Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vierailija
02.10.2020 |

Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?

.

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vaihtoehdot

Kommentit (1082)

Vierailija
1/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on vain yksi vastaus.

Tuo suomalaisen hallitseva tunnetila. Koskee myös naisia, ei sillä.

Vierailija
2/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pitää elämäni (=rahani ja aikani) ihan kokonaan itselläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kïlttï__mies.

Vierailija
4/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap ei itse naisena lähesty miehiä ruokakaupassa? tekopyhää much? 

Vierailija
5/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska #metoo. En halua ottaa riskiä että väärästäkin katseesta saa tuomion. Kiitos feministit!

Oikeasti? Milloin tällaista on tapahtunut?

Vierailija
6/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vanhanaikainen tässä mielessä, mielestäni mies on se joka "jahtaa". 

Vierailija
7/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska #metoo. En halua ottaa riskiä että väärästäkin katseesta saa tuomion. Kiitos feministit!

No niinhän ne feministit ja RKP ministerit sanoi että katsekin on ahdistelua. Lisäksi on tulossa suostumuslaki.

Ja järkevä mies kuuntelee feministejä ja RKP:tä? Ja alistuu kohtaloonsa?

Vierailija
8/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tässä mielessä. Sopiiko että isken sinut ja sinä teet sitten kaikki kotityöt ja olet keittiössä. "vanhanaikaisuutta" nääs. En kannata rusinat pullasta tasa-arvoa.

Vierailija
9/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän ne feministit ja RKP ministerit sanoi että katsekin on ahdistelua. Lisäksi on tulossa suostumuslaki.

Jos ei osaa muutoin tulkita tilannetta, niin onko se niin kovin vaikea kysyä etukäteen, saako tehdä jotakin? Suostumus ei ole aina sanallinen. Huom eloton olemus ei ole suostumus!

Vierailija
10/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

metoo ja intersektionaalinen feminismi. itkekää nyt kovasti cis-heteronaiset 

No ei ne vellihousut uskaltaneet naisia lähestyä ennen metootakaan. Ei kelpaa syyksi.

Suoraselkäiset miehet uskalsi ja uskaltaa edelleen lähestyä naista jos nainen vastaa niihin hienovaraisempiin signaaleihin mitä mies lähettää. Näillä muilla kun on sosiaaliset taidot hukassa niin ne ei edes tiedä mitä ne signaalit puoleen ja toiseen on. Jonkun toisen miehen pitäis selittää niille vähän....

Vierailija
11/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin naisena uteliaana lukemaan. Tämä oli vastaus nro.7. ja edelliset sai ajattelemaan etten halua lähestymistä miehiltä.

Vierailija
12/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa muutoin tulkita tilannetta, niin onko se niin kovin vaikea kysyä etukäteen, saako tehdä jotakin? Suostumus ei ole aina sanallinen. Huom eloton olemus ei ole suostumus!

Mutta kun te naiset kannatatte suostumuslakia niin ette huomanneet samalla että vastuu aloitteistakin on nyt teillä. Sitä paitsi ei me miehet voida olla mitään ajatustenlukijoita. Kertoo paljon miten neuroottisia nykyajan naiset ovat kun seksiä harrastaminenkin pitää dokumentoida  paperille.

Vierailija
13/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

metoo ja intersektionaalinen feminismi. itkekää nyt kovasti cis-heteronaiset 

No ei ne vellihousut uskaltaneet naisia lähestyä ennen metootakaan. Ei kelpaa syyksi.

Suoraselkäiset miehet uskalsi ja uskaltaa edelleen lähestyä naista jos nainen vastaa niihin hienovaraisempiin signaaleihin mitä mies lähettää. Näillä muilla kun on sosiaaliset taidot hukassa niin ne ei edes tiedä mitä ne signaalit puoleen ja toiseen on. Jonkun toisen miehen pitäis selittää niille vähän....

Kun aivoista puuttuu muutama oleellinen palikka niin mikään määrä selitystä ei näitä pysty auttamaan.

Vierailija
14/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen homo.

Vierailija
15/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja järkevä mies kuuntelee feministejä ja RKP:tä? Ja alistuu kohtaloonsa?

Lakia on pakko noudattaa koska tämä marginaaliporukka pääsee säätämään lakeja ja määrää enemmistön asioista. Kertoo jo demokratiasta paljon jos 2 ja 3 suurimmat puolueet pakotettiin oppositioon.

No kaikki naiset eivät ole feministejä tms hulluja. ;) 

Kunpa naiset isolla joukolla tuomitsisivat feminismin. Vähän kuin sen vanhan Saksalaisen aatteen.

Vierailija
16/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa näin viimeksi naisen jota olisin halunnut lähestyä joskus 2012.

Vierailija
17/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty naisia, koska he eivät halua sitä.

Jos he haluaisivat, niin varmaan he ilmaisisivat sen jollakin tavalla?

Vierailija
18/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun te naiset kannatatte suostumuslakia niin ette huomanneet samalla että vastuu aloitteistakin on nyt teillä. Sitä paitsi ei me miehet voida olla mitään ajatustenlukijoita. Kertoo paljon miten neuroottisia nykyajan naiset ovat kun seksiä harrastaminenkin pitää dokumentoida  paperille.

Minun mielestäni on parempi ,ettei seksiä harrasteta ollenkaan. Jokainen voi ostaa dildon tai vastaavan ja hoidella itsensä jos on pakko.

Vierailija
19/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tässä mielessä. Sopiiko että isken sinut ja sinä teet sitten kaikki kotityöt ja olet keittiössä. "vanhanaikaisuutta" nääs. En kannata rusinat pullasta tasa-arvoa.

Keittiötyöt ei liity lajibiologiaa. Sen sijaan uros aina liehittelee ja jahtaa naarasta. Naaras valitsee sen missä on eniten miestä naaraan makuun.

Vierailija
20/1082 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähesty naisia, koska he eivät halua sitä.

Jos he haluaisivat, niin varmaan he ilmaisisivat sen jollakin tavalla?

Täällä on jo monet kerrat ihmetelty asiaa, eli ILMAISTU että olkaa hyvä vaan ja pyytäkää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan