Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos plussaan ajattelin antaa tikun joululahjaksi miehelle

Vierailija
16.12.2013 |

onkohan ihan mautonta? :D miehen suurin toive olisi saada toinen lapsi eli siinä mielessä olisi kyllä varmasti onnellinen tälläisestä lahjasta. loppuviikosta testaan jos ei kuukautisia näy...

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissatikun antaminen lahjaksi on kuvottava ajatus. Jos siihen kuitenkin päätyy, mukana pitäisi seurata käyttöohjeet, jotta testin osaisi lukea.

Joku sanoi, että lahjaksi sopisi viesti "plussasin". Minäkään naisena ja neljän lapsen äitinä en ennen tätä ketjua tiennyt, mitä se tarkoittaa.

Näiden tylytysten jälkeen yritän keksiä jotain vaihtoehtoista, koska ideasi tiedosta joululahjassa on kiva. Voisiko paketissa olla vaikka kirje haikaralta..?

Vierailija
22/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ja voitte rauhoittua, en anna kusitikkua lahjaksi (ainakaan tänä jouluna ;)..kuukautiset alkoivat tunti sitten. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusinen tikku pakettiin? 

Hienoa. Entä jos tulee negaa, laitatko menkkarätin rusetin alle?

Vierailija
24/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla on perinteisesti tuomittu tämän kaltaiset lahjat. Ennustan samaa kohtaloa sinunkin ideallesi.

Vierailija
25/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihana ajatus, minun mielestä! Kerro, mitä testi näytti!

Vierailija
26/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan pakettiin laittais,mutta tehtailisin pienen ruusukkeen ja antaisin sellaisenaan..."muru,mulla olis sulle pieni joululahja,joka kyl avataan vasta ens vuonna..." :)

Vierailija
27/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:00"]

En ihan pakettiin laittais,mutta tehtailisin pienen ruusukkeen ja antaisin sellaisenaan..."muru,mulla olis sulle pieni joululahja,joka kyl avataan vasta ens vuonna..." :)

[/quote]

Voi jeesus mitä paskaa...

Vierailija
28/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä laittaisin vaikka vauvalehden irtonumeron pakettiin, mutta en kyllä pissatikkua :-)

mutta jos susta hyvä idea, niin toteuta ihmeessä!

Vierailija
29/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartelisin ison plussan ja kirjoittaisin toiselle puolelle "plussasin" ;)

Vierailija
30/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta on mautonta ja tod.näk mun miehen mielestä myös, mutta sun mies voi olla eri maata.

Vierailija
31/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 13:56"]

onkohan ihan mautonta? :D miehen suurin toive olisi saada toinen lapsi eli siinä mielessä olisi kyllä varmasti onnellinen tälläisestä lahjasta. loppuviikosta testaan jos ei kuukautisia näy...

[/quote]

Jotenkin herttaista ja ällöä samaan aikaan. "Hauskaa joulua rakas,tässä sinulle pissainen tikku!" Ehkä voisit ilmoittaa vauvauutisen joululahjana jotenkin hienostuneemmin?

Vierailija
32/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä ;D

Vierailija
33/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin testin miehelle lahjana. En tosin joululahjana vaan muuna merkkipäivänä. Ilahtui kovasti :)

Vierailija
34/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyykö se viiva siinä tikussa kauan? En ole koskaan seurannut että mitä sille testille parissa päivässä tapahtuu. Siis ajattelin jos se viiva vaikka haihtuu siitä niin onhan siinä vähän ihmettelemisen aihetta, jos tyhjän testin saa. Ottaisin vaikka kuvan positiivisestä testistä ja liittäisin siihen jonkun tekstin.

Vierailija
35/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai siihen se korkki laitetaan päälle eikä pelkkää pissaista tikkua! eihän siinä silloin mitään kauheeta oo

Vierailija
36/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lahja ku mies on itte joutunu sen eteen puurtamaan...

Vierailija
37/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, kusinen tikku lahjaksi... Miehes varmaan antaa paskaa paketissa sitten sulle?

Vierailija
38/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:23"]

Säilyykö se viiva siinä tikussa kauan? En ole koskaan seurannut että mitä sille testille parissa päivässä tapahtuu. Siis ajattelin jos se viiva vaikka haihtuu siitä niin onhan siinä vähän ihmettelemisen aihetta, jos tyhjän testin saa. Ottaisin vaikka kuvan positiivisestä testistä ja liittäisin siihen jonkun tekstin.

[/quote]

Kuva voisi olla parempi idea kuin itse pissatikku,tai vauvalehti niin kuin joku ehdotti?Tai söpö vauvan vaate,jossa on joku isi-teksti voisi kanssa olla hyvä vinkki?

Vierailija
39/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yhdelle tikulle jota säilytin vähän aikaa (siis en edes kovin kauaa) kävi niin että viiva peittyi homelaikkuihin. Ainakaan kaikenmerkkiset tikut eivät ole kovin säilyväistä sorttia. Minä jemmailin tuota ihan vaan siksi kun siinä oli haamuplussa jota ajattelin sitten verrata tuleviin plussiin. 

Lahjan idea kärsisi jos viiva olisikin paketissa ollessaan kadonnut tai mennyt homeeseen....

Vierailija
40/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä sylvi että täältä tulee taas kivoja vastauksia! Puhutteko te arkielämässäkin ihmisille noin töykeästi ja karkeasti? :D

Vittua, kusta ja paskaa? Oikeasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi