Oliko miehesi ns. paha poika tavatessanne?
Oma mies oli villi ja kovis mutta silti niin ihana. Nyt kiltti perheenisä.
Kommentit (35)
No ei todellakaan, vaan kiltti ja kunnollinen mies, ja on tietenkin edelleen. En ikinä ottaisi mitään kusipäätä vaivoikseni. On parempiakin tapoja saada jännitystä elämään,kuin perustaa perhe jonkun säälittävä "pahiksen" kanssa.
Pahat pojat aina yrittävät peittää omaa epävarmuuttaan sillä säälittävällä uhoamisella.
Jotkut tässä ketjussa eivät taida ihan tajuta mitä toi käsite tarkoittaa...eikä millään kukkoilulla ja uhoamisella ole mitään tekemistä asian kanssa, ei huono ja lapsellinen käytös tee kenestäkään pahista.
Mun mies oli ammattirikollinen, työssään väkivaltaa käyttävä, mutta ei se ole kotona juuri mitenkään näkynyt, työ on työtä. Ei ole ollut mitään tarvetta uhota millään, eikä edes puhua asioista, jotka eivät kotiin kuulu. Lapselliset pikkupojat uhoaa, ei ne kovat jätkät.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 17:43"]Jotkut tässä ketjussa eivät taida ihan tajuta mitä toi käsite tarkoittaa...eikä millään kukkoilulla ja uhoamisella ole mitään tekemistä asian kanssa, ei huono ja lapsellinen käytös tee kenestäkään pahista.
Mun mies oli ammattirikollinen, työssään väkivaltaa käyttävä, mutta ei se ole kotona juuri mitenkään näkynyt, työ on työtä. Ei ole ollut mitään tarvetta uhota millään, eikä edes puhua asioista, jotka eivät kotiin kuulu. Lapselliset pikkupojat uhoaa, ei ne kovat jätkät.
[/quote]
No mistä sä haahka sit tiesit mitä tekee kun ei ollut tarvetta puhua kotona asioista jotka ei sinne kuulu :D
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 17:43"]Jotkut tässä ketjussa eivät taida ihan tajuta mitä toi käsite tarkoittaa...eikä millään kukkoilulla ja uhoamisella ole mitään tekemistä asian kanssa, ei huono ja lapsellinen käytös tee kenestäkään pahista.
[/quote]
On noita ammattirikollisia nähty, mutten lähtis sillä elvistelee.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 17:43"]Jotkut tässä ketjussa eivät taida ihan tajuta mitä toi käsite tarkoittaa...eikä millään kukkoilulla ja uhoamisella ole mitään tekemistä asian kanssa, ei huono ja lapsellinen käytös tee kenestäkään pahista.
[/quote]
No mistä sä haahka sit tiesit mitä tekee kun ei ollut tarvetta puhua kotona asioista jotka ei sinne kuulu :D
[/quote]
Vittu se mistään tiennyt. Kuvittelee vain.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 17:43"]Jotkut tässä ketjussa eivät taida ihan tajuta mitä toi käsite tarkoittaa...eikä millään kukkoilulla ja uhoamisella ole mitään tekemistä asian kanssa, ei huono ja lapsellinen käytös tee kenestäkään pahista.
[/quote]
[/quote]
Kilautti kaverille, vissiin.
Oli :D Parikymppisenäkin kuin mikäkin teini-ikäinen. Mutta niin se minäkin olin olevinani sellainen pahatyttö.
[/quote]
Ei kukkoilulla tai uhoamisella vaan teoilla.
Ihana mies, ei ollenkaan paha. Vähän pahaksi tuli tässä vähään aikaan sitten. Ei kiva. Nyt minä joko sekoan tai sit hän. Erilaiset tarpeet taustalla, mutta kun rakastaa... Pitää vaan koota itsensä ja yrittää ponnistaa uudestaan.
ei paha,mutta bile-poika.joka viikonloppu kävi bile kavereitten kanssa ulkona.nykyään tossun alla ;D juhlimiset juhlittu
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 02:54"]ei paha,mutta bile-poika.joka viikonloppu kävi bile kavereitten kanssa ulkona.nykyään tossun alla ;D juhlimiset juhlittu
[/quote]
Hui...
Ei yhtään, tollanen tietokonenörtti ja vähän mammanpoika :)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 22:09"]
Oma mies oli villi ja kovis mutta silti niin ihana. Nyt kiltti perheenisä.
[/quote]
Ei ollut. Oli hot, hauska, luotettava, ja kunnianhimoinen jo silloin.
(Ja alkoi omasta halustaa isäpuoleksi kuudelle puoliorvolle, eli myös itsetunnoltaan ja arvoiltaan kovin vahva,)
Oli ennen, nyt lapselle hellä isä. Karhusta tuli teddy karhu. Iso köriläs, isoilla käsillä kantaa poikaansa kun kukkaa kämmenellä
Auta armies jos joku varomattomasti tönäsee meidän poikaa. Silmiin syttyy se vanha tuli ja alkaa murisee :)