Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vierailija
02.10.2020 |

Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?

.

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vaihtoehdot

Kommentit (1082)

Vierailija
721/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräilin eniten esille tulleita syitä miksei ei lähestytä:

- Ujous

- Nolottaa jos saa pakit

- Pakit ei tunnu kivoilta

- Metoo

- Femismi

Huhhuh mitä vässykkäpuhetta. Jos joku oikeasti haluaisi parisuhteen niin ei sitä yrittämistä tuollaiset syyt estäisi. Taitaa olla taustalla joko jokin sosiaalisen tilanteen pelko / sairaus tai oikeasti ei vain halua edes yrittää saada suhdetta. 

Sitten on tietysti ne miehet, joita ei ujostuta mikään eikä pakit tunnu missään, koska miehen oma tunne-elämä vaihtelee välinpitämättömyyden ja psykopatian välillä. Näistä miehistä tullaan sitten itkemään tänne palstalle.

Vierailija
722/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vässykkä, jos ei uskalla tai osaa jotain. Naista ei sanota vässykäksi, koska naisen ei tarvitse mitään uskaltaa tai osatakaan. Olisipa helppoa olla nainen. Saa vain odottaa että miehet tekee kaiken.

Lähestyminen on kautta aikain ollut miehen hommaa, mies on ollut se metsästäjä, joten ei normaalin miehen tuossa tarvitse mitään uskaltaa tai osata, se tulee luonnostaan.

Silloin kun asuttiin luolissa ja tuo mentalitetti oli vielä pätevä, naisilta ei hirveästi kyselty että kiinnostaisiko kanssakäyminen. Nykymaailmassa täytyy ottaa huomioon sen naisenkin toiveet ja tarjota jotain sellaista mitä hän haluaa, eli torjumisen mahdollisuus on hyvinkin todennäköinen. Toki tuota metsästäjätouhuakin vielä jotkut miehet harrastavat, vaihtelevin seurauksin ja oikeusastein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, että vaativiin ja hyväpalkkaisiin töihin palkataan miehiä. Eihän naisilta voi samanlaista toimijuutta odottaa, kun ovat tottuneet siihen, että miehet hoitaa asiat.

Mutta lähestyä ei voi kun iik pelottaa?

Olen mies, ja olen tietenkin koko elämäni jo oppinut, että minun täytyy itse opetella ja tehdä asiat, jos haluan jotain tehtäväksi. Minun on turha odottaa, että joku muu tekisi ne puolestani. Minulta myös odotetaan ja vaaditaan paljon koska olen mies, olen tottunut siihenkin.

Okei, eli nytkö tämä ei kelpaa edes miehille enää? Naisia tunnutte syyttävän huuhaa-jutuista mutta ei kelpaa miehenäkään olo?

Olisi tietenkin mukavaa ja hyödyllistä naisillekin, jos naiset vaatisivat itseltään ja muilta naisilta samaa mitä miehiltäkin. Silloin miehetkin alkaisivat arvostaa naisten kykyjä, kun näkisivät mihin he pystyvät. Nyt tilanne on se, että miehen täytyy tehdä ja osata.

Ei naiset kykene samaan kuin miehet, juurihan niin sanoit joten miten naiset voisivat pystyä samaan? Logiikkasi ontuu.

En ajattele niin, että sisäsyntyisesti nainen ei pystyisi samaan kuin mies. He vain eivät odota itseltään tai muilta naisilta yhtä paljon kuin miehiltä. Totta kai sellainen johtaa kyvyttömyyteen.

Sinkkuillessani huomasin, että tosi usein nainen odottaa joka asiassa, että mies on se joka tekee ja johtaa, ja nainen odottaa avuttomana.

Saman olen huomannut, suhde ei toimi jos en ole miehenä laatimassa lukujärjestystä joka päivälle. En ymmärrä, miksi parisuhteessa kummankaan pitäisi johtaa. Kai se on joku alkukantainen juttu, johon minulla ei ole kiinnostusta ja siksi suhteeni tulevat epäonnistumaan. Täytyy pysyä satunnaisessa seksissä.

