Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauhea tuo jannikan tyyli, etenkin noi hiukset!🤔
Keskitytkö ollenkaan noihin esityksiin? 🤔
Reino vähän tylsä. Stigillä on enemmän sävyä tuossa kappaleessa.
Stig on nykyajan Gösta. <3
Ylpön veto ois voinu olla Siekkareiden biisi. <3
Mistä ihmeen lilliputtilaseista nuo juo viiniä???
Tää on niin flegmaattinen jakso että olen nukahtanut jo kaksi kertaa🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ylpön versiot kaikki tulee olemaan tuommosta karjumista mistä ei saa mitään selvää eikä voi edes laulamiseks sanoa nii huhhuh 🧐
Kannattaa laajentaa sitä omaa musankuuntelusettiään, suosittelen lämpimästi uskaltautumaan sinne "karjumisen" puolelle. Näin me ollaan erilaisia - musta Ylppö ei todellakaan karju vaan on energinen tuon tumman samettiäänensä kanssa. Shamaaninen kuten itse sanoo.❤
Hyvin mä ainakin saan sanoista selvää, nöy pröplems.Kuuntelen hyvinkin monipuolista musiikkia, mutta en missään nimessä ruommosta ärtymistä, sitä kun ei voi edes musiikiksi sanoa. Ääni ylpöllä on kyllä👌mutta laulaminen näköjään kannattais jättää muille, tai muuttaa edes tyyliä
Ärtymistä!😀 anteeks, nyt pistit hymyilyttämään. Mörököllimusa on asia erikseen - vaatii muuten todella hyvää laulutekniikkaa ettei vahingoita äänihuuliaan - ja Ylppö ei ole sielläpäinkään. Tosin mä oon ihan varma siitä että Ylppö vois vaikka vetää tangoakin hyvin onnistuneesti.❤
Mutta - pistäpäs kuunnellen mm. Maj Karman tuotantoa ennakkoluulottomasti. Voisit vaikka yllättyä positiivisesti!☺
Vierailija kirjoitti:
Stig on nykyajan Gösta. <3
Ylpön veto ois voinu olla Siekkareiden biisi. <3
Mä ku luulin et Arttu Fiskari on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ylpön versiot kaikki tulee olemaan tuommosta karjumista mistä ei saa mitään selvää eikä voi edes laulamiseks sanoa nii huhhuh 🧐
Kannattaa laajentaa sitä omaa musankuuntelusettiään, suosittelen lämpimästi uskaltautumaan sinne "karjumisen" puolelle. Näin me ollaan erilaisia - musta Ylppö ei todellakaan karju vaan on energinen tuon tumman samettiäänensä kanssa. Shamaaninen kuten itse sanoo.❤
Hyvin mä ainakin saan sanoista selvää, nöy pröplems.Kuuntelen hyvinkin monipuolista musiikkia, mutta en missään nimessä ruommosta ärtymistä, sitä kun ei voi edes musiikiksi sanoa. Ääni ylpöllä on kyllä👌mutta laulaminen näköjään kannattais jättää muille, tai muuttaa edes tyyliä
Ärtymistä!😀 anteeks mutta pistit hymyilyttämään tuolla. Mörököllimusa on asia erikseen - siinä saa muuten hallita laulutekniikan kunnolla ettei vahingoita äänihuuliaan - eikä Ylppö ole sielläpäinkään. Kannattaa kuunnella mm. Maj Karmaa, voit vaikka yllättyä positiivisesti.☺
Vierailija kirjoitti:
Joko Ressu lauloi
Ei vielä
Miksi ressu on koko ajan äänessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärtymistä!😀 anteeks mutta pistit hymyilyttämään tuolla. Mörököllimusa on asia erikseen - siinä saa muuten hallita laulutekniikan kunnolla ettei vahingoita äänihuuliaan - eikä Ylppö ole sielläpäinkään. Kannattaa kuunnella mm. Maj Karmaa, voit vaikka yllättyä positiivisesti.☺
No awww nyt mulle😀❤, piti ihan kahteen kertaan saada laitettua vastausta... Taispa osua musaihooni!😀
Hei, hyvä ilta menossa! Jatketaan kuuntelua ja nauttimista!
Herra ylppö on ottanut vähän liikaa vaikutteita Ismo Alangosta Sielun Veljien ajoilta. Ärsyttävää. Keksis jotain omaa.
Ovat kovin lyhyitä noi laulajat, aika moni.. Ressu eli Esa, Puuanna, abreu ym. Kummaa.. Mutta maasta se pienikin ponnistaa.. Haluavat olla esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauhea tuo jannikan tyyli, etenkin noi hiukset!🤔
Keskitytkö ollenkaan noihin esityksiin? 🤔
Toki! Mutta tuo vaan liikaa häiritsee ja osuu silmään vaikka kuin yrittäisi keskittyä muuhun. Ja vielä kun nuo hiukset on sliipattu geelillä noin että korostaa hänen isoja hörökorvia
Tää on eka kausi, kun kaikki esiintymisvuorossa olevat vilkuilevat sanoja. Aiemmin vain V-M Loiri on tarvinnut noin paljon lunttia.
Piristävä päivä. Ei itkeskelyä.
Ressu saa kappaleensa kuullostamaan aina hyvälle!
Jannikan punainen pitkä tukka 2012 oli ihana 🧡 tosin ei ehkä sovi enää tuon ikäiselle.