Jäin yksin kotiin koska sairaana, mies lähti
joulun viettoon mökille. Olisi ollut ihanaa päästä puusaunaan, nähdä lunta,
kirkas tähtitaivas, revontulia ym. mutta minkäs teet..
Tulee ihanie elokuvia Joulun aikaan sentään telkusta..
Ja onhan minulla sähkösauna.
Kommentit (33)
Ihme hommaa kun joulu on vasta viikon päästä niin tokihan se joulu pitää yksin viettää ettei vain iske keuhkokuume...sulla on väärät lääkkeet jos et jo parin päivän päästä ole ok. Ja tuskin siellä mökissä on -30 kun mieshän on sen nyt valmiiksi lämmittänytkin. Hyppää junaa tai lentokoneeseen niin matka menee mukavasti.
Paras ehkä kuitenkin soittaa se mies hakemaan sinut sieltä junalta tai kentältä ettet vain yhtäkkiä pölähdä mökkiin kun mies siellä saunoo entisen tyttöystävänsä kanssa ;)
Eikö mies ottanut edes koiraa mukaansa?
En antanut koiraa mukaan , ettei pikku tuiterissa kadota sitä.
Ihmetouhua. Mies varmaan ehdotteli että jää sinä vain kotiin, niin saa rauhassa mennä? Ei 150 km ole matka eikä mikään yhdessä päivässä hakea rakasta lentokentältä yhteisen joulunviettoon. Vai dokaako mies aamusta iltaan vai onko sitä paskempaa laatua joka ei suostu tekemään mitään vaimon hyväksi?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 19:07"]
On toki kurja olla kipeenä yksin..olisi ihanaa saada hoivaa :)
Tässä juuri mietin, kerronko omille sukulaisille että jouduin jäämään kotiin :)
Ehkä vain nautin olostani pörrösukat jalassa, glögiä siemaillen.
[/quote]Laita jollekin miespuoliselle tutulle tekstari että kaipaisit hoivaa :)
[/quote]
Ei tulisi mieleenkään ehdotella mitään tuollaista tutuille, tosin taitaa olla aika yleistä. Pari kaverimiestä aina puhuu, kuinka jatkuvasti tulee tekstiviestiä eronneilta nelikymppisiltä matameilta. "Kun nyt olis ihan pakko päästä jonkun kainaloon!" Onko sinkkumiehet jotain yleistä omaisuutta?
"Mikä tapahtuu Lapissa, pysyy Lapissa"
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 18:56"]
joulun viettoon mökille. Olisi ollut ihanaa päästä puusaunaan, nähdä lunta,
kirkas tähtitaivas, revontulia ym. mutta minkäs teet..
Tulee ihanie elokuvia Joulun aikaan sentään telkusta..
Ja onhan minulla sähkösauna.
[/quote]
Kuulostaa oudolta ap. Olen lapissa syntynyt, viettänyt siellä elämäni 20 ensimmäistä vuotta.Myös siellä on apua saatavissa, ihme mies sulla,jättää sinut yksinään että saa rauhassa juhlia, kyllä sen vaikutelman saa. Menisit perässä ja yllättäisit. Minkälainen mies jättää sairaan yksin??? Ensiapu toimii myös Lapissa.
Kun tästä paranet, niin opettelet syömään vähän reilumpia annoksia d-vitamiinia
On tosiaan aika outo suhde jos edes suhde ollenkaan jos saa sanoa. Eihän kukaan toista puoliskoaan jätä sairaana yksin ja matkusta itse kauas joulunviettoon..viikoksi vai kahdeksi, ei varmasti.
Kyllä se keuhkokuume kotonakin voi iskeä. Jos oot yksin kotona, voi huonolla onnella henkikin mennä, kun kukaan ei auta pääsemään hoitoon.
Parantele itseäsi vaan rauhassa ja tee olosi mahdollisimman mukavaksi.Kauan olette jo olleet kimpassa,ei 1-2 viikkoa pahaa tee.Oikein lupsakkaa joulun aikaa sinulle ja unohda kaikki pahansuovat kirjoittelut.
Niin kovasti en hoivaa kaipaa :)
Siihen on syy että exät on exiä.