Vierailija
724/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vässykkä, jos ei uskalla tai osaa jotain. Naista ei sanota vässykäksi, koska naisen ei tarvitse mitään uskaltaa tai osatakaan. Olisipa helppoa olla nainen. Saa vain odottaa että miehet tekee kaiken.

Lähestyminen on kautta aikain ollut miehen hommaa, mies on ollut se metsästäjä, joten ei normaalin miehen tuossa tarvitse mitään uskaltaa tai osata, se tulee luonnostaan.

Silloin kun asuttiin luolissa ja tuo mentalitetti oli vielä pätevä, naisilta ei hirveästi kyselty että kiinnostaisiko kanssakäyminen. Nykymaailmassa täytyy ottaa huomioon sen naisenkin toiveet ja tarjota jotain sellaista mitä hän haluaa, eli torjumisen mahdollisuus on hyvinkin todennäköinen. Toki tuota metsästäjätouhuakin vielä jotkut miehet harrastavat, vaihtelevin seurauksin ja oikeusastein.

Mutkat suoriksi ja sillee...

Vierailija
725/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ujous

- Nolottaa jos saa pakit

- Metoo

- Femismi

Huhhuh mitä vässykkäpuhetta. Jos joku oikeasti haluaisi parisuhteen niin ei sitä yrittämistä tuollaiset syyt estäisi. Taitaa olla taustalla joko jokin sosiaalisen tilanteen pelko / sairaus tai oikeasti ei vain halua edes yrittää saada suhdetta. 

Sitten on tietysti ne miehet, joita ei ujostuta mikään eikä pakit tunnu missään, koska miehen oma tunne-elämä vaihtelee välinpitämättömyyden ja psykopatian välillä. Näistä miehistä tullaan sitten itkemään tänne palstalle.

Ja sitten on niitä miehiä jotka eivät osaa ajatella kuin ääripäitä.

Vierailija
726/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ujous

- Nolottaa jos saa pakit

- Metoo

- Femismi

Sitten sinun varmaan kannattaa tyytyä niihin miehiin, jotka tekevät sinulle aloitteita. Ja jos niitä ei ole, niin sun on pysyttävä sinkkuna. Näin "vässykkämiehen" näkökulmasta melko luotaantyöntävä asenne, jonka voit lisätä yhdeksi syyksi listaan.

No voi nyyh sinua pientä herkkää olentoa... Minua on vedetty turpaan enkä silti ole luovuttanut, nyt vähän munaa tohon toimintaan.

Minua ei ole kukaan koskaan vetänyt turpaan. Ehkä tämä fakta kertoo enemmän sinusta kuin minusta?

Niin, jos ex-poikaystävä on ollut väkivaltainen minua kohtaan kertoo se siis minusta jotain? Avaa vähän että mitä se minusta kertoo?

kertoo siitä millaisia miehiä päästät reisiesi väliin.

Annas kun arvaan, se oli komea ja sillä oli kovat jutut. Ei mikään tylsä vässykkä! Kännissä vähän arvaamaton, mutta pitää ymmärtää ja yrittää, jospa hän rakkaudella paranis

jaaha, sinäkin niitä ihmisiä jotka syyttää uhria...

Uhria?

Jos hänet pakotettiin parisuhteeseen sen miehen kanssa niin kyllä, hän oli uhri.

Muuten se oli oma valinta.

Parisuhde oli valinta ei hakatuksi tuleminen, haloo. Oletko tyhmä vai esitätkö tyhmää?

Koska olen eri mieltä?

Edelleen: kuka naisen pakotti parisuhteeseen väkivaltaisen sekopään kanssa? Ja moni vielä jää sinne suhteeseen.

oma valinta

Se väkivaltainen hullu oli kuulemma kaltaisesi vässykkä, kilttikseksikin taidetaan täällä teitä nimitellä.

