Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti uskoton mies, jaksaisitko?

Vierailija
17.12.2013 |

Mieheni on jäänyt uskottomuudesta kiinni ainakin 10 kertaa viimeisen 10 vuoden aikana! Vihaan itseän,i kun aina vaan katson läpi sormieni! Ollaan heikoskosti toimiva uusperhe ja nyt tuntuu, etten jaksa enää sekuntiakaan!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaat täysin oman ja lastesi elämän.

Miehesi pitää sinua tyhmänä, eikä arvosta tai rakasta sinua lainkaan.

Näinkö aiot loppuelämäsi käyttää, arvottomana heittopussina?

Vierailija
22/31 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin toimii taas mobiili-vauvapalsta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ei pidäkään jaksaa! Itse en jaksaisi. Mutta ei sinun pidä ruoskia itseäsi "jaksamisesta". Olet kunnioituksen arvoinen, olet antanut tilaisuuden parantaa tavat, mutta sitä ei tapahtunut - nyt eroatte. Ja suhtaudu pragmaattisesti järjestelyihin. Räyhääminen on turhaa.

Vierailija
24/31 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt hetki hyvä nainen!!! Herätys! Mikä sinut pitää tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
25/31 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kimpsut ja kampsut kasaan. Se kirpaisee vain kerran ja polttelee vähän aikaa, mutta sitten voit olla onnellinen, ei enää nöyryytystä. Sitähän tuo on, nöyryyttävää eikä vain? Ei kukaan ansaitse tuollaista käytöstä puolisolta! Lapsetkin varmasti kärsivät onnettomasta äidistä, vaikka varmasti perhaasi teet sen peittääksesi. Mutta pienetkin vaistoavat jo paljon. Lapset eivät isää menetä ja jos menettävät, niin ei ollut kummoinen isä alunperinkään...

Tsemppiä ap, kerran täällä vain eletään. Tee siitä sellainen elämä, ettei vanhana tarvitse olla katkera ja surullinen. Ja pahimmassa tapausessa yksin, kun lapsetkin kasvavat ja alkavat ymmärtää asioita aikuisena.

Vierailija
26/31 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen tautikammoinen.

Vierailija
27/31 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttavaperhe, jossa mies ihan avoimesti illan mittaan vähän juotuaan alkaa selittää kuinka "olen maksanut niin monta kertaa". Tulee ja menee kuin poikamies, nainen on käytännössä yksinhuoltaja.

Kerran mies kertoi kuinka aina Aasiassa käydessään vuokraa pari naista käyttöönsä, puoliso kuuli tämänkin. En käsitä miksi tuo nainen katselee tuota äijää. Mies on hyvätuloinen, että rahan takia kai sitten? Kivan mallin nainen antaa tyttärelleen. :(

Vierailija
28/31 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 09:43"]

Minulla on tuttavaperhe, jossa mies ihan avoimesti illan mittaan vähän juotuaan alkaa selittää kuinka "olen maksanut niin monta kertaa". Tulee ja menee kuin poikamies, nainen on käytännössä yksinhuoltaja.

Kerran mies kertoi kuinka aina Aasiassa käydessään vuokraa pari naista käyttöönsä, puoliso kuuli tämänkin. En käsitä miksi tuo nainen katselee tuota äijää. Mies on hyvätuloinen, että rahan takia kai sitten? Kivan mallin nainen antaa tyttärelleen. :(

[/quote]

Hyi kamala! Vanhemmillani oli lapsuudessani tuollainen tuttavaperhe. Olin siis ihan pieni lapsi ja silti ahdistuin hirveästi, kun tuon miehen touhuista tuli puhetta, vaikka en seksistä ja uskollisuuden merkityksestä omakohtaisesti vielä mitään ymmärtänytkään. Parilla oli neljä lasta ja mies sai rauhassa sikailla varmaan parikymmentä vuotta. Lopulta vaimo sai voimia hakea eroa, kun mies oli tuonut jonkun hoitonsa heidän aviovuoteeseensa tahallaan samaan aikaan kun vaimo nukkui siellä!

Älä ap anna miehen kohdella sinua noin huonosti. Mitä enemmän sallit, sitä pahemmaksi tuo todennäköisesti muuttuu ajan myötä! Mies on kuin jämähtänyt teini-iän kapinavaiheeseen: hän testaa, missä rajasi menevät ja tekee aina vain pahempia temppuja kunnes ne tulevat vastaan. Parempi ennemmin kuin myöhemmin. Rohkaistu eroamaan edes lastesi vuoksi jos et muuten!

Vierailija
29/31 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi jaksamisesta kiinni. En sitäisi pettämistä. Kyllä viimeistään toisen kerran jälkeen olisi ukko lähtenyt. On minulakin sen verran itsetuntoa. Luuletko oikeasti että on pettänyt sinua vain 10 kertaa? Olisikohan kuitenkin niin että on jäänyt kiinni vain 10 kertaa?

Vierailija
30/31 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa jaksaisin, jos minulla olisi oma rakastaja ja tämä petturimies ei koskisi minuun. Hän tienaisi niin hyvin, että minun ei tarvitsisi käydä töissä, saisin shoppailurahaa rajattomasti ja auton käyttöön (hyvän auton). Meillä olisi siivooja ja lastenhoitaja aina käytettävissä. Muuten en jaksaisi.

Vierailija
31/31 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa tauti- ja bakteerikammoinen. Siis en muuten kuin sukupuoliasioissa.

Ikää mulla on jojonniin verran, mutta eipä ole herpestä, klamydiaa tai mitään muutakaan kuppaa. Jos ukko olisi huora, joka nuohoaa joka reiän, en sietäisi. Siinä saisi olla itse jatkuvasti oman röörinsä kanssa varuillaan ja alvariinsa tulehduksia hoidattamassa.

Joitakin likaiset miehet kiihottaa, multa lähtee viimeisetkin halut. Yh, pelkkä ajatus yököttää, kun ajattelee missä pesissä pahimmat lutkat heppejään uittaa, hyi.

Give me a pure nerdie, please!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi