Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Liian laimea versio. Odotin ehdottomasti enemmän.
Klamydia ihan ok.
Jotenkin tarvitsisi semmoista räjähtävyyttä.
Pidättyväistä rokkia.
Paras tänään oli Arja, kakkonen Ressu ja kolmonen Reino. Muut olivat yhtä surkeita kaikki.
Jotenkin nolo toi klamydia, luuli ilmeisesti että päivän paras juttu kun saapuu esittämään tän,mutta kauhee pohjanoteeraus. Ehkä itse olivat enemmän innoissaan mitä muut
Makee kitarasovitus Klamydialla.
Hyvä versio tämäkin.
Tais olla tän kauden huonoin jakso kutta ei noi biisit oikein vääntäydy miksikään.
STIG ja sen biisit on loistavia, mutta mun mielestä niitä on aika vaikee coveroida hyvin, kun toi tyyppi on niin persoonallinen... Mun mielestä yks vaikeimmista päivistä tehdä hyviä versioita.
Vesku+bändinsä luuli että ois kova juttu tuo heidän esitys, mutta ihan mitäänsanomaton
Selkeästi tämän kauden huonoin jakso. Biisit ovat suurin osa huonoja ja niistä on vaikea saada hyviä versioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauhea tuo jannikan tyyli, etenkin noi hiukset!🤔
Keskitytkö ollenkaan noihin esityksiin? 🤔
Toki! Mutta tuo vaan liikaa häiritsee ja osuu silmään vaikka kuin yrittäisi keskittyä muuhun. Ja vielä kun nuo hiukset on sliipattu geelillä noin että korostaa hänen isoja hörökorvia
En ois oikeastaan halunnut kommentoida, mutta jatkuva ulkonäköön tarttuminen yhdeltä, tai muutamalta ketjuun osallistujalta, sai muuttamaan mieltäni. Jannika näyttää hyvältä, korvat korostavat hänen kauneuttaan, eivätkä suinkaan ole pois ja hiukset on noin sliipattunakin tosi jees. Meikkaamattomanakin hyvännäköinen nainen ja miellyttävä persoona ainakin näin useampien eri TV-ohjelmien perusteella, kun livenä en vielä ole tavannut.
Hauska päivä ollut ja musiikillisestikin viihdyttävä, perheohjelma-maine tais vähän saada lommoa, mutta
Vierailija kirjoitti:
Vesku+bändinsä luuli että ois kova juttu tuo heidän esitys, mutta ihan mitäänsanomaton
Talon bändi on oikeasti teknisesti todella kova. Klamydialla on oma juttunsa mutta punkbändiksi nuo soittaa hyvin :)
Onkohan noi valittu jo etukäteen kenen kanssa vetää viimeiseksi? Vaikea uskoa että Stig ois itse valinnut tätä parhaaksi. Ja mun mielestä joka kaudella jokainen on aina valittu kerran, eikä kukaan oo jääny niin ettei ois valittu duetoks, niin kai ne on pakosti päätetty etukäteen kuka valitsee kenen? Monesti se valinta on ollu oikeesti jopa surkein
En ole seurannut ohjelmaa, mutta onko Stig esittänyt kaiken jonkin autotunen kautta? Ainakin sen omat julkaisut kuulostavat sellaisilta, mitä olen niitä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noi valittu jo etukäteen kenen kanssa vetää viimeiseksi? Vaikea uskoa että Stig ois itse valinnut tätä parhaaksi. Ja mun mielestä joka kaudella jokainen on aina valittu kerran, eikä kukaan oo jääny niin ettei ois valittu duetoks, niin kai ne on pakosti päätetty etukäteen kuka valitsee kenen? Monesti se valinta on ollu oikeesti jopa surkein
No on tietysti. Jos et oo huomannu, kaikki tulee valituiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vesku ja Reino tekevät joka jaksossa samanlaisia versioita. Tylsää.
Niin, eli omia/omanlaisiaan versioita. Eikös se ole (ainakin yksi) ohjelman idea, että toisen biisi otetaan omiin nimiin. Ennemmin kuin Paula Koivuniemen tmv. karaokevedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauhea tuo jannikan tyyli, etenkin noi hiukset!🤔
Keskitytkö ollenkaan noihin esityksiin? 🤔
Toki! Mutta tuo vaan liikaa häiritsee ja osuu silmään vaikka kuin yrittäisi keskittyä muuhun. Ja vielä kun nuo hiukset on sliipattu geelillä noin että korostaa hänen isoja hörökorvia
En ois oikeastaan halunnut kommentoida, mutta jatkuva ulkonäköön tarttuminen yhdeltä, tai muutamalta ketjuun osallistujalta, sai muuttamaan mieltäni. Jannika näyttää hyvältä, korvat korostavat hänen kauneuttaan, eivätkä suinkaan ole pois ja hiukset on noin sliipattunakin tosi jees. Meikkaamattomanakin hyvännäköinen nainen ja miellyttävä persoona ainakin näin useampien eri TV-ohjelmien perusteella, kun livenä en vielä ole tavannut.
Hauska päivä ollut ja musiikillisestikin viihdyttävä, perheohjelma-maine tais vähän saada lommoa, mutta
Siellä on varmaan toinen isokorva, sori vaan mutta isot korvat ei ole kenelläkään nätit! Sillon kun jannikalla on ollu ne nätimmät hiukset niin ei niihin sillon tullu niin kiinnitettyä huomiota. Eli nuo nykyiset rumat hiukset jotenkin korostaa niitä, eikä todellakaan ole eduksi hänen kauneudelleen
Pyyntö
Ja vielä Janitan esittämänä. #vmp
Niin suuremman yleisön nuoleskeluveisu. Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Pyyntö
Ja vielä Janitan esittämänä. #vmp
Niin suuremman yleisön nuoleskeluveisu. Yöks.
Kuka on Janita?
Ja saa tämänkin kappaleen pilattua