Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän 13 v. poika saa joululahjaksi?

Vierailija
16.12.2013 |

Mun pojalla on vain pari lahjatoivetta ja olen aivan pulassa. Muilla lapsillani on piiiitkä lahjalista ja olen ostanut heille kaikenlaista. Nyt mulla on se kaikista kiltein lapsi saamassa vain pari lahjaa, kun hän ei toivo mitään. Hänellä on jo kaikkea kuulemma eikä voi ostaa mitään harrastukseen liittyvääkään. Lahjakortti jonnekin pelikauppaan ehkä, mutta mun miestä rahan antaminen omalle lapselle on aika tylsää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin, läppäri, kirjoja, koru, vaatteita, seinäkalenteri, pelejä, elokuvia, leffaliput... On vaihtoehtoja, mutta en voi tietää mitä lapsesi tarvitsee ja mistä pitää.

Vierailija
2/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai huomioitte miten poika tai tyttö menestynyt koulussa ja sitä myöten lahjat. El i laiskalle ei paljon mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole 13-vuotiasta poikaa.

Vierailija
4/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 13v poitsu saa

- isot kuulokkeet (toivoi itse),

- vaatteita (kyllä kelpuuttaa vielä äidin ostamat, kun tiedän suunnilleen pojan tyylin),

- ekaa kertaa miedon miesten dödön ja suihkusaippuan,

- isona lahjana tenaville yhteisex Xbox, johon jotain pelejä (ei tosin sitä mitä toivoi, koska K18)

- rahaa

- Simpsonit yhden tuotantokauden

Leffaliput vois olla hyvä idea vielä ja ehkä jotain leffaa.....

Vierailija
5/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin ja tietokone löytyy. Samoin kuulokkeita ja deodoranttia käyttänyt jo pari vuotta. Pelejä tulee aika harvoin myyntiin, joten ne mitä hän haluaa hänellä jo on. 2 peliä sain sentään pukinkonttiin. Koruja ei käytä, leffojakin katsoo tosi harvoin. Leffalipput on ihan ok lahjaidea. Mä joudun hänet aina viemään leffaan, koska täältä ei kulje julkisia ja annan aina rahaa, joten siksi se on vain ok lahjaidea.

Simpsoneiden tuotankokausia hänellä on, mutta taidan ostaa vielä lisää, jos löydän.

Todella vaikea lahjottava tuo poika. Hänellä ei ole hirveästi intohimoja mitään kohtaan ja kun hän ei käytä rahojaan karkkiin eikä muuhun turhaan, niin hän ostelee aina itse kaikkea mitä haluaa.

ap

Vierailija
6/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän harrastaa? Mitä bändejä kuuntelee, mitä joukkuetta kannattaa? Lempivaatemerkki?

Vierailija
7/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 toivomaansa suklaakonvehtirasiaa, pätkiksen ja dumlen. Hupparin, dödö-suihkushampoosetin, repun (jonka sisällä on pringles-rasia) ja talvitakin, jonka jo sai eli paketteja tulee vain 5, kun takki on otettu jo käyttöön. Poika ei valitettavasti toivonut mitään, eikä keksitä mitään yllätyksiä. Eli näillä mennään. Isoäitikin varmaan keksii jonkun suklaan jälleen kerran.

Vierailija
8/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsalamppu

Rukkaset

Termospullo

Vierailija
9/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei 13v poika toivonut oikein mitään. Radio-ohjattavan helikopterin toivoi ja sen saa, lisäksi Minecraft-legopaketin (tykkää vielä rakennella legoilla välillä), karkkia/suklaata ja jotain kulta-peliaikaa xboxille puoli vuotta.

Vierailija
10/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

I podin, palapelin, suklaata, legoja.

Vierailija
11/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krossikelkan (rattikelkka, jossa ratin tilalla sarvet) ja Legon mootoreita. Nämä saa ja näitä on toivonut. 

Vierailija
12/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai laskettelu monot ja -sukset, laskettelukypärän ja -lasit, hupparin, kerraston, lämpösukat, leffalippuja. Pojalla on heti joulun jälkeen synttärit ja monet noista on yjdistettyjä synttäri- ja joululahjoja. Itse on toivonut. Arvannette, mitä meillä harrastetaan...

Vierailija
13/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas siinä paljon kalliita lahjoja, ette varmaan kuitenkaan anna itse noita kaikkia vaan luettelit siis myös sukulaisten antamat lahjat? Meillä poika saa minulta uudet lukulasit joita toivoi ja isältään tietokoneeseen jonkun hienon näppäimistön josta tosin en itse tajua mitään :)

Vierailija
14/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone,ipad-mini,reppu,dödöjö,muutama paita,muutama harrastukseen liittyvä juttu on meillä 12v pojalle.

Vierailija
15/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabletin, kirjan ja vaatteita (niitä ei kyllä toivonut).

Vierailija
16/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvälineitä, vaatteita, makeisia, sarjakuvia, suihkusampoota. Pelejä ei saa, koska haluaisi k16-pelejä.

Vierailija
17/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vaikea kanssa keksiä mitään. Puhelimen haluaisi, mutta meistä ei tarvitse sitä koska edellisen sai reilu puolisen vuotta sitten. Harrastustarvikkeet saa muutenkin, niitä ostetaan sitä mukaan kun harrastuksessa niitä tarvitsee (nyt tarvitsisi polvisuojat, mutta tuskin innostuisi niistä joululahjana). Läppäriä emme myöskään halua antaa, ettei olisi koko aikaa koneella. Perheen yhteinen läppäri ja pari tablettia riittävät.

Jäljelle jäi vaatteet ja luetteava, mutta olisi kiva ostaa joku yksi vähän isompikin juttu. Mutta emme keksi mitä se olisi... Tietenkin lumilautakengät, mutta niitä hänen olisi sovitettava (ei enää yllätys) ennen kuin voi ostaa ja mahdollisesti ehkä uusi lumilauta, mutta mielelläni ostaisin senkin tämän kauden jälkeen (nykyisellä menee tämä talvi ja loppukaudesta saa yleensä alennuksesta).

Raha on tosiaan vähän tylsä, mutta ehkä tarpeellisin. Isoissa ostoksissa hän haluaa varmaan olla mukana katsomassa ja päättämässä mitä ostetaan.

Vierailija
18/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 3 lasta ja joululahjoihin mennyt jo yli 3000€. Tyttö on 16 ja pojat 11 ja 12. Tyttö tosiaan halusi uuden iphone 5s:n koska entinen on jo rikki ja kyllähän tuo kahden vuoden käytön jälkeen sietää jo vaihtaa. Ja kuulemma kouluhommiin tarvitsee läppäriä nii ostin tollasen Applen 13" näppärän pikku läppärin. Pojille molemmille uudet 42" tv:t, playstation 4:t ja tietty tää uus Call of Duty (ennakkotilasin jo heinäkuussa molemmille nii ei tarvinnut huolehtia jonotuksesta kun ilmestyi) Sitten tietty mummo neulonu kaikille villasukat, jotka ollu joka joulu "hitti". Perus suklaat ja boxerit.

Ainut mikä mietityttää on tuo Call of Duty: Ghosts. Pelihän on kielletty alle 16-vuotiailta. Toki pojat ovat tätä pelisarjaa kavereidensa kanssa jo monta vuotta pelailleet ja GTA V on ollut kanssa kovassa kulutuksessa... Että liekkö tämä uusin pelikään sitten niin paljon pahempi "paremmilla graffoilla" ole. Mietteitä, ajatuksia?

Vierailija
19/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä mutta Tablet

Vierailija
20/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti voi olla vaikeaa, jos on kaikkea. Kuulkaas jos se kaikki elektroniikka jo on niin ei sitä vaan voi ostella huvin vuoksi uutta. Mun pojalla on älypuhelin, taulu tv, digiboksi, videot, pöytäkone ja ne kuulokkeet, sekä web kamera. On toivonut vuonna 2014  100 euroa rahaa ja elokuvaliput.  Sen saa ja uudemmat pelit. Ehkä ostan uusimman x box konsolin, mutta noita konsoleitakin on läjäpäin. Tosin niin ne tehdään että niitä on välillä pakko uusia. Turha ostaa väkinäisiä lahjoja, jos ei mitään halua. Rahaa voi käyttää sitten kun jotain haluaa tai voi käydä kavereiden kanssa vaikka syömässä tai kylpylässä.