Mies heitti minua muovimukilla päähän
Ei se sattunut mutta huolettaa miehen suhtautuminen minuun.
Kyllä, meillä oli riitaa ja ihan aiheesta - johtuen minun epävarmuudestani ja heikosta itsetunnosta. sanoin miehelle että tiedän että hän rakastaa minua MUTTA minusta tuntuu että hän rakastaa aina jotain toista enemmän.
Tästä riita kärjistyi ja lopussa minä itkin ja mies heitti minua muovimukilla ja villapaidalla päähän. Tosiaan, ei se sattunut paitsi henkisellä tasolla.
Aiemmin mies on läppässyt minua poskelle, sekään ei sattunut mutta molempien kertojen jälkeen olen ollut kauhustajäykkänä.
Onko tämä normaalia?
Mitä minun pitäisi tehdä?
Miehen rauhoituttua hän otti minua kädestä ja vei sänkyyn nukkumaa, silitti ja nukahdin.
Tänään minulla on ollut migreeni, emnekä ole puhuneet asiasta.
Olen hakenut apua omiin ongelmiini apua, olisiko nyt miehenikin aika tehdä sama?
Kommentit (13)
Lisätäkseni, käskin häntä lopettamaan mutten saanut henkeä.. Yritin repiä hänen kätensä pois kurkultani, älysi löysätä otteensa. Sillon olin järkyttynyt ja minua pelotti nukahtaa hänen viereensä, muistaakseni en nukkunut silmäystäkään koko yönä.
Kumisi varmaan komeesti vähän aikaa
no jos on läppässy poskelle niin se jo ois kannattanu antaa riittää... et jää siihe odottelee mitä vielä käy. Tai jos oikeasti et halua vaan vielä lopettaa suhdetta, niin aihe ois mennä johki pariterapiaan ja voisitte puhua siellä, miltä se läppäsy ja mukin ja villapaidan heitto on susta tuntunu. Voihan olla, et mies ei oikeesti tajua olavansa väkivaltanen (?!) noin "pienestä" tai jotain. itellä oli eka poikaystävä väkivaltanen ja sitte mun toisessa parisuhteessa ite menin läppäsemään mun poikaystävää... Mutta siis et TODELLAKAAN mene hyväksymään tollasta toimintaa. Riittää et sulla tullu tosi pahat olot noista, eli se tunnelma niien aikana ollu varmasti painostava. Eri asia jos joku leikillään heittää toista muovimukilla päähän esim.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 02:15"]
Eri asia jos joku leikillään heittää toista muovimukilla päähän esim.
[/quote]
Perus.
Muovimukilla heitto ei ole niin paha, mutta poskelle läpsäisy on!
hah, no voi olla aika "perus" toi muovimukilla heitto, mutta olen itse ainaki ollu parisuhteessa jossa illan aikana olen saanu vaikka tyynystä leikilläni naamaan, jolloin myös jos muovimukeja olisi ollut käsillä, olisin varmaan saanu sellasestaki päähän. ERI heittää millään silloin kun käynnissä on joku muu ku selkee leikki.
kukkahattutädit kieltää kohta tyynysodanki...
No villapaidalla heittäminen ei ole mitään, itsekin olen joskus tainnut jonkun paidan viskaista kohti miestä. Muovimukilla heittäminen tosi törkeästi tehty, mutta ei ehkä niin vakavaa kuitenkaan. Kädellä naamaan läpsäiseminen taas menee kyllä yli.. Ei ok.
Ihmeellistä käyttäytymistä. Oletteko te aikuisia ollenkaan? En koskaan heittäisi mitään puolisoani päin suutuksissani enkä todellakaan löisi häntä edes kevyesti. Odotan samanlaista fyysisten rajojen kunnioittamista myös häneltä. Jos ette osaa selvittää erimielisyyksiänne riehumatta, eikö kannattaisi mieluummin lähteä tilanteesta, ennen kuin oikeasti sattuu?
Viimeksi kun kysyin avlta apua tuohon läpsäisyyn sain todella rohkaiseviä kommentteja että sen voi vielä antaa anteeksi, sillä mies ei osunut kunnolla ja tajusi tehneensä väärin. Silloin mies oli juonut.
Sen jälkeen sovimme, että juopottelu on ohi meidän osalta, mutta pikkujouluissa miestä yllytettiin juomaan ja taas nähtiin mitä siitä tuli.
Tosiaan eivät nämä mitkään sattuneet, mutta tulevaisuus pelottaa. Mitä jos mies tekee jatkossa samaa?
Eilen yöllä viestin jälkeen murruin täysin kun luulin että mies nukkui. No, eipä nukkunut, kävi hieman silittämässä kättä ja meni takaisin nukkumaan.
Minulla on ollut runsaasti mt-ongelmia viime aikoina. Minulla alkaa viimein terapia ensi vuoden puolella, käsiteltäviä asioita on paljon, mutta kannattaisiko minun pyytää mies mukaan käynnille?
Tiedätte itsekin, että eroaminen ei ole aina niin yksinkertaista. Mieheni on ollut minulle suuri henkinen tuki ja voimavara ongelmieni kanssa. Olen tehnyt virheitä (en ole pettänyt, mutta kärsin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä) ja olen kyseenalaistan vähintäänkin päässäni kaikki mieheni tekemiset.
Säälittävää, tiedän.
Mies ei ole tehnyt näitä ennen mitään minua kohtaan väärin, ja jos on hän todelllakin on työstänyt niitä asioita.
Mutta. Hän tuntuu patoavan kaikki negatiiviset tunteensa sisälleen ja ne purkaantuvat hallitsemattomasti.
Minä näen tämän syyksi tähän väkivaltaan, ja uskoisin että tämä asia on näin ollen ratkaistavissa jos mies suostuu keskusteluapuun/muuhun apuun.
Terv. Ap
No hyvä kun sulla alkaa terapia. Kysy terapeutilta, eiköhän se onnistu, että mieskin tulee joihinkin istuntoihin mukaan. Nyt on paras ottaa apua vastaan, kun on yks läppäsy ja toi mukiepisodi takana, et jos vielä tapahtuu joku välikohtaus niin sen jälkeen miestä on varmaan vaikeampi saada apua hakemaan... Niin no ja siinä tilanteessa kannattaa erotakin viimestään jo, jos vielä käy fyysiseksi.
Pienestä se alkaa, sinuna pakkaisin tavarat ja lähtisin, ei kenenkään tarvitse ottaa iskuja olivat ne sitten leikkimielisiä.. Missä menee raja? Siinä meni minulla, että kesken kisuamisemme mies tuli päälleni makaamaan ja otti kurkusta kiinni ja puristi.. sen jälkeen miehestä tuli ex. Mieti tarkkaan, narsisteja riittää samoin hulluja..