Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2020 virallinen

Vierailija
02.10.2020 |

Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.

Kommentit (3091)

Vierailija
1501/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kauhea tuo jannikan tyyli, etenkin noi hiukset!🤔

Jannikan punainen pitkä tukka 2012 oli ihana 🧡 tosin ei ehkä sovi enää tuon ikäiselle.

Vierailija
1502/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskitytkö ollenkaan noihin esityksiin? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino vähän tylsä. Stigillä on enemmän sävyä tuossa kappaleessa.

Vierailija
1504/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stig on nykyajan Gösta. <3

Ylpön veto ois voinu olla Siekkareiden biisi. <3

Vierailija
1505/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen lilliputtilaseista nuo juo viiniä???

Vierailija
1506/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin flegmaattinen jakso että olen nukahtanut jo kaksi kertaa🙈

Vierailija
1507/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylpön versiot kaikki tulee olemaan tuommosta karjumista mistä ei saa mitään selvää eikä voi edes laulamiseks sanoa nii huhhuh 🧐

Kannattaa laajentaa sitä omaa musankuuntelusettiään, suosittelen lämpimästi uskaltautumaan sinne "karjumisen" puolelle. Näin me ollaan erilaisia - musta Ylppö ei todellakaan karju vaan on energinen tuon tumman samettiäänensä kanssa. Shamaaninen kuten itse sanoo.❤

Hyvin mä ainakin saan sanoista selvää, nöy pröplems.

Kuuntelen hyvinkin monipuolista musiikkia, mutta en missään nimessä ruommosta ärtymistä, sitä kun ei voi edes musiikiksi sanoa. Ääni ylpöllä on kyllä👌mutta laulaminen näköjään kannattais jättää muille, tai muuttaa edes tyyliä

Ärtymistä!😀 anteeks, nyt pistit hymyilyttämään. Mörököllimusa on asia erikseen - vaatii muuten todella hyvää laulutekniikkaa ettei vahingoita äänihuuliaan - ja Ylppö ei ole sielläpäinkään. Tosin mä oon ihan varma siitä että Ylppö vois vaikka vetää tangoakin hyvin onnistuneesti.❤

Mutta - pistäpäs kuunnellen mm. Maj Karman tuotantoa ennakkoluulottomasti. Voisit vaikka yllättyä positiivisesti!☺

Vierailija
1508/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stig on nykyajan Gösta. <3

Ylpön veto ois voinu olla Siekkareiden biisi. <3

Mä ku luulin et Arttu Fiskari on

Vierailija
1509/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Ressu lauloi

Vierailija
1510/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylpön versiot kaikki tulee olemaan tuommosta karjumista mistä ei saa mitään selvää eikä voi edes laulamiseks sanoa nii huhhuh 🧐

Kannattaa laajentaa sitä omaa musankuuntelusettiään, suosittelen lämpimästi uskaltautumaan sinne "karjumisen" puolelle. Näin me ollaan erilaisia - musta Ylppö ei todellakaan karju vaan on energinen tuon tumman samettiäänensä kanssa. Shamaaninen kuten itse sanoo.❤

Kuuntelen hyvinkin monipuolista musiikkia, mutta en missään nimessä ruommosta ärtymistä, sitä kun ei voi edes musiikiksi sanoa. Ääni ylpöllä on kyllä👌mutta laulaminen näköjään kannattais jättää muille, tai muuttaa edes tyyliä

Ärtymistä!😀 anteeks mutta pistit hymyilyttämään tuolla. Mörököllimusa on asia erikseen - siinä saa muuten hallita laulutekniikan kunnolla ettei vahingoita äänihuuliaan - eikä Ylppö ole sielläpäinkään. Kannattaa kuunnella mm. Maj Karmaa, voit vaikka yllättyä positiivisesti.☺

Vierailija
1511/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä

Vierailija
1512/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Ressu lauloi

Ei vielä

Vierailija
1513/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ressu on koko ajan äänessä?

Vierailija
1514/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärtymistä!😀 anteeks mutta pistit hymyilyttämään tuolla. Mörököllimusa on asia erikseen - siinä saa muuten hallita laulutekniikan kunnolla ettei vahingoita äänihuuliaan - eikä Ylppö ole sielläpäinkään. Kannattaa kuunnella mm. Maj Karmaa, voit vaikka yllättyä positiivisesti.☺

No awww nyt mulle😀❤, piti ihan kahteen kertaan saada laitettua vastausta... Taispa osua musaihooni!😀

Hei, hyvä ilta menossa! Jatketaan kuuntelua ja nauttimista!

Vierailija
1515/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra ylppö on ottanut vähän liikaa vaikutteita Ismo Alangosta Sielun Veljien ajoilta. Ärsyttävää. Keksis jotain omaa.

Vierailija
1516/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kovin lyhyitä noi laulajat, aika moni.. Ressu eli Esa, Puuanna, abreu ym. Kummaa.. Mutta maasta se pienikin ponnistaa.. Haluavat olla esillä.

Vierailija
1517/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskitytkö ollenkaan noihin esityksiin? 🤔

Toki! Mutta tuo vaan liikaa häiritsee ja osuu silmään vaikka kuin yrittäisi keskittyä muuhun. Ja vielä kun nuo hiukset on sliipattu geelillä noin että korostaa hänen isoja hörökorvia

Vierailija
1518/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on eka kausi, kun kaikki esiintymisvuorossa olevat vilkuilevat sanoja. Aiemmin vain V-M Loiri on tarvinnut noin paljon lunttia.

Vierailija
1519/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävä päivä. Ei itkeskelyä.

Vierailija
1520/3091 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressu saa kappaleensa kuullostamaan aina hyvälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän