miehen käytös vauvan kanssa
Nyt kaipaisin hieman apuja ja rehellisiä mielipiteitä tilanteeseeni.
Eli siis mulla on mies sekä alle vuoden ikäinen vauva. Haluaisin kuulla mielipiteitä mitä mun pitäisi tehdä. En jaksa tähän koko stooria kirjottaa, mutta voin luvata että asioista on keskusteltu ja keskusteltu ja vielä kerran keskusteltu. Niin ja vielä lisäpohjustukseksi että alla oleva on tapahtunut kerran aikaisemminkin, kuukausia sitten.
Siispä asiaan. Viikko sitten huomasin vauvalla mustelman kädessä, johon syyksi selvisi miehen kovakouraiset otteet. Mies on siis ollut aika ajoin melko ronski käsitellessään lasta ja olenkin miettinyt jo aiemmin eroa tämän asian vuoksi, koska eihän lapsia saa niin käsitellä, eihän? Olen miehelle sanonutkin että jos lapsessa joskus on joku jälki kovaotteisuuden seurauksena niin se on samantien loppu ja sinä muutat pois. Mutta nyt kun se tapahtui niin... No tuolla se makkarissa nukkuu. Mitä olette mieltä? Ylireagoinko? Pitäisikö minun antaa miehelle vielä mahdollisuus? Vai nakkaanko paskan pihalle? Olen kai vieläkin niin järkyttynyt etten osaa itse ajatella.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 13:47"]
Perheneuvolasta saa apua tuollaiseen. Ette joudu lastensuojelun asiakkaiksi, lasta ei oteta pois jne. jne.
[/quote]Mielestäni taas - ammatti-ihmisen näkökulmasta - tässä joutuu / pääsee lastensuojelun asiakkaaksi, joka on lapsen kannalta paras mahdollinen tässä tilanteessa. Sitä ei pidä pelätä, lapsen suojaksi se kaikki on.
Hei ap, kovasti voimia sulle. Edessä on varmasti pitkä tie, mutta sen päässä on onnellisempi elämäntilanne teille kaikille.
Että vituttaa. Miten ihmeessä toi ihminen on voinut tehdä noin ja sitten kun aletaan tosissaan puhumaan erosta niin sitten itketään ja kadutaan ja luvataan kuut taivaalta. Miten tästä säälintunteesta pääsis eroon!?