Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Tähän mennessä ei mikään kappale ole osunut Arjan "suuhun sopivaksi" , ei tämäkään. Sitä odotellessa.
Arjakin veti hyvin. Ylppö ei iskenyt mulle. Lapset sanoi että pitää laittaa hiljemmalle ja hän kuulostaa ihan möröltä.
Miksi mä en saa irti tästä jaksosta nyt oikein mitään toisin kuin aiemmista. Odotin tätä jaksoa mutta ei nyt jotenkin irtoo.
Arjan veto sentään pitäisi olla mammojen mieleen. Letkeää meininkiä 🤠
Jos ylpön versiot kaikki tulee olemaan tuommosta karjumista mistä ei saa mitään selvää eikä voi edes laulamiseks sanoa nii huhhuh 🧐
Mariska hereillä tänään ja omalla vahvuus alueellaan. Tykkäsin..
Arja lopulta vahva ja rosoinenkin hieman, onneksi laajentaa aluettaan.
Stigi saa aina hymyn huulille. 😊
Vierailija kirjoitti:
Jos ylpön versiot kaikki tulee olemaan tuommosta karjumista mistä ei saa mitään selvää eikä voi edes laulamiseks sanoa nii huhhuh 🧐
Sä oot tosi rajoittunut genrejen suhteen.
Itselleni kaikki on miellyttänyt pariin otteeseen ainaskin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laajentaa sitä omaa musankuuntelusettiään, suosittelen lämpimästi uskaltautumaan sinne "karjumisen" puolelle. Näin me ollaan erilaisia - musta Ylppö ei todellakaan karju vaan on energinen tuon tumman samettiäänensä kanssa. Shamaaninen kuten itse sanoo.❤
Hyvin mä ainakin saan sanoista selvää, nöy pröplems.
Ylpön laulamista sanoista ei saanut tänään mitään selvää.
Tänään kaikki versiot ovat olleet hyviä. Paras jakso tähän mennessä.
Ylppöä odotan aina eniten, kaikki sen esitykset on ollu todella hyviä. Ylppö on niin hyvä, olen tykännyt Maj Karmasta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laajentaa sitä omaa musankuuntelusettiään, suosittelen lämpimästi uskaltautumaan sinne "karjumisen" puolelle. Näin me ollaan erilaisia - musta Ylppö ei todellakaan karju vaan on energinen tuon tumman samettiäänensä kanssa. Shamaaninen kuten itse sanoo.❤
Hyvin mä ainakin saan sanoista selvää, nöy pröplems.
Kuuntelen hyvinkin monipuolista musiikkia, mutta en missään nimessä ruommosta ärtymistä, sitä kun ei voi edes musiikiksi sanoa. Ääni ylpöllä on kyllä👌mutta laulaminen näköjään kannattais jättää muille, tai muuttaa edes tyyliä
Aivan kauhea tuo jannikan tyyli, etenkin noi hiukset!🤔
Hieno sanoitus eroaiheiselle kappaleelle. Hyvä Pasi ja Paula.
Kun stig sanoi että kappale on vesalan sanoittama niin tajusin että tuohan kuulostaakin kuin vesala laulaisi. Semmoinen parimetrinen viiksekäs vesala mutta kuitenkin. Reino taas ei kuulosta vesalalta.
Vierailija kirjoitti:
Ylppö on vähän pelottava. Kuin Luihuisesta potterista.
Harjavallassa kaikki miehet tuollaisia. Tosin ei yhtä hyvä-äänisiä. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa kun Stig puhuu, jännä sellainen epätavallinen äänenpaino ja rytmi
Totta, tämän huomasin jo ekassa jaksossa. Nyt alan jo tottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mä ainakin saan sanoista selvää, nöy pröplems.Kuuntelen hyvinkin monipuolista musiikkia, mutta en missään nimessä ruommosta ärtymistä, sitä kun ei voi edes musiikiksi sanoa. Ääni ylpöllä on kyllä👌mutta laulaminen näköjään kannattais jättää muille, tai muuttaa edes tyyliä
Huono asenne sulla. Jos ei mielytä niin anna olla.
Toisia miellyttää niin antaa hänen laulaa sitten siten.
Arjan esitys oli illan ainoa kunnon veto tähän mennessä. Hienoa!