Oli nimenomaan ja sellanen pikkunen mies vielä kaiken kukkuraksi, alle 170cm, ei olis koskaan uskonut että sellainen vetelee naisia pitkin seiniä. Mutta niinpä vaan tekee ja yhä vieläkin, eri naisia tosin.

Mitä pituudella on tuon kanssa tekemistä?

Vierailija
727/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurinosa suhteista lähde liikkeelle ulkonäön perusteella. Etenkin tänä internetin kulta-aikana. 

Aina on lähtenyt ja tulee aina lähtemään. Ulkonäkö ei ole kaikki, mutta se on ensimmäinen portti.

Vierailija
728/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä suoriksi kuin "mies on saalistaja ja nainen saalis".

Vierailija
729/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä nyt vähän sitä selvensin, sisälukutaitoa jooko, ei näsäviisastelua tänks.

Vierailija
730/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ujous

- Nolottaa jos saa pakit

- Metoo

- Femismi

Miten niin? Väitän että joka ikistä ihmistä ujostuttaa joskus enemmän tai vähemmän, osa toki peittää sen esittämällä päinvastaista. Jos ei ikinä koe minkäänlaista ujoutta tai tai torjumisen pelkoa, taustalla on jonkinlaista patologiaa.

Vierailija
731/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä nyt vähän sitä selvensin, sisälukutaitoa jooko, ei näsäviisastelua tänks.

Mitä olennaista jätin pois tuosta sinun arviostasi?

Vierailija
732/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ujous

- Nolottaa jos saa pakit

- Metoo

- Femismi

Sitten sinun varmaan kannattaa tyytyä niihin miehiin, jotka tekevät sinulle aloitteita. Ja jos niitä ei ole, niin sun on pysyttävä sinkkuna. Näin "vässykkämiehen" näkökulmasta melko luotaantyöntävä asenne, jonka voit lisätä yhdeksi syyksi listaan.

No voi nyyh sinua pientä herkkää olentoa... Minua on vedetty turpaan enkä silti ole luovuttanut, nyt vähän munaa tohon toimintaan.

Minua ei ole kukaan koskaan vetänyt turpaan. Ehkä tämä fakta kertoo enemmän sinusta kuin minusta?

Niin, jos ex-poikaystävä on ollut väkivaltainen minua kohtaan kertoo se siis minusta jotain? Avaa vähän että mitä se minusta kertoo?

kertoo siitä millaisia miehiä päästät reisiesi väliin.

Annas kun arvaan, se oli komea ja sillä oli kovat jutut. Ei mikään tylsä vässykkä! Kännissä vähän arvaamaton, mutta pitää ymmärtää ja yrittää, jospa hän rakkaudella paranis

jaaha, sinäkin niitä ihmisiä jotka syyttää uhria...

Uhria?

Jos hänet pakotettiin parisuhteeseen sen miehen kanssa niin kyllä, hän oli uhri.

Muuten se oli oma valinta.

Parisuhde oli valinta ei hakatuksi tuleminen, haloo. Oletko tyhmä vai esitätkö tyhmää?

Koska olen eri mieltä?

Edelleen: kuka naisen pakotti parisuhteeseen väkivaltaisen sekopään kanssa? Ja moni vielä jää sinne suhteeseen.

oma valinta

Se väkivaltainen hullu oli kuulemma kaltaisesi vässykkä, kilttikseksikin taidetaan täällä teitä nimitellä.

Oli nimenomaan ja sellanen pikkunen mies vielä kaiken kukkuraksi, alle 170cm, ei olis koskaan uskonut että sellainen vetelee naisia pitkin seiniä. Mutta niinpä vaan tekee ja yhä vieläkin, eri naisia tosin.

Mitä pituudella on tuon kanssa tekemistä?

Sitä että moni mies kompensoi pienuuttaan ärisemällä tajuamatta että ei se ongelma ole pituudessa vaan pääkopassa. Napoleon-kompleksi, ootko sellasesta kuullu...

Vierailija
733/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ujous

- Nolottaa jos saa pakit

- Metoo

- Femismi

Miten niin? Väitän että joka ikistä ihmistä ujostuttaa joskus enemmän tai vähemmän, osa toki peittää sen esittämällä päinvastaista. Jos ei ikinä koe minkäänlaista ujoutta tai tai torjumisen pelkoa, taustalla on jonkinlaista patologiaa.

Väliin ei mahdu ihmisiä jolla on tunteet mutta silti hyvä itsetunto ja eivät anna pikkuasioiden häiritä? 

Vierailija
734/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnostaan tulee vain halut, ei kyvyt tai sosiaaliset taidot. Lisäksi laki ei enää salli naista otettavan tahdottomana lihapalana.

Vierailija
735/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi ap ei itse naisena lähesty miehiä ruokakaupassa? tekopyhää much? 

Olen vanhanaikainen tässä mielessä, mielestäni mies on se joka "jahtaa". 

Minäkin olen tässä mielessä. Sopiiko että isken sinut ja sinä teet sitten kaikki kotityöt ja olet keittiössä. "vanhanaikaisuutta" nääs. En kannata rusinat pullasta tasa-arvoa.

En ole tuo, kelle vastasit, mutta minulle tuo sopisi, tietenkin sillä edellytyksellä, että keskityn vain kotiin ja kotitöihin, enkä siten tee palkkatöitä, vaan sinä elätät ja huolehdit minulle myös eläketurvan.

Ihme kuinka usein te miehet sekoitatte tasa-arvokäsitteen ja siihen liittymättömän biologisen pariutumisvietin keskenään. Joidenkin naisten mielestä ei vaan ole kovin kiihottavaa/kiinnostavaa, jos miestä joutuu iskemään. Jos mies ei osoita mitään kiinnostusta, pidän ainakin itse miestä sellaisena, joka ei ole kiinnostunut minusta, naisista tai on vaan tossukka. On päivänselvää, että kumpi tahansa saa ja voi tehdä aloitteen, itse vaan en pidä miestä pitkään kiinnostavana, jos ei ole aloitteellinen.

Vierailija
736/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulta on evätty siihen mahdollisuus segregaatiolla. Naisilla ja miehillä on omat wc-, pesu- ja pukeutumistilat. Ei ole mahdollista lähestyä naista luonnollisessa ympäristössä.

Vierailija
737/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä jengi tekee virheen. Mies on saalistaja, mutta nainen ei ole saalis. Nainen on saman lajin edustaja, jolle mies tuo saaliin, jotta tämä voi synnyttää ja kasvattaa miehen jälkeläiset. Miesten biologinen tehtävä on tarjota naisille resursseja. Jäbät voi itkeä todellisuutta vaikka koko illan, mutta näin se vain on.

Vierailija
738/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten hoito on kautta aikain ollut naisten hommaa, nainen on ollut se hoivaaja, joten ei naisen tuossa tarvitsee mitään jaksaa tai osata, se tulee luonnostaan.

Vierailija
739/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnostaan tulee vain halut, ei kyvyt tai sosiaaliset taidot. Lisäksi laki ei enää salli naista otettavan tahdottomana lihapalana.

Nimenomaan, halut määrää joten kyllä ujokin mies asian eteen tekee jotain jos HALUAA, eli edelleen: ei ole uskalluksesta tai osaamisesta kyse.

Vierailija
740/1082 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten hoito on kautta aikain ollut naisten hommaa, nainen on ollut se hoivaaja, joten ei naisen tuossa tarvitsee mitään jaksaa tai osata, se tulee luonnostaan.

Näin on.

t.Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä