Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos plussaan ajattelin antaa tikun joululahjaksi miehelle

Vierailija
16.12.2013 |

onkohan ihan mautonta? :D miehen suurin toive olisi saada toinen lapsi eli siinä mielessä olisi kyllä varmasti onnellinen tälläisestä lahjasta. loppuviikosta testaan jos ei kuukautisia näy...

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos antaisit uuden tikun, johon piirrät viivat? Niin ei tarvitse pissaista tikkua antaa.

Itse annan myös jos nyt plussaan. Kolme vuotta hoitoja takana ja kyllä kusinen tikku olisi parasta mitä mieheni voisi tässä vaiheessa saada lahjaksi. Ehkä jonkun mielestä ällöä, mutta joillekin se oma lapsi ja edes raskauden alkaminen on niin suuri lahja, että ei siinä kusiset tikut tunnelmaa laimenna :)

Vierailija
62/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:23"]

Säilyykö se viiva siinä tikussa kauan? En ole koskaan seurannut että mitä sille testille parissa päivässä tapahtuu. Siis ajattelin jos se viiva vaikka haihtuu siitä niin onhan siinä vähän ihmettelemisen aihetta, jos tyhjän testin saa. Ottaisin vaikka kuvan positiivisestä testistä ja liittäisin siihen jonkun tekstin.

[/quote]

piti ihan tarkistaa, mutta vielä on tikussa viivat tallessa. Noista viivoista on 9 vuotta ja 7 vuotta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä te kusette sen koko tikun likaiseksi?! Ja varmaan oman käden samalla. Ei siitä tarvitse kastella kuin se pieni osa. Ja ensin voi kusta vaikka purkkiin ja pitää tikkua siellä niin ei todellakaan tule edes mitään roiskeita. Siihen päälle laitetaan vielä korkki, joten ei sen pitäisi olla kauhean sotkuinen "kusinen tikku" - paitsi jos tosiaan kusette koko tikun varuiksi läpimäräksi.

Vai oonko ymmärtänyt paketin ohjeet jotenkin väärin?

Vierailija
64/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:08"]

Tai jos antaisit uuden tikun, johon piirrät viivat? Niin ei tarvitse pissaista tikkua antaa.

Itse annan myös jos nyt plussaan. Kolme vuotta hoitoja takana ja kyllä kusinen tikku olisi parasta mitä mieheni voisi tässä vaiheessa saada lahjaksi. Ehkä jonkun mielestä ällöä, mutta joillekin se oma lapsi ja edes raskauden alkaminen on niin suuri lahja, että ei siinä kusiset tikut tunnelmaa laimenna :)

[/quote]

Viittaan viestiin 32.

Vierailija
65/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva lahja tuo raskausuutinen on sinänsä, mutta olisin kyllä miehenä pettynyt, jos tuo olisi AINOA lahja. Eikö edes mitään Xboxia saisi pakettiin siihen lisukkeeksi?

Vierailija
66/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:30"]

Voi pyhä sylvi että täältä tulee taas kivoja vastauksia! Puhutteko te arkielämässäkin ihmisille noin töykeästi ja karkeasti? :D

Vittua, kusta ja paskaa? Oikeasti?

[/quote]

ihan taas off topic, mutta käytän pillusta sanaa vittu, pissasta kusi ja kakasta paska. ei ole mitenkään töykeää. :)

Vierailija
67/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:06"]Entä jos askartelisit kohdunmuotoisen kortin, johon voisit kirjoittaa keskelle "MASUASUKKI"?

[/quote]

Ethän vain ole tosissasi?

Vierailija
68/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveästi houkuta virtsalta vienosti tuoksahteleva raskaustesti paketoituna lahjapaperiin ja ruusuke päälle kauniisti solmittuna.

Lähes yhtä loistava idea kuin uloste pilttipurkissa, tietenkin rusetti ympärille solmittuna. :)

Vierailija
69/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:06"]Entä jos askartelisit kohdunmuotoisen kortin, johon voisit kirjoittaa keskelle "MASUASUKKI"?

[/quote]

Ethän vain ole tosissasi?

[/quote]

En ;)

Vierailija
70/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:08"]

Askartelisin ison plussan ja kirjoittaisin toiselle puolelle "plussasin" ;)

[/quote]

Mun mies ei ainakaan tajuaisi mitä toi termi tarkoittaa. 

Vierailija
71/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:30"]

Voi pyhä sylvi että täältä tulee taas kivoja vastauksia! Puhutteko te arkielämässäkin ihmisille noin töykeästi ja karkeasti? :D

[/quote]

Jos joku päin naamaa kysyy oisko kiva antaa kusinen tikku lahjaksi niin kyllä sanon mielipiteeni siitä.

[/quote]

.... :D

Vierailija
72/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:41"]

NO SIIS TIETENKIN TEET NÄIN:

Aattona teet uuden testin.. kyllähän se plussa sillonkin siihen ruutuun tulee ja kaikenlisäksi on vielä ihan tuore testi! (: Idea on ihan mahtava <3

[/quote]

Ihanaa! Tuoretta kusta vanhan kusen sijaan! <3

Vierailija
73/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:30"]

[/quote]

Jos joku päin naamaa kysyy oisko kiva antaa kusinen tikku lahjaksi niin kyllä sanon mielipiteeni siitä.

[/quote]

En ole tuo ihmettelijä,mutta pointti ei kai ollut vastausten sisältö,vaan se karkeaa kieltä täällä käytetään.Jos ystävä kysyisi minulta tuollaista,en ainakaan suoraan sanoisi tyyliin "Hyi vittu miten paska idea!" vaan yrittäisin muotoilla asian jotenkin fiksummin,mutta toisaalta mistä sitä tietää miten av-mammat puhuvat ihmisille.

[/quote]

Minä olen se ihmettelijä, ja osuit niin oikeaan pointtini kanssa.

Vierailija
74/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 26: Surku, jos sun mies ei ymmärtäis. Kaikkien miehet ei oo yhtä yksinkertasia ;)

Vierailija
75/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:49"]

Nro 26: Surku, jos sun mies ei ymmärtäis. Kaikkien miehet ei oo yhtä yksinkertasia ;)

[/quote]

Se ei seuraa aihe vapaa-, tai muutakaan naisvaltaista keskustelupalstaa. En ole muualla kuullut tuota termiä kuin täällä.

Vierailija
76/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä molemmista lapsista tikut tallella eivätkä ole homeessa ja viivat näkyvät selvästi, vuosilta -07 ja -10. Ihan itseäni varten olen säästänyt, jossain kylppärin kaapin romulaatikossa. Kiva niitä on katsella ja fiilistellä. Lapsiperheen elämä on yhtä eritettä muutenkin, niin eipä minua se pissa haittaa. Voihan sitä vähän pyyhkäistä ja ainakin antaisin kahden kesken.

Kaverilla on muuten sellainen albumi, jossa on kuva tikusta ja synnytyksistä aika yksityiskohtaisia kuvia, mm. istukka. Ihan on niitä avoimesti esitellyt. Hieman outoa.

Vierailija
77/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä voi ihan vaan sanoa? 

Vierailija
78/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:46"]

[/quote]

[/quote]

Harva tavismies tajuaa, mitä tarkoittaa: "Plussasin". Ei miehet seuraa aiheeseen liittyviä keskustelupalstoja ja muualla termiä ei käytetä.

Vierailija
79/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä on vähän pöllö lahjaidea, koska eihän se vauva yksin sun tekemä ole. Me ainakin ollaan yhdessä aina testailtu, eli mies tietää heti tuloksen kuin minäkin. Toinen on sitten just toi, että ei se pissainen tikku vaan kauhean kiva juttu ole, vaikka asia itse tietysti onkin ihana. Eli jos haluat sen noin "lahjana" ilmoittaa niin sitten omasta mielestäni esim joku "isin mussukka" -body tms olisi paras. 

Vierailija
80/81 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:46"]

[/quote]

[/quote]

Harva tavismies tajuaa, mitä tarkoittaa: "Plussasin". Ei miehet seuraa aiheeseen liittyviä keskustelupalstoja ja muualla termiä ei käytetä.

[/quote] plussa = positiivinen , jos kemia on tuttu kouluaine

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi