jos plussaan ajattelin antaa tikun joululahjaksi miehelle
onkohan ihan mautonta? :D miehen suurin toive olisi saada toinen lapsi eli siinä mielessä olisi kyllä varmasti onnellinen tälläisestä lahjasta. loppuviikosta testaan jos ei kuukautisia näy...
Kommentit (81)
Kiitos vastauksista! Ja voitte rauhoittua, en anna kusitikkua lahjaksi (ainakaan tänä jouluna ;)..kuukautiset alkoivat tunti sitten. Ap
Kusinen tikku pakettiin?
Hienoa. Entä jos tulee negaa, laitatko menkkarätin rusetin alle?
AV:lla on perinteisesti tuomittu tämän kaltaiset lahjat. Ennustan samaa kohtaloa sinunkin ideallesi.
No ihana ajatus, minun mielestä! Kerro, mitä testi näytti!
En ihan pakettiin laittais,mutta tehtailisin pienen ruusukkeen ja antaisin sellaisenaan..."muru,mulla olis sulle pieni joululahja,joka kyl avataan vasta ens vuonna..." :)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:00"]
En ihan pakettiin laittais,mutta tehtailisin pienen ruusukkeen ja antaisin sellaisenaan..."muru,mulla olis sulle pieni joululahja,joka kyl avataan vasta ens vuonna..." :)
[/quote]
Voi jeesus mitä paskaa...
no ehkä laittaisin vaikka vauvalehden irtonumeron pakettiin, mutta en kyllä pissatikkua :-)
mutta jos susta hyvä idea, niin toteuta ihmeessä!
Askartelisin ison plussan ja kirjoittaisin toiselle puolelle "plussasin" ;)
No minusta on mautonta ja tod.näk mun miehen mielestä myös, mutta sun mies voi olla eri maata.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 13:56"]
onkohan ihan mautonta? :D miehen suurin toive olisi saada toinen lapsi eli siinä mielessä olisi kyllä varmasti onnellinen tälläisestä lahjasta. loppuviikosta testaan jos ei kuukautisia näy...
[/quote]
Jotenkin herttaista ja ällöä samaan aikaan. "Hauskaa joulua rakas,tässä sinulle pissainen tikku!" Ehkä voisit ilmoittaa vauvauutisen joululahjana jotenkin hienostuneemmin?
Minä annoin testin miehelle lahjana. En tosin joululahjana vaan muuna merkkipäivänä. Ilahtui kovasti :)
Säilyykö se viiva siinä tikussa kauan? En ole koskaan seurannut että mitä sille testille parissa päivässä tapahtuu. Siis ajattelin jos se viiva vaikka haihtuu siitä niin onhan siinä vähän ihmettelemisen aihetta, jos tyhjän testin saa. Ottaisin vaikka kuvan positiivisestä testistä ja liittäisin siihen jonkun tekstin.
kai siihen se korkki laitetaan päälle eikä pelkkää pissaista tikkua! eihän siinä silloin mitään kauheeta oo
Onpa lahja ku mies on itte joutunu sen eteen puurtamaan...
Hyi helvetti, kusinen tikku lahjaksi... Miehes varmaan antaa paskaa paketissa sitten sulle?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:23"]
Säilyykö se viiva siinä tikussa kauan? En ole koskaan seurannut että mitä sille testille parissa päivässä tapahtuu. Siis ajattelin jos se viiva vaikka haihtuu siitä niin onhan siinä vähän ihmettelemisen aihetta, jos tyhjän testin saa. Ottaisin vaikka kuvan positiivisestä testistä ja liittäisin siihen jonkun tekstin.
[/quote]
Kuva voisi olla parempi idea kuin itse pissatikku,tai vauvalehti niin kuin joku ehdotti?Tai söpö vauvan vaate,jossa on joku isi-teksti voisi kanssa olla hyvä vinkki?
Mulla yhdelle tikulle jota säilytin vähän aikaa (siis en edes kovin kauaa) kävi niin että viiva peittyi homelaikkuihin. Ainakaan kaikenmerkkiset tikut eivät ole kovin säilyväistä sorttia. Minä jemmailin tuota ihan vaan siksi kun siinä oli haamuplussa jota ajattelin sitten verrata tuleviin plussiin.
Lahjan idea kärsisi jos viiva olisikin paketissa ollessaan kadonnut tai mennyt homeeseen....
Voi pyhä sylvi että täältä tulee taas kivoja vastauksia! Puhutteko te arkielämässäkin ihmisille noin töykeästi ja karkeasti? :D
Vittua, kusta ja paskaa? Oikeasti?
Pissatikun antaminen lahjaksi on kuvottava ajatus. Jos siihen kuitenkin päätyy, mukana pitäisi seurata käyttöohjeet, jotta testin osaisi lukea.
Joku sanoi, että lahjaksi sopisi viesti "plussasin". Minäkään naisena ja neljän lapsen äitinä en ennen tätä ketjua tiennyt, mitä se tarkoittaa.
Näiden tylytysten jälkeen yritän keksiä jotain vaihtoehtoista, koska ideasi tiedosta joululahjassa on kiva. Voisiko paketissa olla vaikka kirje haikaralta..?