Mitä teidän 13 v. poika saa joululahjaksi?
Mun pojalla on vain pari lahjatoivetta ja olen aivan pulassa. Muilla lapsillani on piiiitkä lahjalista ja olen ostanut heille kaikenlaista. Nyt mulla on se kaikista kiltein lapsi saamassa vain pari lahjaa, kun hän ei toivo mitään. Hänellä on jo kaikkea kuulemma eikä voi ostaa mitään harrastukseen liittyvääkään. Lahjakortti jonnekin pelikauppaan ehkä, mutta mun miestä rahan antaminen omalle lapselle on aika tylsää.
Kommentit (27)
Meidän 13 v saa: I-Pod touch, hupparin, toivomansa dvd, leffalippuja, dödö, sukkia, ja rahaa.
Meillä 13 -v poika saa luistelusukset ja monot (kasvoi vuodessa 165 --> 181 ja jalka 40 --> 44) sekä luistimet.
Meillä 13 -v poika saa luistelusukset ja monot (kasvoi vuodessa 165 --> 181 ja jalka 40 --> 44) sekä luistimet.
Makian vaatteita tai kenkiä www.makiachlothing.com. Kotimaista se olla pitää!
Minisukset ja sauvat. Jos olet käsistäsi taitava niin ompelet suksille kuljetuspussin.
Normilahjojen (sukat yms suklaat) lisäksi tämän:
http://www.partioaitta.fi/Victorinox_SwissTool_Suomen_Puolustusvoimat
Sibeliuksen Finlandian sisältävän CD:n ja paketin Finlandia-marmeladia.
Minun 13-vuotiaani saa maton, pari lamppua, Afrikan tähti-lakanat, Darth Vader kylpytakin, Starhip troopers-herätyskellon, Ankan siivellä-kirjan, Asterix ja piktit-sarjiksen ja rahaa(säästää Playstation 4-konsoliin). Sukulaiseni antavat varmaan rahaa ja mieheni äiti villasukat ja lapaset.