutumisen este. Rakastuessa tuollaiset jutut unohtuu. Mutta eipä näiden palstapoikien ongelma olekaan kokemattomuus vaan ne luonteenpiirteet, jotka siihen ovat johtaneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppaneiden määrä ei niinkään kiinnosta, mutta kylläkin se, onko omakotitalo jo edes lähestulkoon maksettu ja onko bemari oma vai rahoitusyhtiön.

Haista nyt jo kukkanen. Viimeisin asia mitä haluaisin elämältä olisi omakotitalo tai bemari. Ja voin vannoa, että en todellakaan ole ainoa laatuani naisten joukossa. 

Vierailija
64/152 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvi. Vai pitäisikö miestenkin vaatia naiselle vähintään 100 miehen kokemus, ennen parisuhdetta. Typerää...

mies52v

Ei paljoa, jos seurustelusuhde kestää yhden illan kuten muslimeilla (joku suuntaus) avioliitto.

mies52v

Minä puhun oikeasta seurustelusta, hölmö. Sellaisesta, josta oppii itsestäänkin uusia asioita.

Nätti. Tuo on teidän naisten ongelma. Ei naisen tarvitse miehiä tulla opettamaan ja sitäpaitsi en halua kuulla, mitä olet oppinut noilta kerroilta

mies52v

Minä puhun koko ajan yläpään asioista, mutta sinulla on koko ajan mielessä alapään jutut.

Eipä. Jos alapää olisi mielessä, niin lähtisin baariin. Tulin just salilta ja söin.

mies52v

Ihan niitä perusjuttuja, miten tietynlaisten ihmisten kanssa toimitaan, mitkä asiat ovatkin itselle tärkeitä parisuhteessa, haluaako samoja asioita mitä kumppani ja jos ei, millaisiin kompromisseihin haluaa ja kykenee. Harva ihminen on valmis heti 18-vuotissynttäreiden jälkeen.

Vierailija
65/152 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppaneiden määrä ei niinkään kiinnosta, mutta kylläkin se, onko omakotitalo jo edes lähestulkoon maksettu ja onko bemari oma vai rahoitusyhtiön.

Haista nyt jo kukkanen. Viimeisin asia mitä haluaisin elämältä olisi omakotitalo tai bemari. Ja voin vannoa, että en todellakaan ole ainoa laatuani naisten joukossa. 

Totta. Minulle olisi melkein ongelma se, jos miehellä olisi omakotitalo. Tämä siksi, että yleensä omakotitalossa asuvat eivät halua muuttaa sieltä pois, ja itse taas en halua asua omakotitalossa. Omakotitalon pitäminen on kallista ja TYÖLÄSTÄ, ja itse ainakaan en jaksa mitään talon huoltotöitä ja pihahommia. Tai no, toki suhde onnistuisi, jos miehelle sopii sitten, että ei muuteta yhteen. Minä nimittäin haluan asua kerrostalossa hyvien kulkuyhteyksien varrella. Autoista en ole kiinnostunut, ja minulle melkein olisi plussaa, jos mieskin kulkisi mieluummin julkisilla. Tai no, oma auto on ok, kunhan ei ole liian kiinnostunut autoista. Kun en itsekään ole. 

Vierailija
66/152 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Minulle olisi melkein ongelma se, jos miehellä olisi omakotitalo. Tämä siksi, että yleensä omakotitalossa asuvat eivät halua muuttaa sieltä pois, ja itse taas en halua asua omakotitalossa. Omakotitalon pitäminen on kallista ja TYÖLÄSTÄ, ja itse ainakaan en jaksa mitään talon huoltotöitä ja pihahommia. Tai no, toki suhde onnistuisi, jos miehelle sopii sitten, että ei muuteta yhteen. Minä nimittäin haluan asua kerrostalossa hyvien kulkuyhteyksien varrella. Autoista en ole kiinnostunut, ja minulle melkein olisi plussaa, jos mieskin kulkisi mieluummin julkisilla. Tai no, oma auto on ok, kunhan ei ole liian kiinnostunut autoista. Kun en itsekään ole. 

Juuri näin! Jos mies haluaa autoa pitää, ei se minua haittaa. Mutta jollain automerkillä elvisteleminen olisi ehkä suurin turn-off ikinä. Pystyisin kyllä itsekin hankkimaan bemarin jos haluaisin, mutta en halua enkä tarvitse omaa autoa. 

Vierailija
67/152 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, pidän lyhyistä ja hoikista miehistä, mutta koska nämä keskustelut yleensä päätyvät huutamiseen, jonka mukaan se on täysin mahdotonta, koska kaikki naiset nönnönnöö, viitsin enää harvoin osallistua. Veikkaan, etten ole ainoa. Näin ne vähemmistöt hiljennetään ;).

Mistä tulikin mieleeni, mikä hemmetin pakko joillakin on olla maailman kaikkien naisten mieleen? Hippinaisena ei tule mieleenkään yrittää miellyttää mitään uratykkiä, näin esimerkiksi. Ei se ole mikään ongelma, että 90% ihmisistä ei halua elää samoin, se yksi, joka haluaa, riittää. Ehkä niiden lyhyiden palstamiestenkin pitäisi keskittyä meihin lyhyistä miehistä pitävään 10%:n naisista eikä niihin 90%:iin, jotka haluavat jotain muuta.

Tai tarkemmin ajatellen, ihan sama, miten nyt sitten kukin aikansa haluaa käyttää. - Persjalkaisten kyklooppien fani

Vierailija
68/152 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla eka seurustelusuhde on harjoittelusuhde. Otetaan se kuka saadaan ja sitten kun osataan seurustella, otetaan seuraavaksi se oikea rakkaus.

Te miehet tosin väitätte joka ketjussa, että tämä menisi toisinpäin. Ei mene, menee just näinpäin. Eikä muuten varmana nosta kokemattoman keski-ikäisen miehen haluttavuutta.

Vierailija
69/152 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikilla eka seurustelusuhde on harjoittelusuhde. Otetaan se kuka saadaan ja sitten kun osataan seurustella, otetaan seuraavaksi se oikea rakkaus.

Te miehet tosin väitätte joka ketjussa, että tämä menisi toisinpäin. Ei mene, menee just näinpäin. Eikä muuten varmana nosta kokemattoman keski-ikäisen miehen haluttavuutta.

Niin, LÄHES kaikilla. Mulla eka suhde ei ollut "otetaan se kuka saadaan"-tyyppinen, vaan ihmisen kanssa johon olin korviani myöten ihastunut. Voisin jopa sanoa että rakastunut. Mihinkään muunlaiseen suhteeseen en ole koskaan kokenut mitään tarvetta, olen aina osannut olla yksin.

Vierailija
70/152 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, pidän lyhyistä ja hoikista miehistä, mutta koska nämä keskustelut yleensä päätyvät huutamiseen, jonka mukaan se on täysin mahdotonta, koska kaikki naiset nönnönnöö, viitsin enää harvoin osallistua. Veikkaan, etten ole ainoa. Näin ne vähemmistöt hiljennetään ;).

Mistä tulikin mieleeni, mikä hemmetin pakko joillakin on olla maailman kaikkien naisten mieleen? Hippinaisena ei tule mieleenkään yrittää miellyttää mitään uratykkiä, näin esimerkiksi. Ei se ole mikään ongelma, että 90% ihmisistä ei halua elää samoin, se yksi, joka haluaa, riittää. Ehkä niiden lyhyiden palstamiestenkin pitäisi keskittyä meihin lyhyistä miehistä pitävään 10%:n naisista eikä niihin 90%:iin, jotka haluavat jotain muuta.

Tai tarkemmin ajatellen, ihan sama, miten nyt sitten kukin aikansa haluaa käyttää. - Persjalkaisten kyklooppien fani

Et ole ainoa. Lyhyys – tosi jees. Hoikkuus – tosi jees. Nörttivibat – tosi jees. Ilmaiset harrastukset – tosi jees. Haluaa pienen vyötärön – tosi jees. Kokemattomuus – ihan OK. Vela – ei käy!

Pointtina tässä, että kyllä se täysosuma sieltä vielä ihan hyvin voi löytyä, kun jaksaa etsiä ja hakeutuu sinne, missä niitä sopivia luuhaa, vaikka jonnekin vela- tai luontoryhmiin. Turha syyllistää kaikki naiset. En itse ainakaan suostu syyllistymään, vaikka kuinka syyllistetään.

Vierailija
71/152 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä multa saa raksin jokainen, joka leveilee talolla tai autolla. Ei kiinnosta tippaakaan tuollaiset materialistit. Valitettavasti vasempaan heilahtavat myös itseäni yli 2 cm lyhyemmät miehet.

Vierailija
72/152 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

mies52v

mies52v

Ihan niitä perusjuttuja, miten tietynlaisten ihmisten kanssa toimitaan, mitkä asiat ovatkin itselle tärkeitä parisuhteessa, haluaako samoja asioita mitä kumppani ja jos ei, millaisiin kompromisseihin haluaa ja kykenee. Harva ihminen on valmis heti 18-vuotissynttäreiden jälkeen.

Et antanut selvitystä. No olkoon,,mulla on käsitys, että (valtaosa miehistä) ei pidä siivoamisesta, teatterista tai bb:stä

Taas pitää kaljasta, futiksesta/lätkästä, naisista, autoista/moottoripyöristä jne

mies52v

Vierailija
73/152 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n vuodatuksen mukaan miehen pitää osata seksi täydellisesti ilman, että nainen opettaa sitä hänelle.

Jos mies ei pääse edes harjoittelemaan, koska ei jo osaa, niin miten hän voisi oppia?

Vaihtoehdoksi jää siis harjoitella maksullisen kanssa, mutta tämähän on ehdoton ei ja mies menee entistä syvemmälle luuserikategoriaan, koska maksaa seksistä.

Vierailija
74/152 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n vuodatuksen mukaan miehen pitää osata seksi täydellisesti ilman, että nainen opettaa sitä hänelle.

Jos mies ei pääse edes harjoittelemaan, koska ei jo osaa, niin miten hän voisi oppia?

Vaihtoehdoksi jää siis harjoitella maksullisen kanssa, mutta tämähän on ehdoton ei ja mies menee entistä syvemmälle luuserikategoriaan, koska maksaa seksistä.

Ei kyse ole seksistä vaan siitä, miten pystyy olemaan toisen kanssa niin, että ei jyrää toista tai alistu kynnysmatoksi. Parisuhteessa oleminen vaatii luovimista ja kompromissien tekemistä. Jos on aina tottunut menemään jääräpäisesti minä ite ensin -tyylillä, niin sellaisesta ei kumppaniksi ole.

Vierailija
75/152 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

mies52v

mies52v

Et antanut selvitystä. No olkoon,,mulla on käsitys, että (valtaosa miehistä) ei pidä siivoamisesta, teatterista tai bb:stä

Taas pitää kaljasta, futiksesta/lätkästä, naisista, autoista/moottoripyöristä jne

mies52v

Hyvin harva nainenkaan pitää siivoamisesta, se nyt on vaan sellainen juttu, jota on pakko tehdä. Muutenkin sinulla on hyvin vanhoilliset ja luutuneet käsitykset, millaisia miehet ja naiset ovat.

Vierailija
76/152 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tarttuu johonkin ulkonäkövaatimukseen niin tarkkaan kiinni, että hän heti sen perusteella ei edes halua tutustua naiseen, niin voihan sitä miettiä, onko vaatimus tosiaan niin tärkeä. Naiset voi kohdata ihmisinä ilman mitään taka-ajatuksia. Ties vaikka tutustuessaan huomaa, että naisen muut piirteet muuttuvat tärkeämmäksi kuin ne tietyt ulkonäköseikat. Sama toimii myös naisten suhteen.

Aika merkittävällä osalla naisista tuntuu olevan esimerkiksi pituusraja miehelle.

