Käsi sydämelle! Käytätkö koronan vuoksi maskeja?
Kommentit (70)
Käytin, mutta mies nalkutti siitä, etten saisi käyttää koko päivää samaa maskia vaan se pitäisi vaihtaa tunnin välein. Niin suurta maskimäärää en viitsinyt hankkia. Siihen se sitten jäi.
Käytän, en ehkä usko sen tehokkuuteen koronan torjunnassa, mutta täällä on maskisuositus voimassa ja menen sen mukaan. En oikein näe mitään syytä olla käyttämättä.
Käytän jos on pakko olla tilanteissa, joissa ei voi pitää etäisyyttä. Töissä on maskipakko, mutta teen pääosin etänä.
En käytä.
Tällä hetkellä 37 Euroa tilillä ja pitää syödäkin. Ei ole varaa maskeihin.
Olen käyttänyt 8.3. alkaen.
Asun Helsingissä ja kuljen bussilla ja metrolla, joten niissä käytän, samoin kaupoissa ja ostareilla ja ravintoloissa kunnes ruoka tulee pöytään. Olen käynyt 3 kertaa yksityislääkärillä maski päällä. Samoin lääkärillä on ollut maski päällä. Olen melkein 70 v.
Sitten kun sakko uhkaa tai kauppaan ei pääse ilman naamaria niin venyttelen t-paidan kaulusta nenän päälle.
Käytän. Korona voi olla niin lieväoireinen, että sitä ei edes itse huomaa. En halua tartuttaa muita, joten käytän maskia.
Nyt entistä suuremmalla syyllä, kun tapasin viime viikonloppuna tytärtä, joka on karanteenissa korona-altistumisen vuoksi. Tapasimme vain ulkona ja pidimme välimatkaa, mutta silti.
Kyllä käytössä, kuten kaikilla pitäisi. Itsekkäät puupäät vain keksivät tekosyitä miksi ei tarvitsisi käyttää.
Maskiset puuvillamaskit, lapsille saman kaupan polyesterimaskit kivoilla kuvioinneilla.