Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten kukaan voi katsoa tätä tekopillitys-ohjelmaa.
On pakko tekopillittää tai lentää pihalle, kuten kävi eräälle naismuusikolle.Vaihda kanavaa ja ketjua, jos noin vit**taa tämä ohjelma.
Luuletko että olen kattonut? Väkisin näkee mainoskatkoilla pätkiä ja saa lukea uutisista.
Rauhoitu.
Kukaan ei sua edes tälle sivulle pakottanut, mutta silti tulit tänne kommentoimaan.
Vaikuttaa, että jollakin tasolla sua kiinnostaa tämä ohjelma.Tulin kommentoimaan, eikös tämä ole keskustelupalsta, ja asioista saa kommentoida puolesta ja vastaan, vai saako tähän ketjuun kommentoida vain ohjelman fanit. Jos ohjelma kiinnostaisi edes jollakin tasolla, tietysti katsoisin sitä. Mutta näin teennäistä ohjelmaa ei pysty katsomaan.
Mä taas katson, vaikka välillä ottaa toi teennäisyys ja hymistely päähän. Nostan edelleen hattua Jenni Vartiaiselle, joka kertoi ettei huvittanut avautua ohjelmassa, kun oma tuore ero ahdisti. Siltikin ehkä yksi aidoimmista osallistujista.
On rikkaus, että maailmassa on erilaisia ihmisiä ja perheitä. Ei kaikista tarvitse itse pitää, silti pitää kunnioittaa. Jokainen taaplaa tyylilään ja haluaa vaan elää hyvän ja onnellisen elämän ja tekeenomaa juttuaan <3 Kyllä maailmaan yks Nordinien perhe mahtuu siinä missä muutkin!
Vierailija kirjoitti:
On rikkaus, että maailmassa on erilaisia ihmisiä ja perheitä. Ei kaikista tarvitse itse pitää, silti pitää kunnioittaa. Jokainen taaplaa tyylilään ja haluaa vaan elää hyvän ja onnellisen elämän ja tekeenomaa juttuaan <3 Kyllä maailmaan yks Nordinien perhe mahtuu siinä missä muutkin!
No niin mahtuu! Mutta kaikkea ei silti tarvitse hyväksyä, eikä edes kunnioittaa. Esim. huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ohjelmassa hyväksyttäisiin toisten lyttääminen ja julkinen nöyryyttäminen.
Sen verran monta ihmistä tätäkin ohjelmaa tekee, että jotkut olisi varmasti laittaneet nämä ideat poikki, jos jotain vit**ilua toisille olisi.Vihamielisyys ei myy ohjelmia.
Kyllähän siellä sanotaan varsin avoimesti, etten tunne sun tuotantoa, tai en pidä sun musiikistas ja onneksi löytyi edes yksi kappale, jonka voin esittää.
Kyllähän makuja saa ilmaista.
Noihan ei vielä määrittele vihamielisyyttä.
Todennäköisesti nämä ovat sen verran kypsiä ihmisiä, ettei sorruta tarpeettomiin vihanpitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin mahtuu! Mutta kaikkea ei silti tarvitse hyväksyä, eikä edes kunnioittaa. Esim. huumeita.
Toi kunnioitus määrittelee ihmisen. Suosittelen jokaisen ihmisen kunnioittavan toisia, edes jollain tasolla, vaikka olisi hyvin epämiellyttävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä niin väitettykään, että mitä vaan saa tehdä ja kaikki pitää hyväksyä. On todella niin raakaa ja ahdasmielistä ajatella, että yksikin moka tarkoittaa, että ihminen on paska, kelvoton, arvoton ja joutaa mustalle listalle ikuisiksi ajoiksi. Oletko koskaan kuullut armollisuudesta, (virheistä) oppimisesta, kasvamisesta ja anteeksiannosta/eteenpäin menemisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pakko tekopillittää tai lentää pihalle, kuten kävi eräälle naismuusikolle.Vaihda kanavaa ja ketjua, jos noin vit**taa tämä ohjelma.
Luuletko että olen kattonut? Väkisin näkee mainoskatkoilla pätkiä ja saa lukea uutisista.
Rauhoitu.
Kukaan ei sua edes tälle sivulle pakottanut, mutta silti tulit tänne kommentoimaan.
Vaikuttaa, että jollakin tasolla sua kiinnostaa tämä ohjelma.Tulin kommentoimaan, eikös tämä ole keskustelupalsta, ja asioista saa kommentoida puolesta ja vastaan, vai saako tähän ketjuun kommentoida vain ohjelman fanit. Jos ohjelma kiinnostaisi edes jollakin tasolla, tietysti katsoisin sitä. Mutta näin teennäistä ohjelmaa ei pysty katsomaan.
Tekemisesi kääntyy sanomiasi vastaan.
Hyvää päivää sinullekin, jos se piristäisi päivääsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä muuten, mutta Maria Nordinin puoskarointia ei pidä hyväksyä.
Artistit voisivat välillä mennä epämukavuusalueelleen. Nyt kaikki esiintyvät kuten aina muutenkin esiintyvät. Vesku vetää ihan samaa Klamydiaa koko ajan, Ylppö ja Mariska sitä "taiteellista" jne.
Biisin ei tietenkään kuulu olla ihan samanlainen kuin alkuperäinen, mutta ei sitä saisi raiskatakaan tunnistamattomaksi.
Aikaisemmilla kausilla on välillä tullut välähdyksiä - parempi kuin alkuperäinen. Nyt ei. Arja oli tosin lähellä.
Stig on hauska mies, mutta menikö sittenkin ohi nyt? Laulun sanoma on niin kaukana kuin mahdollista rennosta country-biisistä.
Parasta on, että porukka tuntuu viihtyvän hyvin yhdessä ja naurua riittää. Se on aina hyvä merkki. Tiettyjä maneereita pitäisi kuitenkin loiventaa. Ei please sellaista ylihehkutusta kaikista esityksistä, laulujen merkityksestä, artistien ihanuudesta. Lisäksi häiritsee, jos ulkopuolisia esiintyjiä tuodaan koko ajan mukaan. Jos oikein muistan, tämä oli ohjelman alkutaipaleella hyvin harvinaista, oliko ollenkaan. Ohjelman yksi idea on mielestäni se ja kun kokeneista artisteista kyse, on pärjätä siellä ihan omana itsenään ja todellakin olla se pari viikkoa ihan kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä muuten, mutta Maria Nordinin puoskarointia ei pidä hyväksyä.
Täysin samaa mieltä. Se, että toiminnallaan asettaa viattomia ihmisiä potentiaalisesti vaaraan, on moraalisesti väärin. Kunnioitan silti hänen ihmisarvoaan ja -oikeuksiaan esim. niin, että hänellä on oikeus parantaa tapansa, pyytää anteeksi ja saada oikeudenmukainen käsittely ja rangaistus vääristä teoista.
Sama taaplaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu.
Minusta on ok kritisoida vaikka jotain esiintyjää siitä, miten hän on näyttäytynyt ko. ohjelmassa, tai arvioida esityksiä musiikillisesti tms. Sen sijaan on ihan turhaa huudella, kuinka ohjelma on niin huono, ettei sitä kannattaisi edes telkkarissa esittää.
Kyllä muakin nyppii vaikkapa BB ja Tempparit, mutta pysyn poissa niistä kertovissa ketjuissa, koska ei mulla ole niihin mitään sanottavaa. Miksi kävisin huutelemassa, miten traumatisoidun mainoksen näkemisestä, kun en tiedä näiden ohjelmien esiintyjistä tai heidän tempauksistaan tuon taivaallista.
Onko muut huomannut että Ressun ja Reinon välillä pientä flirttiä? Koko ajan jotain kaksimielisyyksiä ja katseita vaihtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannika: "mieheni..." Kaikki tietää että kyseessä on Toni. Miksei voi puhua nimellä? Kaikki tietää lapsenkin nimen ja on esitelty kaikkialla, miksei siis voisi puhua nimellä hänestäkin. Ja aina on Jannikalla Toni mielessä, eikö ole muuta elämää?
Hyvin näkyi, kuinka Ylpön verisuonet pullisteli päässä toisten parisuhdelällätyksistä. Otti silmin nähden pattiin. Oliko se sen ero kovin tuore kuvauksien aikaan?
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/avioero-vei-herra-ylpon-s…
Tuo juttu on tehty keväällä 2019, ja siinä puhutaan reilun vuoden takaisesta erosta, eli luultavasti on eronnut v. 2018 alussa. Eli ainakin tosta erosta on jo reilusti aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko muut huomannut että Ressun ja Reinon välillä pientä flirttiä? Koko ajan jotain kaksimielisyyksiä ja katseita vaihtavat.
Kumpikin huumorintajuisia, viriilejä miehiä, joilla pilke silmäkulmassa. Frendejä varmaan ovat ainakin tuolla leirillä, se on selvää. Ressu on muutenkin hyvä kaveri ja positiivinen tyyppi. Seksuaalista viritystä heidän välillään nyt on ihan turha yrittää edes kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannika: "mieheni..." Kaikki tietää että kyseessä on Toni. Miksei voi puhua nimellä? Kaikki tietää lapsenkin nimen ja on esitelty kaikkialla, miksei siis voisi puhua nimellä hänestäkin. Ja aina on Jannikalla Toni mielessä, eikö ole muuta elämää?
Hyvin näkyi, kuinka Ylpön verisuonet pullisteli päässä toisten parisuhdelällätyksistä. Otti silmin nähden pattiin. Oliko se sen ero kovin tuore kuvauksien aikaan?
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/avioero-vei-herra-ylpon-s…
Tuo juttu on tehty keväällä 2019, ja siinä puhutaan reilun vuoden takaisesta erosta, eli luultavasti on eronnut v. 2018 alussa. Eli ainakin tosta erosta on jo reilusti aikaa.
Ylppö on ollut parisuhteessa nuoren karkkilalaisen opiskelijan kanssa kuvaushetkellä.
Tunnistan paljon itseäni Reinon taipaleessa ja persoonassakin. Herkän ja voimakkaasti tuntevan ihmisen voi olla vaikeaa olla oma itsensä tässä aika kovassa maailmassa. Moni herkkä ihminen hakee helpotusta päihteistä. Jotkut selviää ja raitistuvat, toiset eivät. Reino on kaiketi selvinnyt siitä synkkyydestä vaimonsa tuella, ja tehnyt aiheesta lauluja. Olen syvästi kiitollinen hänelle esimerkiksi Antaudun-kappaleesta. ”Joskus tuntuu, et mä sekoon, vielä kannan korttani kekoon...ja jos kaikki menee, sä jätät jäljen mun sydämeen..” Vain toinen selvinnyt voi ymmärtää mikä matka se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu.
Minusta on ok kritisoida vaikka jotain esiintyjää siitä, miten hän on näyttäytynyt ko. ohjelmassa, tai arvioida esityksiä musiikillisesti tms. Sen sijaan on ihan turhaa huudella, kuinka ohjelma on niin huono, ettei sitä kannattaisi edes telkkarissa esittää.
Kyllä muakin nyppii vaikkapa BB ja Tempparit, mutta pysyn poissa niistä kertovissa ketjuissa, koska ei mulla ole niihin mitään sanottavaa. Miksi kävisin huutelemassa, miten traumatisoidun mainoksen näkemisestä, kun en tiedä näiden ohjelmien esiintyjistä tai heidän tempauksistaan tuon taivaallista.
No ohjelman tyyli nyt on vain yksi asia jota voi kritisoida. En traumatisoidu mainoksista, ärsyttää vaan se että tuottajien linja on että esiintyjien pitää pillittää vähän väliä, ja jos ei pillitä niin lentää pihalle.
Ymmärrän jos joku on itse tehnyt biisin jostain henkilökohtaisesta todella vaikeasta asiasta, että sen laulaja ja kuuntelijat saattaisivat vähän itkeäkin, mutta kun ihan tavallinen käännösbiisi kuten esim. Älä mee (without you) saa kaikille vedet silmiin on todella teennäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu.
No ohjelman tyyli nyt on vain yksi asia jota voi kritisoida. En traumatisoidu mainoksista, ärsyttää vaan se että tuottajien linja on että esiintyjien pitää pillittää vähän väliä, ja jos ei pillitä niin lentää pihalle.
Ymmärrän jos joku on itse tehnyt biisin jostain henkilökohtaisesta todella vaikeasta asiasta, että sen laulaja ja kuuntelijat saattaisivat vähän itkeäkin, mutta kun ihan tavallinen käännösbiisi kuten esim. Älä mee (without you) saa kaikille vedet silmiin on todella teennäistä.
Pidä sinä omat näkemyksesi ja toiset omat näkemyksensä. Tämmöinen jankkaaminen ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan paljon itseäni Reinon taipaleessa ja persoonassakin. Herkän ja voimakkaasti tuntevan ihmisen voi olla vaikeaa olla oma itsensä tässä aika kovassa maailmassa. Moni herkkä ihminen hakee helpotusta päihteistä. Jotkut selviää ja raitistuvat, toiset eivät. Reino on kaiketi selvinnyt siitä synkkyydestä vaimonsa tuella, ja tehnyt aiheesta lauluja. Olen syvästi kiitollinen hänelle esimerkiksi Antaudun-kappaleesta. ”Joskus tuntuu, et mä sekoon, vielä kannan korttani kekoon...ja jos kaikki menee, sä jätät jäljen mun sydämeen..” Vain toinen selvinnyt voi ymmärtää mikä matka se on.
Mulla on vähän sama tilanne. En pidä siitä millaisen kuvan hän on antanut ulospäin itsestään ja on varmasti haastava ihminen. Samalla tunnistan siinä kaksijakoisuudessa paljon itseäni. Toisaalta symppaan häntä, vaikka on asioita joista en pidä. Hän ehkä on tehnyt jopa näkyväksi sellaista kipuilua, jota itse käyn oman luonteeni ja toimintani kanssa. Tavallaan kuin peili. Siksi varmasti moni hänen kappaleestaan on kolahtanut minuun lujaa heti.
Tulin kommentoimaan, eikös tämä ole keskustelupalsta, ja asioista saa kommentoida puolesta ja vastaan, vai saako tähän ketjuun kommentoida vain ohjelman fanit. Jos ohjelma kiinnostaisi edes jollakin tasolla, tietysti katsoisin sitä. Mutta näin teennäistä ohjelmaa ei pysty katsomaan.