Jos mies on vaikkapa 10cm lyhyempi niin suhde ei ole mahdollinen.

Ovatko nämä vielä nelikymppisenä kokemattomia sen takia? Aivan.

Kokemattomuudesta pääsee eroon Tinder-ilmoituksella (jos kyseessä nainen) tai menemällä maksulliselle (jos kyseessä mies).

On moniakin nelikymppisiä naisia jotka eivät löydä miestä koska heillä on ulkonäkövaatimuksia kuten pituus, raamikkuus, komeus, tms. Tai yhtä pinnallisia vaatimuksia miehen rahatilanteesta.

Löytysköhän ottajia miehelle, jos tekis "Tinder-ilmoituksen"? No ainahan joku Nasse-Setä sieltä olisi tulossa (no pun intended), mutta miehet ei ole minun juttu.

Mutta mitä tässä kiirehtimään. Mieluummin säästää itseään sellaiselle, josta oikeasti välittää. Eikö neitsyydestä/poikuudesta stressaaminen ole aika turhaa? Ei se näy päälle päin eikä kukaan siitä ole koskaan kysellyt. Kohdallani tosin moni varmasti tietää sen tai aavistaa jotain. So what?

-M29

Vierailija
77/152 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole seksistä vaan siitä, miten pystyy olemaan toisen kanssa niin, että ei jyrää toista tai alistu kynnysmatoksi. Parisuhteessa oleminen vaatii luovimista ja kompromissien tekemistä. Jos on aina tottunut menemään jääräpäisesti minä ite ensin -tyylillä, niin sellaisesta ei kumppaniksi ole.

Tuohon pätee tasan sama kuin seksiinkin, eli jos parisuhdetta ei ole ikinä päässyt harjoittelemaan, niin silti sitä vaaditaan osaamaan.

Toki tehdään vielä se oletus, että toinen ei voi osata ottaa muita huomioon, jos ei ole ollut aikaisempia kariutuneita suhteita. Mikä on tietysti hyvinkin ristiriitaista, kun ne aikaisemmat suhteet on nimenomaan kariutuneet.

Vierailija
78/152 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon pätee tasan sama kuin seksiinkin, eli jos parisuhdetta ei ole ikinä päässyt harjoittelemaan, niin silti sitä vaaditaan osaamaan.

Toki tehdään vielä se oletus, että toinen ei voi osata ottaa muita huomioon, jos ei ole ollut aikaisempia kariutuneita suhteita. Mikä on tietysti hyvinkin ristiriitaista, kun ne aikaisemmat suhteet on nimenomaan kariutuneet.

Kyllä se vaan on niin, että jos ei nelikymppiseksi mennessä ole harjoitellut työntekoa, seksiä tai parisuhdetta, niin ei siitä enää mitään tule. Miehet piintyy, ei ne enää kykene vaihtaa vaihdetta.

Vierailija
79/152 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tarttuu johonkin ulkonäkövaatimukseen niin tarkkaan kiinni, että hän heti sen perusteella ei edes halua tutustua naiseen, niin voihan sitä miettiä, onko vaatimus tosiaan niin tärkeä. Naiset voi kohdata ihmisinä ilman mitään taka-ajatuksia. Ties vaikka tutustuessaan huomaa, että naisen muut piirteet muuttuvat tärkeämmäksi kuin ne tietyt ulkonäköseikat. Sama toimii myös naisten suhteen.

Aika merkittävällä osalla naisista tuntuu olevan esimerkiksi pituusraja miehelle.

Jos mies on vaikkapa 10cm lyhyempi niin suhde ei ole mahdollinen.

Niin? He itse kantavat myös sen seuraukset.

Vierailija
80/152 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä tasoja ei ole olemassa, mutta kas kummaa kun huonosti deiteissä menestyvän miehen pitää kuitenkin heti ekana olla laskemassa rimaansa, eli tasoa millä hakee naisia......... .......... Ei pitäisi siis olla paskankaan vertaa merkitystä vaikka tavismies hakisi jotain instabeibejä, koska eihän tasoja ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi